Jump to content
IGNORERAD

Falanger skärp er


Niro

Recommended Posts

Tycker TS skall stanna hemma, better save than sorry är en bra grundregel när det gäller fruntimmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Marlon

    15

  • Jive

    12

  • Herr Chang

    10

  • ban99arne

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, finnar kan vara påstridiga och ofta har de ju tankat koskenkorva.

Och vadå.. brukar finnar tanka kosken i Thailand, något som FF har missat..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Skiter björnen i skogen, har påven lustig mössa, finns det gott om luder i Pattaya? Att förväxla en ensam resande kvinna till Pattaya med en prostituerad är väl inget hedersvärt uppförande men inte heller helt förvånande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, hörru du, det får du nog fråga den som inte har vett nog att uppföra sig.

Det är inget jag kan hjälpa dig med utan att verka ha en avog inställning till thaimäns syn på kvinnor.

Tjenis Gubben 100% puss!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klär sig en kille i Svedala i kortkort så att inte bara det mesta av låren utan även av trosorna (om nu sådana finnes), tatueringar i svanken, långa högklackade stövlar så blir jag inte förvånad om han får förslag från dem som gillar killar som klär sig på detta sätt. Jag tycker även att killen ifråga borde vara beredd på att få förslag och vara öppen för dessa.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vadå.. brukar finnar tanka kosken i Thailand, något som FF har missat..

FF

Ingen aning, fast de gör de väl överallt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klär sig en kille i Svedala i kortkort så att inte bara det mesta av låren utan även av trosorna (om nu sådana finnes), tatueringar i svanken, långa högklackade stövlar så blir jag inte förvånad om han får förslag från dem som gillar killar som klär sig på detta sätt. Jag tycker även att killen ifråga borde vara beredd på att få förslag och vara öppen för dessa.

Var det en passning till det jag skrev tidigare så har jag inget mer att säga i frågan då du tycks känna oss bättre än vad vi själva gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är faktiskt som så i Thailand att fortfarande har det väldigt stor betydelse hur klädseln är.
Har tjejen inga kläder på sig kan man var ganska säker att nu nappar det.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att det händer att falanger stöter på tjejer på stan,men lika ofta är det Thaitjejen som hittar på ,älskar drama.

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Har skummat kommentarerna på den här tråden lite.

I Thailand gäller, om man generaliserar grovt: Pengar = Sällskap.

Se bara på mia noi kulturen. Tjej studerar, men vill ha råd att shoppa, köpa iphone, partaja etc. Möter en välbeställd herre som vill ha vackert sällskap för representation, sex etc. Han pröjsar & hon tar emot. Om det hela löper enligt planeringen så får hans riktiga familj aldrig veta något & hon får sitt uppehälle finansierat.

Äktenskap planeras: Hur mycket lägger mannen upp i sin sådd är frågan alla ställer sig.

Min tjej får dagligen frågan: Hur mycket pengar skickar din farang till dig??? Inte om vi är lyckliga. Vad jag jobbar med eller vad vi planerar för framtid tillsammans.

Hur mycket pengar får du?

Den ständiga frågan. Så är det i Asien. Vi kanske inte tycker om det men måste nog acceptera detta om vi ska ha partners som är thai.

Okej jag hamnade off topic här sorry...

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det en passning till det jag skrev tidigare så har jag inget mer att säga i frågan då du tycks känna oss bättre än vad vi själva gör.

Nej det var ingen passning till det du skrev tidigare. Varför skulle det vara det?

Och vem är ni som har fått för er att jag känner er så väl? Till och med bättre än vad ni själva gör säger du.

Tydligen känsligt att skriva om kläder.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv tycker jag även synd om bartjejerna alla de gånger man ser fulla killar ta sig diverse friheter fullt öppet bara för att tjejen framför dem är en prostituerad. De behandlar tjejen ifråga som ett känslolöst objekt som man kan göra i princip vad man vill med fast man inte har någon tanke på att betala för sig.

Även prostituerade förtjänar att behandlas med respekt tycker jag, de är människor med vanliga känslor och sociala behov de med.

Vad gäller just Pattaya så är det väl också så att det bor och jobbar mängder av tjejer där som inte säljer sin kropp sig till faranger och de har de nog inte lätt med tanke på det som diskuteras i tråden. Kom med tanke på det på att jag för ett par år sen fotograferade av en artikel om just detta och den passar väl bra att lägga in här och nu.

realgirls3.jpg

realgirls1.jpg

realgirls2.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du helt säker på det? :wink:

Från svenska akademins ordlista:

"Hora s. - n horor - (starkt nedsättande) prostituerad kvinna"

Det blir liksom lite svårt att diskutera när du hittar på en egen betydelse av ordet hora :wink:

/Krille

Va inte så könsfixerad nu.

Jag tycker att så fort man gör något som man inte gör bara för att det är kul, utan mot betalning. Så HORAR man, dvs säljer sin kropp för pengar. Om det sen e att ligga på rygg eller köra tåg e ovesentligt.

