Jump to content
IGNORERAD

First-timer, såld på Thailand, men vad gäller ang. tjejerna..?


Rebourn

Recommended Posts

Hon behöver inte alls ha någon pojkvän.

Ett scenario kan vara att du åker hem och inte släpper taget om henne. Till slut så sitter du och skickar ner pengar till en tjej i Thailand som du inte ser röken av igen.

Ja, vi umgicks ju då sista veckan, ett par dagar innan jag var tvungen att fara hem så sa hon att hon tyckte att vi skulle kunna gifta oss.

Men jag förstår din poäng, jag måste ju själv förstå att om jag haft föga framgång på hemmaplan så skulle jag ha det i Thailand också om det inte vore för att dessa tjejer är i större behov av den ekonomiska trygghet en svensk man (oftast) kan erbjuda dom, vilket svenska tjejer inte har något behov av.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 249
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rebourn

    27

  • Sam sip sam

    18

  • Baa

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bland annat i Isaan. Om man har thailändsk stålmage...

Herr Chang har talat.

Brukar det inte regna på sju år, så tar man tillvara allt som inte dammar!

När jag var upp i Isaan i slutet på 80-talet så sa de att vissa byar inte haft regn på sju år. Jag vet inte hur mycket jag ska tro på det, men de hade några sjuhelsikes stora lerkärl att samla regnvatten i.Dom största var nog över två meter höga och mer än en meter i diameter. Fast många av dom dammade det bara i.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Bor själv i Thailand och tror tvärtemot de flesta att det går att leva, åtminstonde temporärt, på 6.000 kr/mån om man nu vill det.

Varför skulle TS välja en ryggsäck från baren istället för en tjej som jobbar och klarar sig själv?

100.000 Baht/mån om man inte har barn eller lån låter mycket i mina öron, kanske om man har dyra vanor eller kör många

krogsvängar i veckan. Naturligtvis går det mest i början som singel i barerna men med tiden passerar iaf en del av oss det

nöjet, träffar en bra tjej som är självgående och bidrar till hushållet. Finns ex.hur många kontorstjejer som helst som vill träffa

en bra farang och som ser det som självklart att de skall bidra. Kanske man är trist men när jag kommer hem så vill jag bara ta

det lugnt, softa med familjen, käka sjysst käk o kika på en rulle eller surfa på internet och frugan är likadan. Eftersom jag har

6 månaders semester om året så känner jag heller ingen stress att hinna med allt vilket troligen skulle höja utgifterna.

Vet inte exakt vad vi spenderar/månad men det är iaf förvånansvärt lite.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

All vatten i denna värld har kommit ner som regnvatten (många gånger om) i fast (snö) eller flytande form.

Regnvattnet i Thailand är efter en primitiv (mekanisk) filtrering och/eller med enkla kemiska hjälpmedel minst lika drickbart som vattnet i Sverige.

//Singha711

Japp svärföräldrarna dricker regnvatten direkt från dom stora krusen ja dom flesta i byn dricker regnvatten

Skickat från mig

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ang. att leva på 5 - 6000:- i månaden i Thailand, så kan jag ju säga att jag levt på ca 6000:- i månaden i Sverige i flera år, hyran ligger på 1600:- och då har jag klarat mig på ca 4500:- till mat och lite smånöjen.

Så kan man leva på 6 Lapp i månaden i Sverige så bör det gå även i Thailand om det är så, därmed inte sagt att man kan sätta en ny bartjej varje kväll på dom pengarna såklart, men en short-time från beachroad en gång i veckan kan nog rymmas inom budgeten, 500 baht ska det kosta för det har jag hört.

Det spricker hur som helst då jag skulle sakna inkomst i Thailand.

Är dock fundersam till om jag blir eftertraktad hos thailändska kontorstjejer när jag inte är det hos svenska kontorstjejer..

Link to comment
Dela på andra sajter

Är dock fundersam till om jag blir eftertraktad hos thailändska kontorstjejer när jag inte är det hos svenska kontorstjejer..

Mja, då kanske Ni skulle utvidga Ert sökområde till närliggande yrkesgrupper så som kamrerer och redovisningsbiträden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Jag är en kille som närmar mig 30, jag hade länge gått i tankarna att besöka landet många snackade om men seg och försiktig som man var så gick åren.

I våras hade jag gått utan både jobb och flickvän i alltför många år, levde ett rätt trist tillbakadraget liv i en sunkig etta i en grå förort, livet blev inte vad man tänkt sig kände jag och jag hade tappat livslusten totalt.

Satt och slösurfade på nätet en kväll då i våras och fick syn på en T&R flygstol till Thailand, hade väl tagit ett par pilsner den kvällen och kände bara att nej, nu räcker det, nu kör vi bara, nu får det bära eller brista!

Ni må tro att det var en mäktig känsla när flyget så en tidig sommarmorgon gick ner för landning i soluppgången efter 14 timmar på planet med shortstop i CPH. När jag klev ut från flygplatsen så möttes jag av en värme jag aldrig upplevt tidigare trots att klockan bara var 7 på morgonen. Tog en taxi in till stan och detta blev sannerligen några av de mest omvälvande veckor i mitt liv, allt kändes så enkelt, livet lekte, och till skillnad från vad jag var van vid i Sverige så var det inga problem att ta kontakt med tjejer som var intresserade av att ses, även icke-prostituerade, kan lätt säga att jag ville ALDRIG återvända till Sverige!!

Nu är det över 3 månader sen jag var tvungen att åka hem men jag kan lätt säga att det har inte gått EN ENDA DAG utan att jag längtat tillbaka!

Nu har jag fått jobb i Sverige från Januari men vart semestern i sommar kommer spenderas råder det ingen som helst tvekan om.

Jag har dock några funderingar jag vill dela med mig av, och känner någon sig manad att svara så tas det tacksamt emot.

Jag bjöd ut en tjej som jobbade på ett massage-institut (Ej HE-massage) på middag och hon tackade ja, sen har jag också hört att man kan träffa "vanliga" tjejer på ex. discotek. Nästa resa är jag grymt sugen på att ragga upp någon schysst tjej och hyra båge och se mer av landet, det enda är väl att många av dom är riktigt charmiga och ett fruset nordbo-hjärta kan lätt värmas upp lite väl mycket kanske, finns väl en risk/chans att det slutar med giftermål kan jag tänka mig om jag känner mig själv rätt..

Men, hur är det egentligen det här med Thailändska tjejer, hotell-receptionisten där jag bodde var en go tös, dock redan gift, men hon varnade mig för Thaitjejen jag hängde med en vecka, visserligen träffade jag den tjejen på en bar då, jag vet inte, receptionisten tyckte väl att jag var så pass reko att hon inte kunde låta bli att varna mig lite, men vad varningen innefattade verkade hon inte kunna precisera..(?)

Är det vanligt att Thaitjejer utnyttjar en för PUT i Sverige om det skulle sluta i giftermål och sticker när hon får PUT trots att man är en riktigt schysst kille..?

Varför jag haft svårt med tjejer i Sverige är för att dom anser mig vara för blyg i början.

Dessa icke-prostituerade tjejer man kan träffa lite varstans, är dom i själva verket också prostituerade..?

Handlar det bara om ekonomi på ett eller annat vis samt drömmen om väst..?

Är verkligen såld på Thailand kan jag säga, värmen, priserna, maten, folket, solen, you name it!

Behöver nog lite feedback inför nästa vända.

Tack för den fina gonatt sagan, eller e det MRPs nya Adventskalender ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag förstår din poäng, jag måste ju själv förstå att om jag haft föga framgång på hemmaplan så skulle jag ha det i Thailand också om det inte vore för att dessa tjejer är i större behov av den ekonomiska trygghet en svensk man (oftast) kan erbjuda dom, vilket svenska tjejer inte har något behov av.

Du har en poäng där... men jag skulle nog vilja tillägga att det inte bara handlar om ekonomi utan minst lika mycket om att du kan erbjuda henne en ljus och framförallt mindre otrygg framtid för både henne och hennes avkommor (med dig). I ett råkapitalistiskt land som Thailand finns inga sociala skyddsnät eller trygghet alls för de med små medel.

