Jump to content
IGNORERAD

Fruimport igång igen!

virgo

Recommended Posts

• Svar 168
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• andrejsdenruskige

19

• searescue

19

• Neil

7

• ole

7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Majestätsbrott att VIXa Hans Majestät Konungen.

Kan man waiia honom då?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Som min frue siger,,

godt der ikke er kvalitets kontrol på Importøren,

for så var der ikke mange thai i vesten.

:ahh: som hun siger se dig i det store Spegel.

Dela på andra sajter

Ehh, att jag inte reagerade på detta tidigare.

"VIX"?

Sorry! Ska väl vara XVI. Blandade ihop det lite. :crazy:

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

Är vår kung Carl VIX Gustav också en fruimportör då?

Ja, uppenbarligen har han importerat en fd Brazilaiansk lyx-carlgirl.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Personligen försvarar jag inte de herrar som figurerar i alla reportage om den så kallade "fruimporten". Det jag däremot anser stötande är att det alltid är svenska män med partner från Thailand som får stå som exempel för alla reportage och rapporter.

Svensken beskrivs i regel som en man i övre medelålder med sociala, fysiska eller andra problem. Underförstått är han en outbildad, burdus suput som på grund av sina tillkortakommanden inte kan hitta en riktig svensk kvinna och därför utnyttjar möjligheterna som ges via fruimporten.

Thailändskan beskrivs å sin sida i regel som en utsatt, utnyttjad kvinna, företrädesvis från barmiljö med alla stigman som förknippas med detta. Exemplet från nyheterna senast följde förstås mallen med några snabba klipp från diverse bargator för att cementera bilden av thailändskan som en hora som köpts för pengar.

Angående anhöriginvandring. Som jag förstått det hela handlar det företrädesvis inte om anhöriginvandring i fallen med thailändska partners utan istället viseringar baserade på kort gemensam tid tillsammans. Anhöriginvandring torde istället, så gott som uteslutande, gälla personer med ursprung i Irak, Somalia, Afganistan etc.

Och då är vi åter igen inne på det, i mina ögon stötande, i rapporteringen. Alla glada och fina personer som "importerar" sina partners från ovan nämnda exempelländer tycks inte finnas med överhuvudtaget i statistiken. Finns det inga problem inom dessa grupper eller är det så illa att media väljer att tiga om våld, utnyttjanden etc. bara för att män i dessa grupper inte har en svensk bakgrund och för traditionell media är de ideala medborgarna?

Jag har min uppfattning klar om ovan. Därför har jag även noll förtroende för traditionell media, inkluderande SVT.

Trevlig kväll på er.

Finns en mycket enkel förklaring till varför kvinnor från länderna du nämner ovan inte finns med i statistiken.

Problem löser man inom familjen...

/Marlon

Dela på andra sajter

Det räcker inte, livslång plåga snarast :crazy:

Jag menade enbart importkostnaden. Det löpande underhållet tillkommer naturligtvis.

Dela på andra sajter

Om man jämför med för bara 10 år sedan så ser jag fler svenska män med thailändska tjejer ute idag, de flesta jag sett här i kring är svenska män i 25 - 30 års åldern och thaitjejen är i samma ålder, några år yngre än killen kanske.

Jag tycker det är roligt att se att fenomenet växer mer och mer, jag tror att även jag kommer att skaffa mig en thailändsk flickvän / fru inom de närmaste 10 åren och jag är fortfarande under de 30.

Nog finns det idi*ter till svenska män som behandlar tjejen illa, men det finns det i helsvenska förhållanden också, det finns även kvinnor som misshandlar "svaga" män om inte fysiskt så psykiskt.

Att media idoget fokuserar på att smutskasta enbart svenska män som väljer en thailändsk tjej framför en svenska är vedervärdigt, denna hatkampanj mot svenska män i allmänhet och svenska män med utländsk fru i synnerhet har vi sett i många år nu.

Vi lever i ett av de mest feministiska och mansfientliga samhällena i hela världen tillsammans med Norge, media och politik styrs nästan uteslutande av maktgalna sadistiska radikala feminister som vill ha total kontroll över samhället i allmänhet och svenska män i synnerhet, det är djupt beklagligt att vi svenskar inte lyckats sålla bort dessa från media och politik, samt att "medelsvensson" ofta sväljer betet i media med hull och hår.

Jag ska inte snöa in på politik nu men enligt mig så har socialdemokratin förutom det positiva även en mycket mörk och dold agenda, oavsett om de seglar under röd eller blå fana..

Dela på andra sajter

Lite småkul att google väljer att lägga den här reklambannern i tråden. :)

post-3077-0-66622700-1354472159_thumb.jp

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Ingen rök utan eld.

Jag känner två Thaikvinnor, den ena kom hit då det kom en äldre Svensk man till hennes by som hon inte kände när hon var ung och tog (Såldes) med henne till Sverige, den ena har jag inte frågat hur det har gått till men gubben är med i Sverige demokraterna vilket jag inte riktigt får ihop ?

Säkert mycket vanligare än man här på forumet verkar tro.

Dela på andra sajter

Jag menade enbart importkostnaden. Det löpande underhållet tillkommer naturligtvis.

Köper man biligt så får man bara skit :crazy:

Dela på andra sajter

• 6 månader senare...
  • 3 månader senare...

Av 10000 kvinnor som kommer hit är tydligen flera tusen importfruar enligt regeringens utredare. Kan undra vilka kriterier som gäller för att bli klassifierad som importör? Eftersom jag varit ihop med flera thaitjejer så är jag säkert fruimportör per automatik.

Dagens repotage var bara ett jävla trams, särskilt mansforskaren, som sprider fördomar att vi inte kan få kvinnor i sverige och köper oss en fru samt att thaitjejer är outbildade, undergivna och totalt utan förmåga att ta rationella beslut angående sitt val av partner.

Neil

Haha, vart kommer detta trams och myt ifrån att de inte kan ta egna beslut och att de ska vara så undergivna? Flertalet thai som jag har sett och varit bekanta med har då inte fallit under denna kategori utan har snarare varit den dominanta och verkligen gjort sitt bästa att hålla efter gubben :)

Hemma funkar det som så att jag får ta de mesta av besluten, skulle något av dem inte sammanfalla med min respektives önskan så korrigeras jag ganska omedelbart av henne i mitt tänkade så att jag får en bättre förståelse ;)

Dela på andra sajter

Haha, vart kommer detta trams och myt ifrån att de inte kan ta egna beslut och att de ska vara så undergivna? Flertalet thai som jag har sett och varit bekanta med har då inte fallit under denna kategori utan har snarare varit den dominanta och verkligen gjort sitt bästa att hålla efter gubben :)

Hemma funkar det som så att jag får ta de mesta av besluten, skulle något av dem inte sammanfalla med min respektives önskan så korrigeras jag ganska omedelbart av henne i mitt tänkade så att jag får en bättre förståelse ;)

Exakt.

De må känna ett behov av att uppträda undergivet i offentliga sammanhang, men i hemmet blir det annat beteende ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...