Jump to content
IGNORERAD

Jag har slutat att waiia


chiangmai

Recommended Posts

[size=6]Waiia om man bara kan få fördel av det är ju som att "slicka uppåt" i Sverige :)[/size]

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Glenn Phuket

    17

  • Moipenyang

    7

  • Herr Chang

    6

  • Soengsang

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kan vara så,visar bara mitt intresse istället för att sitta där o se dum ut.. :)

Samma här.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

16-åringar brukar inte gilla troll heller

Inte jag heller , men du verkar ju gilla troll o få "hard on " men de e ju dina problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte jag heller , men du verkar ju gilla troll o få "hard on " men de e ju dina problem

Bror troll har tydligen varit i farten..har går det nog åt några wainingar.

post-3210-0-76550600-1353705006.jpg

post-3210-0-76550600-1353705006.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte jag heller , men du verkar ju gilla troll o få "hard on " men de e ju dina problem

Jo jag gick halvt upp i brygga när jag såg att du hade reggat dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Nära på att man önskar BTT välkommen tilbaks

edit

igen och hej då

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Tar alltid med mig seden dit jag kommer, den ligger ju redan påsen.

Annars e allt OK.

Snake

post-3214-0-72393900-1353702525.jpg

Skillnaden mellan e och ä kan kosta.:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bror troll har tydligen varit i farten..har går det nog åt några wainingar.

post-3210-0-76550600-1353705006.jpg

Ser att du inte e nån ช่างไฟฟ้า

Link to comment
Dela på andra sajter

Nära på att man önskar BTT välkommen tilbaks

edit

igen och hej då

Hej jag heter Glenn o e bergvärmeborrare o håller till i Kamala Phuket och min "dam " e hen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hej jag heter Glenn o e bergvärmeborrare o håller till i Kamala Phuket och min "dam " e hen.

Jag är ledsen men en bergvärmeborrare är rökt i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag heter Glenn o e bergvärmeborrare o håller till i Kamala Phuket och min "dam " e hen.

hena och dena.

Låter inte som det är mycket att borra i.

Borra efter värme i Kamala låter lite meningslöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

JA jag har aldrig slutats förvånats över dessa krypande männen som besöker den ena buddistiska helgedomen efter den andra eftersom dom är som knä hundar efter sina damer.

Jag slutade att besöka dessa buddistiska helgedomar redan efter 2:ra eller 3:de resan när jag träffade min fru. Hon blev sur men det kan jag leva med och nu vill hon inte ens ha med mig eftersom jag visat vart munkar surfar och vad om pysslar med när vi inte ser på.

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Link to comment
Dela på andra sajter

Waiia, är det som ett handslag i Sverige tycker ni ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag heter Glenn o e bergvärmeborrare o håller till i Kamala Phuket och min "dam " e hen.

Jo, 30 grader i januari eller var det februari

Link to comment
Dela på andra sajter

[size=6]Waiia om man bara kan få fördel av det är ju som att "slicka uppåt" i Sverige :)[/size]

Sen att du som sjärtgosse gillar o slicka röv e ju dina problem, hur fungerar en brun tunga i Thailand du som har erfarenhet tala om det för mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

JA jag har aldrig slutats förvånats över dessa krypande männen som besöker den ena buddistiska helgedomen efter den andra eftersom dom är som knä hundar efter sina damer.

Jag slutade att besöka dessa buddistiska helgedomar redan efter 2:ra eller 3:de resan när jag träffade min fru. Hon blev sur men det kan jag leva med och nu vill hon inte ens ha med mig eftersom jag visat vart munkar surfar och vad om pysslar med när vi inte ser på.

Det där lät lite spännande kan du inte dela med dig? Jag har en svåger som är milt sagt helig i familjen.

Link to comment
Dela på andra sajter

JA jag har aldrig slutats förvånats över dessa krypande männen som besöker den ena buddistiska helgedomen efter den andra eftersom dom är som knä hundar efter sina damer.

Jag slutade att besöka dessa buddistiska helgedomar redan efter 2:ra eller 3:de resan när jag träffade min fru. Hon blev sur men det kan jag leva med och nu vill hon inte ens ha med mig eftersom jag visat vart munkar surfar och vad om pysslar med när vi inte ser på.

Nä då är det bättre att dissa sin fru o pissa på thailändska kulturen o dess traditioner..

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppenbarligen har jag inte koll på när man skall waiia, i vart fall inte enligt ovan experter. MEN det är bra mycket hövligare sätt att hälsa på än det västerländska, ta någons näve.

Ni som bara waiiar fåtal äldre, hur hälsar ni på övriga vänner, släktingar? de som är likvärdiga er i någon form av hiraki?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

I början på tråden skrev "vart tog sedan dit man kommer vägen" och det undrar jag fortfarande? Oavsett om man är från det land som kallas har europas negrer eller inte bara är lik dessa så blir det ett löjets skimmer när någon som själv är invandrare på andra sidan jorden har stora bekymmer över Sverige...

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppenbarligen har jag inte koll på när man skall waiia, i vart fall inte enligt ovan experter. MEN det är bra mycket hövligare sätt att hälsa på än det västerländska, ta någons näve.

Ni som bara waiiar fåtal äldre, hur hälsar ni på övriga vänner, släktingar? de som är likvärdiga er i någon form av hiraki?

jag waiar inte utan nickar eller sträcker handen, men den dan jag har lärt mig hur man gör , så kommer jag följa denna tradition . men här på forument verkar inte nivån på kunskaper vara lika med noll fast det finns så kallade "experter".

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...