Jump to content
IGNORERAD

Detektiven i arbete


Cobra

Recommended Posts

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cobra

    9

  • andrejsdenruskige

    6

  • Alarik

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Frugans syster hade "glömt" nyckeln i startlåset på sin 1 år gamla Honda Klick när hon parkerade moppen igår utanför jobbet på strandmassagen.

Efter några timmar såg hennes jobbarkompis att det var någon som körde iväg med den vita Hondan

Har funderat ett tag på frågan, men kan bara komma med en motfråga. Hur kan detta beröra dig? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har funderat ett tag på frågan, men kan bara komma med en motfråga. Hur kan detta beröra dig?

År det inte så att man hjälper till när familj och närstående drabbas av olycka ?

Enligt mej och mina bekanta är det så, men du tycker annorlunda annars behövde du väl inte fundera så mycket

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker o visar bilden på moppen till frugans syster och hon åker med bort till färjelägret för att inspektera fordonet för hon tror det kan vara hennes Honda jag hittat.

Jaaa säger hon och ringer genast till polisen och berättar att en Svensk detektiv har hitta hennes vita Honda klick.

post-10009-0-06965700-1354293412_thumb.j

post-10009-0-06965700-1354293412_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

No work permission, farang pay!

Police take care mötöbajk, can have tomollow 3000 bath!

HUR GÅR DET?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

nu åker det dessutom ett fordon med falsk regplåt runt i siam o gör brott. ALLA ser va det står på regskylten o farangen får sona alla brotten,

för polisen har glömt bort att tala om att brottet e löst.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag åker o visar bilden på moppen till frugans syster och hon åker med bort till färjelägret för att inspektera fordonet för hon tror det kan vara hennes Honda jag hittat.

Jaaa säger hon och ringer genast till polisen och berättar att en Svensk detektiv har hitta hennes vita Honda klick.

Thai-polis!!!

Nu kan det bli blodigt! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömmer man nyckeln så är det många ggr tillfället som gör tjuven, likförbannat är det en spännande resa moppen gjort, få se hur den slutar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Glömmer man nyckeln så är det många ggr tillfället som gör tjuven, likförbannat är det en spännande resa moppen gjort, få se hur den slutar!

Slutar med mycket blodbad. Typ Nyköpings gästabud är något jag hoppas på

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutar med mycket blodbad. Typ Nyköpings gästabud är något jag hoppas på

Ja, hade det varit här i Nyköping moppen blev stulen så skulle huvuden rullat, vi har tränat sedan år 1317!

//S

(titta på min avatar så förstår du)

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, hade det varit här i Nyköping moppen blev stulen så skulle huvuden rullat, vi har tränat sedan år 1317!

//S

(titta på min avatar så förstår du)

Har ni halshuggit mopedtjuvar sedan 1317? :ahh:

Sorry. :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...