Jump to content
IGNORERAD

Falanger skärp er


Niro

Recommended Posts

så full så jag såg inte att ni bor i Pattaya..glöm mina tidigare kommentarer..flytta till landet om du vill slippa

sexköparna..men shiiiiiit...bordell efter bordell,vad trodde du???tror inte aftonblader gör reportage hemma

hos oss i isaan... :)

"Flytta till landet om du vill slippa sexköparna"

Tja, det är väl dit sexköparna brukar flytta efter att ha träffat tjejen på bordellen. :crazy:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Marlon

    15

  • Jive

    12

  • Moipenyang

    10

  • Nemo

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Där tycker jag absolut gränsen går att man frågar eller erbjuder andra sex när man har sin respektive med sig. Men man kan försöka underlätta för varandra att busa genom att dra sig undan lite. Har träffat många tjejer gifta med utlänningar som inte har något emot lite bus det verkar som en del är helt svält födda och som utlänning är det lätt att glida hem till en sådan tjej då faranger inte är konstigt att ha i huset. Detta är också helt riskfritt hon vill enbart ha sex och ofta får man höra av gubben sedan att deras kärring har blivit som förbytt är glad och lagar god mat så på det hela taget blir det som en kick i deras förhålland. Nu skulle säkert någon säga att jag är en skit stövel men jag vet vart gubbarna har varit och sedan finns det en del sura och buttra gubbar som man helt enkelt måste hjälp genom att sätta på deras fru då de inte inser sitt eget bästa.

Jag tycker synd om min fru som inte gillar Thai snubbar eller indier och afrikaner utan kan enbart tänka sig sex med ljushyade faranger. Hon ser bra ut de flesta män tittar och ler men ingen vågar riktigt göra en framstöt förutom yngre killar med mycket själv förtroende. Hon vill liksom inte ta första steget utan tycker det skall gubbarna eller killarna göra. Så ni som läser detta bättra er var inte så blyga och allt handlar inte om prostitution. Min fru eller anndras är inte horor bara för att de behöver ombytte och gillar sex så sluta skuld belägga tjejerna.

Ändrades av saobaht

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

snapback.pngNiro, den 02 december 2012 - 00:33 , sade:

Nästa gång ni kommer till Thailand så tänk på att det är långt ifrån alla kvinnor som kan tänka sig att vara tillsamman med en falang...

Är inte du falang, eller?

ja han är falang, och begriper också sin omgivning!!!

uncen

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla svenskar (och det är många) som varit Thailand kan inte ha undgått att se den

sexhandel som sker helt öppet och ogenerat.

Vill påstå att thailändska kvinnor är rätt duktiga på att marknadsföra sig själva och sitt land.

Så det beror nog inte bara på svenskarnas åsikter, eller AB skriverier, att bilden ser ut som den gör, tyvärr.

A.

Tydligen finns det hur många idi*ter som helst som tror att alla thailändska tjejer var dom än befinner sig är likadana.

Vanligt folkvett och koder om hur man uppträder är helt klart en bristvara hos en del.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med, förutom den sista meningen.

Tycker du det är ok att fråga tjejen som står och väntar på bussen i Pattaya om sex?

Om du läst mina tidigare inlägg så ser du att jag inte tycker att det är ok någonstans.

Det jag menade var att om dessa snubbar gör detta utanför Pattis så kan det sluta illa.

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte påminna mig om att frugan under de 11 år vi varit tillsammans någon gång varit utsatt för förnedrande kommentarer av det slag trådskaparen berättar om. Det närmaste jag kan komma på ur minnet är väl en man som stannade sin bil och leende frågade frugan om hon ville ha skjuts när hon var på väg till skolan en morgon här i Sverige för runt 10 år sen.

Dessutom en naiv idi*t till thailändsk taxichaufför i Surin som inbillade sig att frugan skulle vara intresserad av att han hämtade henne på flygplatsen och umgicks med honom osv när inte jag var i landet. Han skjutsade oss de 38 km till byn från Prasat en gång och jag själv satt på flaket men erbjöd frugan att sätta sig inne i bilen hos chauffören. Under resan snackade han så mycket skit att frugan blev på dåligt humör resten av den dagen. Men hon har aldrig efteråt gjort om samma misstag. Numer sitter hon alltid på flaket tillsammans med mig om vi nu råkar åka flaktaxi någonstans i Thailand.

Så jag tror nog att de sociala missfoster till män som inte klarar av att skilja på komplimang och trakkasseri i närvaro av thailändska kvinnor trots allt tillhör undantagen från regeln. även om de här i tråden framstår som vanligare än de faktiskt är.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tolkar ditt svar som att du tycker det är ok att fråga en främmande kvinna om sex mot betalning.

Det tycker inte jag. Att vara artig, samtala och fråga om hon ville hänga med på en kaffe hade ju varit ok,

då kunde hon lika artigt tacka nej. Nu var hon ju bara ett kn*ll.

Är verkligen förvånad hur många det är som tycker det är normalt och accepterat att gå fram till en tjej

och fråga om sex mot betalning. Jag är övertygad om att hade det varit någon som frågat era svenska döttrar

om samma sak så hade det blivit ett jä**a liv. Men nu var tjejen i fråga thai och då verkar det vara ok, för det

vet ju alla hur kåta alla thaitjejer är som inte vill något annat än att dra iväg med en okänd snubbe och få sig

ett nummer. Otroligt vad fort vissa börjar tänka med det lilla huvudet efter några resor till Pattis och Patong.

/Marlon

hur du tolkar mitt svar e upp till dig, jag konstaterade bara att ALLA är horor. ink JAG själv.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi säger så här, Klä dig i en Armani kostym, åk runt i en RollsRoys, stanna vid en kvinna, vilken som helst, vart som helst i världen. Erbjud henne 1 miljon $$$$$$$ för att spendera en natt med dig på ditt Lyxhotell.

Jag kan lova dig att 90 % av alla kvinnor (och säkert lika många män för den delen) kommer att fundera allvarligt på att följa med dig.

ALLA är horor ( även JAG, då jag säljer min kropp för pengar var dag jag jobbar) priset bara en förhandlingsfråga.

Om du får ett liknande erbjudande som du av nån anledning inte nappar på, skicka ett PM till mig med vederbörandes tel. nummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du får ett liknande erbjudande som du av nån anledning inte nappar på, skicka ett PM till mig med vederbörandes tel. nummer.

hahahahaha jag lovar att vidarbefodra tel:nummer om jag själv inte vill ha 6.6 millar för lite ont i röven..555

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

hur du tolkar mitt svar e upp till dig, jag konstaterade bara att ALLA är horor. ink JAG själv.

Absolut och jag tolkar det som att du tycker det är ok att fråga tjejer som sitter på en buss station om sex mot betalning.

Så låt oss vara överens om att vi tycker olika.

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte påminna mig om att frugan under de 11 år vi varit tillsammans någon gång varit utsatt för förnedrande kommentarer av det slag trådskaparen berättar om. Det närmaste jag kan komma på ur minnet är väl en man som stannade sin bil och leende frågade frugan om hon ville ha skjuts när hon var på väg till skolan en morgon här i Sverige för runt 10 år sen.

Dessutom en naiv idi*t till thailändsk taxichaufför i Surin som inbillade sig att frugan skulle vara intresserad av att han hämtade henne på flygplatsen och umgicks med honom osv när inte jag var i landet. Han skjutsade oss de 38 km till byn från Prasat en gång och jag själv satt på flaket men erbjöd frugan att sätta sig inne i bilen hos chauffören. Under resan snackade han så mycket skit att frugan blev på dåligt humör resten av den dagen. Men hon har aldrig efteråt gjort om samma misstag. Numer sitter hon alltid på flaket tillsammans med mig om vi nu råkar åka flaktaxi någonstans i Thailand.

Så jag tror nog att de sociala missfoster till män som inte klarar av att skilja på komplimang och trakkasseri i närvaro av thailändska kvinnor trots allt tillhör undantagen från regeln. även om de här i tråden framstår som vanligare än de faktiskt är.

Kim, jag önskar att du har rätt i din slutkläm. Men tyvärr har det hänt flera gånger att snubbar i bilar har stannat och frågat om tjejen

vill ha lift när hon står själv och väntar på bussen. Jag kan garantera er att hon inte tar det som en komplimang att någon stannar

och frågar, hon ringer mig och är livrädd! Jag får sen vara kvar i luren tills bussen kommer då snubbarna ibland står kvar lite längre

fram och väntar. Vad är det för fel i huvudet på dessa personer?

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim, jag önskar att du har rätt i din slutkläm. Men tyvärr har det hänt flera gånger att snubbar i bilar har stannat och frågat om tjejen

vill ha lift när hon står själv och väntar på bussen. Jag kan garantera er att hon inte tar det som en komplimang att någon stannar

och frågar, hon ringer mig och är livrädd! Jag får sen vara kvar i luren tills bussen kommer då snubbarna ibland står kvar lite längre

fram och väntar. Vad är det för fel i huvudet på dessa personer?

/Marlon

Ja det verkar på era berättelser som att frugan varit mer tursam än många andra thailändskor i det här fallet. Hon reagerar för övrigt ungefär som din tjej på eventuella närmanden från främlingar, alltså med rädsla. Så det är skönt att det inte hänt speciellt mycket runt henne i den vägen sedan vi träffades.

Håller dock till hundra procent med om att det antagligen saknas något i huvudet på killar som beter sig som beskrivet, förmodligen saknas någon sorts social genegenskap.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Grundregeln borde vara att om inte tjejen erbjuder dig att köpa sex av henne för pengar utan att du frågat tenn om det så är det oförskämt och troligen väldigt olämpligt att fråga henne om hon säljer sex.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt oss säga så här... en del av kunderna hade besökt betydligt sjaskigare ställen där det mesta erbjöds.