Av alla mängder thaitjejer jag träffat, eller är bekant med i Sverige så tror jag inte någon tjej redan från början haft som plan att lämna sin svenska man efter 2 år. Däremot kan det ju bli så ändå i en del förhållanden, mycket för att alla män nog inte är så lätt att leva med.

Och inte heller alla tjejer är för den delen så lätta att leva med.

Men om jag dömmer från de exempel jag känner till personligen så har jag nog en känsla av att thai/svenska förhållanden faktiskt håller längre än ett svensk/svenska. Vi är bekant med massor av thai/svenska par där förhållandet varat runt 10 år (och fortfarande varar) och vi känner väldigt få par där förhållandet avslutats.

Jag har däremot många helsvenska skilsmässopar i bekantskapskretsen.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ang. att leva på 5 - 6000:- i månaden i Thailand, så kan jag ju säga att jag levt på ca 6000:- i månaden i Sverige i flera år, hyran ligger på 1600:- och då har jag klarat mig på ca 4500:- till mat och lite smånöjen.

Så kan man leva på 6 Lapp i månaden i Sverige så bör det gå även i Thailand om det är så, därmed inte sagt att man kan sätta en ny bartjej varje kväll på dom pengarna såklart, men en short-time från beachroad en gång i veckan kan nog rymmas inom budgeten, 500 baht ska det kosta för det har jag hört.

Det spricker hur som helst då jag skulle sakna inkomst i Thailand.

Är dock fundersam till om jag blir eftertraktad hos thailändska kontorstjejer när jag inte är det hos svenska kontorstjejer..

Ha, vilken ammatör! Short-time på baechroad för 500 bhat.

Knappast, max 400 skulle jag tro.

Jag har varit i Pattaya över 20 gånger.

Man är ju ingen chartenisse som åker 2-veckors tll Phukket.

B.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha, vilken ammatör! Short-time på baechroad för 500 bhat.

Knappast, max 400 skulle jag tro.

Jag har varit i Pattaya över 20 gånger.

Man är ju ingen chartenisse som åker 2-veckors tll Phukket.

B.

Du skojar väl???

Link to comment
Dela på andra sajter

Under 30 år, ser bra ut (enligt dig själv) och snackar om att sätta bartjejer för 500 baht nån gång i veckan.jösses. Vad är det som händer i samhället?

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Under 30 år, ser bra ut (enligt dig själv) och snackar om att sätta bartjejer för 500 baht nån gång i veckan.jösses. Vad är det som händer i samhället?

Inte bartjejer ,bättre upp var det ,beachroadtjejerna för 500

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för all info som rullar in, måste dock säga stopp & belägg ang. ett av inläggen. Jag tänker då inte stadga mig med någon ensamstående mamma och försörja någon annan mans barn, herregud, då kan jag väl lika gärna tacka ja till någon av de svenska ensamstående socialbidragslyftande tvåbarnsmorsorna som fiskar efter mitt nummer med jämna mellanrum! XD

Ok, missförstå mig inte nu, jag är fullt medveten om att jag har dålig koll på läget därnere efter bara några veckor i Patong, inte minst vad gäller tjejerna, har heller inte tänkt att försöka flytta dit i första taget, har långt ifrån både den erfarenhet av semestrar och de resurser som krävs både ekonomiskt, kompetensmässigt och praktiskt. Har inte heller tänkt att stadga mig i första taget utan vill väl leva livet lite där nere några semestrar först även om man blir bra sugen när dom verkar så goa, även om jag inte är mer korkad än att jag förstår att det i en del fall kan vara lika mkt teater.

Men va f*n, bli ATM åt någon ensamstående mamma och andra mäns barn det kan jag väl lika gärna bli i Sverige då om nu det skulle kännas lockande, vilket det absolut inte gör.

Hängde 24/7 med en massage-tjej i Patong, frågade vad det kostade men hon menade på att hon inte ville ha pengar av mig utan ville vara med mig ändå, 21 år var hon och söt som få : )

Gav henne en slant i alla fall för att slippa dåligt samvete då jag förstod att hon kunnat tjäna en slant från andra män under den tiden hon hellre var med mig.

