Jump to content
IGNORERAD

TV-producerade Dokumentärer om Thailand


PlayTheGame

Recommended Posts

Håller med. In med det som luktar illa under mattan :crazy:

Prexis, ungefär som Chalerms uttalande om oroligheterna i södra Thailand. "Om media slutar att presentera nyheter om oroligheterna i södern så skulle situationen förbättras".

Naturligtvis var det rätt av "Play the game" att lägga ut sina Tubeklipp och fel av Svampen att ifrågasätta att detta gjordes. Att sopa allt som luktar illa under mattan är absolut fel väg att gå.

Jag bor i Thailand och är hur lycklig som helst med min thailändska hustru men det betyder inte att jag ser allt som händer i landet i rosenrött.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • PlayTheGame

    8

  • svampen

    6

  • Navanan

    5

  • thongniam

    3

Mest aktiva i denna tråd

Thy to Thailand

Kanon! Upptäckte att jag hade missat bl.a. den danska serien, finns dom som stör sig på allting och i stället för att sluta läsa på sidan så sprider dom ut sina spyor på den i stället,

bara att skita i, jag tror ju att många kommer att uppskatta ditt initativ - hoppas du fortsätter!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med en mycket bra tråd :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där var väl säsong 1.

Det ska väl finnas en säsong 2 inspelad?

Mvh

Amja

Vad jag kunde hitta så var det bara 6 x 46 min inspelat enligt NRK

Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Ingen som har fyllt på denna tråden på lång tid. Verkar som om ts har lämnat maipenrai. Allt gnäll från tex Svampen gjorde nog att han försvann. Mkt tråkigt. Hoppas att andra människor kan lägga in fler filmer med ankytning till Thailand. Gott nytt år Navanan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Inget nytt att lägga in i denna tråden? Alla sorters filmer som handlar om Thailand vore bra att ha här. Hälsningar Navanan

Link to comment
Dela på andra sajter

Parasollkillen
Vad ä syftet spä på mer behöver Vi de ELLER? ???

 

Vad är problemet för dig med att visa upp det riktiga Thailand och vad är ditt syfte att man skall mörka det som visas på filmerna?

 

/Parasollkillen

Ändrades av Parasollkillen
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...