Så kommer man då till exfru Changs ställe och finner det mycket mer tilltalande, exfru Chang inkluderad.

Och så blir man mycket indignerad när inte samma tjänster erbjuds där.

Herr Chang har talat,

Ja, finnar kan vara påstridiga och ofta har de ju tankat koskenkorva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grundregeln borde vara att om inte tjejen erbjuder dig att köpa sex av henne för pengar utan att du frågat tenn om det så är det oförskämt och troligen väldigt olämpligt att fråga henne om hon säljer sex.

Det verkar ju korkat att fråga om hon säljer sex när hon redan erbjudet att sälja det, den grundregeln får du nog fundera lite till på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad skulle du tycka om jag bjöd henne på en kopp kaffe?? Samma resultat eller??

Brukar inte bjuda mot betalning,d har löst sig med charm.. :) O nu behöver jag inte ens

det längre,hoppas iaf stanna med min vackra underbara fru om inte nån elak farang

snor henne... :) Den tiden den sorgen...

Ja, så är det. Med charm kommer man långt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, så kanske DU tror att det är.

Vi bodde i ett normalt mellanklass kvarter i Bangkok i 5-6 år, närmaste "Bordell" (ställe där det gick att få sex mot betalning), var 50 meter bort. en "Kareoke-restaurang" var bara där en gång, och fick skäll efteråt, inga problem oh ölen smakade bra.

Lyft blicken så hittar du "bordeller" lite varstans.

Vissa kvinnor GÖR det.

Som hon jag såg väntandes på intervju för UT på Sveriges Ambassad i Bangkok, iklädd en svart dress med texten "Golddigger" både fram och bak, samt handavtryck i guldfärg på skinkorna...

Har man sagt A, bör man vänligen säga B också... Så att inga, tex Irakier eller andra Araber blir misstänkta för hur som tex Polacker eller Ryssar beter sig.

MVH Tommy

eller hormonstinna smålännigar...
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det verkar ju korkat att fråga om hon säljer sex när hon redan erbjudet att sälja det, den grundregeln får du nog fundera lite till på.

Det verkar som om Tallen är på 100 pippers nu där nere i stugan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

hur du tolkar mitt svar e upp till dig, jag konstaterade bara att ALLA är horor. ink JAG själv.

Är du helt säker på det? :wink:

Från svenska akademins ordlista:

"Hora s. - n horor - (starkt nedsättande) prostituerad kvinna"

Det blir liksom lite svårt att diskutera när du hittar på en egen betydelse av ordet hora :wink:

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja glenne,

Man ska vara först med något.

Men du bör förklara "kukarars Maja", två ord jag aldrig sett förut, men jag utgår patt det är något positivt om min kära fru.

Puss

Erkki

Ja, det var ett konstigt uttryck. Tyvärr är jag dock inte helt säker på att det var något positivt....

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Grundregeln borde vara att om inte tjejen erbjuder dig att köpa sex av henne för pengar utan att du frågat tenn om det så är det oförskämt och troligen väldigt olämpligt att fråga henne om hon säljer sex.

Eller så borde grundregeln vara att om inte du frågar henne om du får köpa sex av henne så är det oförskämt och troligen väldigt olämpligt av henne att fråga dig om du vill köpa sex.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem ha sagt något om respekt. Vad jag menar är, om man använder exempelvis militär kläder, så tror ju folk att man är militär.

Ja, det är faktiskt som så i Thailand att fortfarande har det väldigt stor betydelse hur klädseln är.

Klär tjejen sig utmanande i kortkort som inte bara visar det mesta av låren utan även trosorna (om det nu finnes sådana), tatueringar i svanken, långa högklackade stövlar osv så uppfattas hon i åtminstone största delen av Thailand av alla som lättfärdig och öppen för förslag och det är hon själv medveten om.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här gäller inte bara faranger, min dam har blivit uppvaktad vid flera tillfällen av thaimän. Detta trots att det varit helt uppenbart att hon varit med mig.

Men det är klart, jag är ju bara en farang och det räknas ju inte.

Och vad kan ha bidragit till att detta har hänt, tror du?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är faktiskt som så i Thailand att fortfarande har det väldigt stor betydelse hur klädseln är.

Klär tjejen sig utmanande i kortkort som inte bara visar det mesta av låren utan även trosorna (om det nu finnes sådana), tatueringar i svanken, långa högklackade stövlar osv så uppfattas hon i åtminstone största delen av Thailand av alla som lättfärdig och öppen för förslag och det är hon själv medveten om.

Jag vet provade samma klädsätt i Svedala fick många förslag???????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet provade samma klädsätt i Svedala fick många förslag? ??? ???

Nappade du på på något?

Kanske på alla?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...