Rebourn,,, kul att du förstod ironin med hela inlägget (???) Jag kan dock GARANTERA att du kommer att ramla in i en av alla dessa fallgropar som är grävda för oss falanger härnere. Såklart att massagetjejen föreslog att ni skulle gifta Er innan ni skiljdes åt. Du tror väl inte att en ung snygg tjej i förstaläget går samman med en falang gratis, och gör det därför att hon trånar efter hans kropp. En kropp som för övrigt hennes "radar" är milväga långt ifrån i verkligheten.

Nä du se mitt inlägg som förslag på olika möjligheter att ramla "dit" härnere... så förstår du bättre.

Lycka till..

unden..

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bartjejer ,bättre upp var det ,beachroadtjejerna för 500

Ja, dessutom med en uppenbar risk för att det var beachroad"tjejerna"

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bartjejer ,bättre upp var det ,beachroadtjejerna för 500

sorry för det, men att som ung kille och ser bra ut enligt honom själv från håla i sverige väljer the easy way out. Och allvarligt 500 baht för de skatorna ner på beach road. De måste vara ett skämt att man väljer det!!!

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Så kan man leva på 6 Lapp i månaden i Sverige så bör det gå även i Thailand om det är så, därmed inte sagt att man kan sätta en ny bartjej varje kväll på dom pengarna såklart, men en short-time från beachroad en gång i veckan kan nog rymmas inom budgeten, 500 baht ska det kosta för det har jag hört.

Ja du grattis i så fall, det skrevs just nu i veckan i nyheterna om att Thailand är väldigt illa ute med AIDS, det smittas en ny människa med AIDS varje timme dygnet runt här i Thailand. Vilken är den största chansen att träffa dessa smittade? Ja varför inte gå ner på beachroad bland brudarna där, dessa brudar som inte fick jobbet inne på baren ovanför, där kan du säkerligen har en jättestor chans att finns HIV_smittade damer. dessa damer som aldrig frivilligt kollar sig, de kör till slutet... Och de vill gärna ta dig med också när det är dags..

Mitt förslag, använd kondom, pippa halva antalet tillfällen istället och betala dubbelt, så har du stora chanser att klara dig bra...Fattigare javisst, men du överlever i alla fall.

men annars så anser jag att detta är urtypen av ungdomar som skall stanna hemma och inte leka på "pappas gata". De är helt enkelt inte kvalificerade för detta leverne ännu,,, vänta 30 år och kom igen då...

lycka till..

uncen..

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vet inte vilka omständigheter du kommer ifrån, men du bor definitivt inte alls häruppe, för du känner helt enkelt inte till verkligheten. Så prata om struntprat det kan man ju göra då. :lol:

Därför skall jag berätta för dig då. För det första så är det "billigare" för oss häruppe att gå ut och käka på de olika ställena som finns, istället för att gå och handla och göra maten hemma. För det andra så tänker åtminstone inte jag, om jag nu ändå har råd till annat, käka mat som jag inte tycker om och som luktar stenäckligt, och jag vägrar att dricka regnvatten också för den delen. Om detta nu är dina val i livet så är det OK för min del, men kalla inte andras vardag för struntprat.

uncen...

Jag bor i norra Thailand och dricker inte regnvatten. Hur du kan spendera 20 000 per månad förstår jag inte, om du nu inte äter Pizza, Filet Mignon på lyxkrogar varje dag eller har en enormt stor familj.

Du kunde kanske ge några exempel på dina matvanor. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor i norra Thailand och dricker inte regnvatten. Hur du kan spendera 20 000 per månad förstår jag inte, om du nu inte äter Pizza, Filet Mignon på lyxkrogar varje dag eller har en enormt stor familj.

Du kunde kanske ge några exempel på dina matvanor. :)

20.000 baht motsvarar 660 baht per dag. Vi är 2 vuxna och 2 barn (10+12 år gamla), I och för sig så skall jag väl erkänna att det troligtvis ligger lite nöjen häri också typ någon spritflaska (320 baht) då och då... Men låt säga att vi bränner 18.000 baht i mat per månad.

Oftast äter vi hemma, jag käkar "min" mat och resten av gänger (3st) käkar sin thaimat. Jag har funnit att thaimaten egentligen inte alls är speciellt billig om man ser till att det ju knappast går att spara mat som blir över. Jag tror att det slängs mycket mat här uppe i Isaan p.gr.a. att värmen tar kål på det och det mesta som thai äter verkar vara av den beskaffenheten att det duger 1 gång och dagen efter smakar det skit. Men det är bara min fundering.

Kanske att det är som du säger att vi lever dyrt, alternativt att min lilla gumma kanske inte är den tusenkonstnär med matpengarna som man kunde önska. Men bara för att man skall få lite att jämföra med, hur ser din vardag ut då? Typ hur mycket bränner ni i mat per månad, och hur käkar ni?

Tacksam att få veta

MVh - uncen..

Link to comment
Dela på andra sajter

20.000 baht motsvarar 660 baht per dag. Vi är 2 vuxna och 2 barn (10+12 år gamla), I och för sig så skall jag väl erkänna att det troligtvis ligger lite nöjen häri också typ någon spritflaska (320 baht) då och då... Men låt säga att vi bränner 18.000 baht i mat per månad.

Oftast äter vi hemma, jag käkar "min" mat och resten av gänger (3st) käkar sin thaimat. Jag har funnit att thaimaten egentligen inte alls är speciellt billig om man ser till att det ju knappast går att spara mat som blir över. Jag tror att det slängs mycket mat här uppe i Isaan p.gr.a. att värmen tar kål på det och det mesta som thai äter verkar vara av den beskaffenheten att det duger 1 gång och dagen efter smakar det skit. Men det är bara min fundering.

Kanske att det är som du säger att vi lever dyrt, alternativt att min lilla gumma kanske inte är den tusenkonstnär med matpengarna som man kunde önska. Men bara för att man skall få lite att jämföra med, hur ser din vardag ut då? Typ hur mycket bränner ni i mat per månad, och hur käkar ni?

Tacksam att få veta

MVh - uncen..

Vi är 2 personer och gör all mat hemma. Jag äter mest farang mat medan frugan gör sin Thai historia, vi gör väl gissningsvis av med en hundring eller så om dagen. OBS, alkohol ingår inte i detta utan bara mat. Sedan tillkommer ju pris för gas och dricksvatten förståss. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är 2 personer och gör all mat hemma. Jag äter mest farang mat medan frugan gör sin Thai historia, vi gör väl gissningsvis av med en hundring eller så om dagen. OBS, alkohol ingår inte i detta utan bara mat. Sedan tillkommer ju pris för gas och dricksvatten förståss. :)

ja ja det är ju förstås en himla skillnad, Jag skulle aldrig här i Chaiyaphum kunna ens komma i närheten av de siffrorna ens om jag bytte tant 100 ggr om. Kanske om jag la mig ner på rygg och försökte att inte bränna några kalorier alls. men allvarligt talat. All heder till dig om du nu trivs med det sättet att leva, kanske att det inte är nåt för mig. jag levde på det sättet hemma i Sverige och det var en stor anledning till att det var så enkelt att flytta därifrån, jag vill nog ha lite mer i livet tror jag.

MVh - uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

ja ja det är ju förstås en himla skillnad, Jag skulle aldrig här i Chaiyaphum kunna ens komma i närheten av de siffrorna ens om jag bytte tant 100 ggr om. Kanske om jag la mig ner på rygg och försökte att inte bränna några kalorier alls. men allvarligt talat. All heder till dig om du nu trivs med det sättet att leva, kanske att det inte är nåt för mig. jag levde på det sättet hemma i Sverige och det var en stor anledning till att det var så enkelt att flytta därifrån, jag vill nog ha lite mer i livet tror jag.

MVh - uncen...