Men det är kanske bara jag som går till jobbet för pengarna, Ni andra kanske lika järna skulle gå till jobbet även om ni inte fick Lön?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va inte så könsfixerad nu.

Jag tycker att så fort man gör något som man inte gör bara för att det är kul, utan mot betalning. Så HORAR man, dvs säljer sin kropp för pengar. Om det sen e att ligga på rygg eller köra tåg e ovesentligt.

Håller med. Fotbollsspelare är duktiga på det. Ränner från ena klubben till andra och h*rar sig

Finns en väldigt duktigt svensk (nåja, hasip,hasip,hasip) fotbollspelare som har svart bälte i det.

Han har stor kran och flugpapper på fingrarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är faktiskt som så i Thailand att fortfarande har det väldigt stor betydelse hur klädseln är.

Klär tjejen sig utmanande i kortkort som inte bara visar det mesta av låren utan även trosorna (om det nu finnes sådana), tatueringar i svanken, långa högklackade stövlar osv så uppfattas hon i åtminstone största delen av Thailand av alla som lättfärdig och öppen för förslag och det är hon själv medveten om.

Och inte bara av Faranger. Samtliga Thai män tycker likadant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va inte så könsfixerad nu.

Jag tycker att så fort man gör något som man inte gör bara för att det är kul, utan mot betalning. Så HORAR man, dvs säljer sin kropp för pengar. Om det sen e att ligga på rygg eller köra tåg e ovesentligt.

Men det är kanske bara jag som går till jobbet för pengarna, Ni andra kanske lika järna skulle gå till jobbet även om ni inte fick Lön?

Visst kan man vidga betydelsen av hora. När jag jobbade som datakonsult var det ofta inte särskilt intressant eller motiverande. Men det var bra betalt, och därmed var jag en hora. Pengar måste man ju ha.

Speciellt när jag jobbade med Windows... då var jag en riktig konsulthora för 1000 spänn i timmen.

Det var ju inte populärt när jag skrev klickhoror om vissa bloggare på internet, men det är ju samma sak.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det var ju inte populärt när jag skrev klickhoror om vissa bloggare på internet, men det är ju samma sak.

Ja, klickhoror har du fått en del skit för.

Men om du går in på AB så skriver dom om härmapor idag. Om det avser härmapor från Asien vet jag inte. Men det handlar om bilar.

Och härmapa var ju även det katastrofalt enligt någon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va inte så könsfixerad nu.

Jag tycker att så fort man gör något som man inte gör bara för att det är kul, utan mot betalning. Så HORAR man, dvs säljer sin kropp för pengar. Om det sen e att ligga på rygg eller köra tåg e ovesentligt.

Men det är kanske bara jag som går till jobbet för pengarna, Ni andra kanske lika järna skulle gå till jobbet även om ni inte fick Lön?

Nu är det ju inte jag utan svenska akademins ordlista.

Testa att fråga en thailändska eller hennes man om hon horat när hon jobbat så blir du nog smärtsamt medveten om skillnaden. :wink:

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

hahahahaha jag lovar att vidarbefodra tel:nummer om jag själv inte vill ha 6.6 millar för lite ont i röven..555

Så för 6 miljoner får jag köra dig hårt och brutalt i rökarn?

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det ju inte jag utan svenska akademins ordlista. Testa att fråga en thailändska eller hennes man om hon horat när hon jobbat så blir du nog smärtsamt medveten om skillnaden.

Nästan läskigt hur urvattnat ett ord kan bli, och det säger en hel del, inte bara om en del forummedlemmar, utan kanske mer om samhället, vad vet jag...

Undrar hur det låter runt julborden hos en del nu i vinter, när de stolt berättar att deras barn nu blivit horor, "sommarhorar", studerat till hora, horat ihop till en moped... och mormor som inte kan låta bli att påminna om att när hon var hora så visste man minsann värdet på en krona.

Till TS; beklagligt det som hände. Troligtvis inte ovanligt, men likväl bedrövligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan man vidga betydelsen av hora. När jag jobbade som datakonsult var det ofta inte särskilt intressant eller motiverande. Men det var bra betalt, och därmed var jag en hora. Pengar måste man ju ha

Om du vidgar betydelsen av ordet "hora" som egentligen är ett nedlåtande ord för en prostituerad kvinna till att även infatta dig själv och andra som har ett tråkigt men välbetalt jobb så tycker jag att ordet "hora" tappar sin betydelse.

Själv skulle jag aldrig komma på tanken att kalla vare sig mig själv eller någon annan för "hora"

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du vidgar betydelsen av ordet "hora" som egentligen är ett nedlåtande ord för en prostituerad kvinna till att även infatta dig själv och andra som har ett tråkigt men välbetalt jobb så tycker jag att ordet "hora" tappar sin betydelse.

Själv skulle jag aldrig komma på tanken att kalla vare sig mig själv eller någon annan för "hora"

Fritz..

Det är väl just det som är meningen att få ordet mindre värdeladdat. Då blir det inte lika illa att anlita en hora ;)

/GSt

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...