Jump to content
IGNORERAD

Ryskor gripna i Pattaya efter incident på 7-eleven


MPR Nyheter

Recommended Posts

Jag lovar att det var en del ryssar på Friendship när vi träffades där för ett par timmar sen. Var väl en jäkla tur för dom att du inte la märke till det. :thumbsup:

Fritz..

Hehe ja det var det nog absolut =)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Moipenyang

    4

  • Alarik

    4

  • THAISWEDE

    3

  • Nemo

    3

Mest aktiva i denna tråd

Ryssar är det folket jag hatar mest på denna jord och spelar ingen roll hur rätt dom än har i någon som helst situation så kommer dom ha 100% fel i mina ögon... Hatar de där förbannade packet

Hitler hatade Judar, Pol Pot hatade alla med glasögon, Gawar hatar Ryssar... någon som ser en sammankoppling?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hitler hatade Judar, Pol Pot hatade alla med glasögon, Gawar hatar Ryssar... någon som ser en sammankoppling?

:rotfl::rotfl::rotfl: .

Link to comment
Dela på andra sajter

Tankade förra veckan för 1000baht lämnade 1000baht till killen som tankade och han sprang iväg till kassa kuren och lämnar 1000 bahtingen! Hon i kuren är tydligen förvirrad och säger till honom att han bara lämnade 500baht så han kommer tillbaka till bilen och säger detta , tjejen min blir sur o säger till han att 1000baht fick du det vet du ju själv , han instämde och vi åkte! Så nog kan det bli fel men att dra en cola flaska i skallen på nån är väl lite väl

Link to comment
Dela på andra sajter

Tankade förra veckan för 1000baht lämnade 1000baht till killen som tankade och han sprang iväg till kassa kuren och lämnar 1000 bahtingen! Hon i kuren är tydligen förvirrad och säger till honom att han bara lämnade 500baht så han kommer tillbaka till bilen och säger detta , tjejen min blir sur o säger till han att 1000baht fick du det vet du ju själv , han instämde och vi åkte! Så nog kan det bli fel men att dra en cola flaska i skallen på nån är väl lite väl

Rent praktiskt så kan det lika gjärna vara så att han får tusen av dig,ger en femhundring till tjejen så det är lurigt det här..nog inte så mycket att göra utan bara att inse att det hör till att man blir blåst ibland även om det känns surt.

Känns definitivt inte bättre efter en natt i häktet här nere även om man rätt i sak.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Rent praktiskt så kan det lika gjärna vara så att han får tusen av dig,ger en femhundring till tjejen så det är lurigt det här..nog inte så mycket att göra utan bara att inse att det hör till att man blir blåst ibland även om det känns surt.

Känns definitivt inte bättre efter en natt i häktet här nere även om man rätt i sak.

Under mina 10 år i Thailand, så har jag aldrig blivit blåst på pengar på det sätt som beskrivs här.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hitler hatade Judar, Pol Pot hatade alla med glasögon, Gawar hatar Ryssar... någon som ser en sammankoppling?

En rysk jude med glasögon.Pån Jimmy, pån!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...