Vi diskuterar ju mat kostnader nu. Jag kan inte äta för för mer pengar än jag redovisat. Jag menar, 1 kg kyckling kostar ca. 60Baht och om man grillar den så räcker den i 3 dagar med exempelvis potatismos. Sak samma med fläskfärs, 1kg räcker länge (Köttbullar, pannbiff, köttfärssås) osv... At jag sedan gör av med 6-7 tusen på öl, är ju en helt annan sak.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi diskuterar ju mat kostnader nu. Jag kan inte äta för för mer pengar än jag redovisat. Jag menar, 1 kg kyckling kostar ca. 60Baht och om man grillar den så räcker den i 3 dagar med exempelvis potatismos. Sak samma med fläskfärs, 1kg räcker länge (Köttbullar, pannbiff, köttfärssås) osv... At jag sedan gör av med 6-7 tusen på öl, är ju en helt annan sak.

ja för fan, ta det inte som kritik nu, jag menade faktiskt inte det. Det är upp till var och en att leva som man vill. Men jag förstår bättre om du kan få en grillad kyckling att räcka i tre dagar. Jag för min del slafsar nog i stort sett i mig den kycklingen under de 2 måltiderna (lunch+middag) som jag käkar här i Thailand per dag, och lätt dessutom.

men jag förstår vad du menar, jag lever på ju samma sätt vad det gäller min falangmat. Köper in nötfärs, steker upp rätt många köttbullar och pannbiffar och in i ziplockpösar in i frysen o.s.v. Köper fläskkött och steker upp stekar att äta vid måltiderna och fryser ner resten. Men jag tror nog att det snarare är den thailändska maten som kostar mest i vårt hushåll även om jag syndar ibland också, yoghurt, ost, bacon o.s.v.

Men men, det får gå som det går,, skulle dock gärna vilja komma ner runt 5.000 baht om det gick,,,, men det får inte bli på bekostnad av livskvalite´då får det hellre vara som det är tror jag nog!!!

uncen.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja för fan, ta det inte som kritik nu, jag menade faktiskt inte det. Det är upp till var och en att leva som man vill. Men jag förstår bättre om du kan få en grillad kyckling att räcka i tre dagar. Jag för min del slafsar nog i stort sett i mig den kycklingen under de 2 måltiderna (lunch+middag) som jag käkar här i Thailand per dag, och lätt dessutom.

men jag förstår vad du menar, jag lever på ju samma sätt vad det gäller min falangmat. Köper in nötfärs, steker upp rätt många köttbullar och pannbiffar och in i ziplockpösar in i frysen o.s.v. Köper fläskkött och steker upp stekar att äta vid måltiderna och fryser ner resten. Men jag tror nog att det snarare är den thailändska maten som kostar mest i vårt hushåll även om jag syndar ibland också, yoghurt, ost, bacon o.s.v.

Men men, det får gå som det går,, skulle dock gärna vilja komma ner runt 5.000 baht om det gick,,,, men det får inte bli på bekostnad av livskvalite´då får det hellre vara som det är tror jag nog!!!

uncen.

Jamen jag nämnde ju ölkostnaden, som får stå för livskvalite'n. biggrin.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ang. att leva på 5 - 6000:- i månaden i Thailand, så kan jag ju säga att jag levt på ca 6000:- i månaden i Sverige i flera år, hyran ligger på 1600:- och då har jag klarat mig på ca 4500:- till mat och lite smånöjen.

Så kan man leva på 6 Lapp i månaden i Sverige så bör det gå även i Thailand om det är så, därmed inte sagt att man kan sätta en ny bartjej varje kväll på dom pengarna såklart, men en short-time från beachroad en gång i veckan kan nog rymmas inom budgeten, 500 baht ska det kosta för det har jag hört.

Det spricker hur som helst då jag skulle sakna inkomst i Thailand.

Är dock fundersam till om jag blir eftertraktad hos thailändska kontorstjejer när jag inte är det hos svenska kontorstjejer..

Ta tjejen från baren efter stängning så slipper du avgift till baren! Det är säkrare med tjejer från baren. Håll dig till short time så du slipper de andra andra utgifterna, som att bjuda på mat etcetra. Skit i kontorstjejerna de ligger mest som plankor.Tänk också på att med de lite äldre erfarna brudarna får du mer valuta för pengarna.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...