Songkran Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Detta är min nr.1 ! Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Kvällen före julafton, i lugn och ro med skinkmacka, julöl och snapps Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) Den är riktigt grym och min nr 2, tills något bättre dyker upp Ingen aning vad dom sjunger om men det låter fint. Ändrades November 23, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Kvällen före julafton, i lugn och ro med skinkmacka, julöl och snapps Helt utan konkurrens, Sveriges överlägset bästa sångare genom tiderna!! // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Kontrar med Danmarks bästa då Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Denna såklart. Christmas time is here again Santa needs a helping hand He cannot find a single sheep To draw his sleigh across the night So all the waiting Christmas trees Gonna hear the master say There's no presents not this Christmas There's no presents Tom and Jerry drinking sherry They don't give a damn Christmas time is here again Santa needs a helping hand It's getting very very late Saint peter's closed the golden gate And Donald Duck is still in bed I wonder who is gonna help There's no presents Not this Christmas There's no presents Tom and Jerry All that sherry They don't give a damn There's no presents Not this Christmas There's no presents Tom and Jerry Still drinking sherry They don't give a damn I'm dreaming of a white sabbath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) Tror vi får köra en omröstning på vilka som är topp 5 Jullåtar senare. Bara bra jullåtar hittills Fram med flera jullåtar ni gillar !! Ändrades November 23, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Det är inte snön som faller http://www.youtube.com/watch?v=qqxRbWUiS40 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Bond1! LOL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Bond1! LOL! Satan vilken split vision Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Det kommer mera.. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Julen är en kristen högtid. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) .... VTF, då vet vi att bond1 är en stjärtgosse om någon är intresserad . Ändrades November 23, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) Det var väl inget vidare eller gillar du verkligen dom Fram med fler seriösa Jullåtar ! Ändrades November 23, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) Fram med era favoriter ! Ändrades November 23, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Det var väl inget vidare eller gillar du verkligen dom Fram med fler seriösa Jullåtar ! Inget vidare, märks att du inte är Götlaborgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Inget vidare, märks att du inte är Götlaborgare. Hallaluja Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) Inget vidare, märks att du inte är Götlaborgare. Tror knappt någon här eller väldigt få utanför vet vad det är ;( http://lmgtfy.com/?q=G%C3%B6tlaborgare Ändrades November 23, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2012 (ändrad) bond1, den var ju rätt bra Ändrades November 24, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu