Guest bangkokkille Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Söker efter en sida på internet där man kan översätta thai till svenska och att resultatet blir hyffsat iallafall så att man förstår. Har provat massor av gånger att kopiera thaitext och klistra in i Googles översättningssida och översätta till svenska, resultatet blir att man kan lika gärna översätta till kinesiska för man fattar ingeting av den texten som översätts till svenska, någon som vet en bra översättningssida? Vill att man kan översätta långa och flera meningar och inte enstaka ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Thai till svenska har jag inte hittat många som duger med långa fraser. Men om du kan läsa engelska så funkar denna sidan utmärkt. http://www.thai-language.com/ mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Thai till svenska har jag inte hittat många som duger med långa fraser. Men om du kan läsa engelska så funkar denna sidan utmärkt. http://www.thai-language.com/ Tackar Ragson för info, glömde att skriva att det funkar likabra med thai till engelska, ska testa denna sida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Testa annars Google Translate om det är kortare mening utan en massa svammel eller hövligheter. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hfk Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Testa www.thai2english.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Google funkar om du tar Thai-Eng- Svenska o tvärtom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Hejsan Vi har korrekt översättning till en låg kostnad. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.