Jump to content
IGNORERAD

Fruimport igång igen!

virgo

Recommended Posts

Är det samma kreterier för norskor finskor och typ resten av Europa?

Eller gäller det bara Thailänskor?

Eller är det bara Thailänskor som inte kan ha egna framtids planer?

Självklart så är det en del som har otur med sina val, men jag tror nog att dom flesta är lyckliga i sina förhållanden i Sverige.

Har träffat ganska många par, alla har det inte bra. Men dom flesta har ett lyckligt liv här, iallafall i min bekantskapskrets.

Katrider

Dela på andra sajter

• Svar 168
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• andrejsdenruskige

19

• searescue

19

• Neil

7

• ole

7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Fredman

Såååå. Du inser väl varför jag hade citationstecken på "svaga grupper"?

Eller gör du det?

Tror du verkligen att dessa fördomar har kommit till ur något slags tombolalotteri eller att det kanske finns någon överrepresentation av knepigt folk i dessa förhållanden?

I Norge verkar det vara stor överrepresentation av offshore-arbetare i dessa förhållanden. Och det är också mina personliga erfarenheter. Vette fan hur många jag träffat som är gift med en Thailändska. Om dom dricker mycket har jag ingen aning om eftersom det är förbud mot sådant på plattformar.

Ja den normala användningen för citationstecken är att markera var ett citat börjar och slutar och eftersom att du inte angav någon källa så har jag ingen susning. Du har säkert en helt egen tolkning på det som det skulle vara intressant att få ta del av.

Hur det är på offshore i Norge har jag ingen aning om och för att vara ärlig så har jag heller inget intresse av det (för att uttrycka sig diplomatiskt) men kolla gärna med thaipigor.no.

Dela på andra sajter

Är det avståndet eller välståndet eller bara marknads ståndet som avgör vilka som är importer

Ändrades av burrabus
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja den normala användningen för citationstecken är att markera var ett citat börjar och slutar och eftersom att du inte angav någon källa så har jag ingen susning. Du har säkert en helt egen tolkning på det som det skulle vara intressant att få ta del av.

Hur det är på offshore i Norge har jag ingen aning om och för att vara ärlig så har jag heller inget intresse av det (för att uttrycka sig diplomatiskt) men kolla gärna med thaipigor.no.

Jag ska se till att köra med *ironigubbe*, ;), :), :/, :-I och andra saker.

Du fattar själv att du bara är en löjlig kverulant i detta ämne och förstår mycket väl att detta ämne inte bara är taget ur luften.

Det verkar som att du känner dig träffad. Hoppas det inte är så...

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag ska se till att köra med *ironigubbe*, :wink:, :), :/, :-I och andra saker.

Du fattar själv att du bara är en löjlig kverulant i detta ämne och förstår mycket väl att detta ämne inte bara är taget ur luften.

Det verkar som att du känner dig träffad. Hoppas det inte är så...

I vanliga fall brukar du finta vänster och gå höger men nu har du nog snurrat upp mig på läktaren. Att du var en sån jävel på att dribbla! Ja med den argumentationen fick du mig just att inse en rad saker. :rotfl:

Dela på andra sajter

Jämnåriga går fria!

Det kanske bara är jag som har haft en konstig upplevelse av thaikvinnornas svenska män. Men herre gud vilka människor man mött.

Hade dessa damer pratat och förstått svenska i början av förhållandet så hade det nog inte blivit någon vidare utveckling i samlivet.

Kan hålla med,en hel del giff har man träffat..kolla bara den här snubben(ej träffat), vet inte om frugan är thai men asiat ivf.

Det konstiga är i mitt fall är däremot hur många normala och trevliga människor man har träffat(mpr bland annat)

Och det konstigaste är att det fortfarande förvånar mig.

I mitt fördomssinne så är det fortfarande Per-Olof ..en sävlig värmläning med lite för många kilon och lite för lite strån på huvudet och med en begränsad kontakt av det täckta könet som har en Thaifru . Visst fan har man träffat en del konstiga prickar men majoriteten är vanliga hyggliga gubbar//Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Så söt hund 3:10 :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kan hålla med,en hel del giff har man träffat..kolla bara den här snubben(ej träffat), vet ej om frugan är thai men asiat ivf.

Det konstiga är i mitt fall är däremot hur många normala och trevliga människor man har träffat(mpr bland annat)

Och det konstigaste är att det fortfarande förvånar mig.

I mitt fördomssinne så är det fortfarande Per-Olof ..en sävlig värmläning med lite för många kilon och lite för lite strån på huvudet och med en begränsad kontakt av det täckta könet som har en Thaifru . Visst fan har man träffat en del konstiga prickar men majoriteten är vanliga hyggliga gubbar//Hn

Ja visst är majoriteten vanliga trevliga människor. Och det är fan tur det. Här på MPR så har man sett riktiga talanger (och då menar jag det) som har huvudet på skaft. Att man stött på idi*ter är dock inget konstigt. Det spelas nog clown en hel del och är det endast text så är det nog svårt att avgöra om människan är dum på riktigt.

Knepigare är det att t.ex låtsas ha humor. Det går liksom inte utan att det lyser igenom, varken på MPR eller IRL.

Dela på andra sajter

Ja vad fan, kan man generalisera över invandring så kan man väl göra det med Sve-Thai förhållande.

Vad är skillnaden (förutom ett jävla väsen här)?

Varför ser man aldrig 20-åriga svenska kalaspinglor med dessa lönnfeta o tunnhåriga 60+gubbarna till sexbomber när man går på stan tex?

Slutsats: Svenska tjejer gillar inte 40år äldre män men Thailändska tjejer gör det.

Det ser man ju inte minst när en Thailändska tjejer har fått sitt första barn eller skaffar en pojkvän/gifter sig,det är ju ofta en mycket äldre Thailändsk man som dom träffar :rolleyes: ... och inte alls en jämngammal snygging .//Hn

Hallo there

Hamnoi tänk till lite, du är betydligt mer begåvad än det sista inlägget

förklaringen är nog inte så svår att förstå

thai tjejer gillar nog inte 40 år äldre flintskalliga män än svenska tjejer

en tjugo årig tjej från Thailand, går antingen på risfälten eller sitter i en bar i Phuket

och har inte så mycket att välja på, snaska eller inga bath

en 20 årig svensk sitter med sin Chanell väska och undrar vilken bil hon får av sin far

ja kära mpr medlemmar, man behöver knappast vara med i MENSA för att förstå vad det handlar om

när det gäller (fruimport)

Antagligen har ni träffat någon ni älskar, (hoppas på det) eller så är det någon ni utnyttjar i ekonomisk vinning (very bad)

Hamnoi: Jag tror du har fattat läget

självklart, har du ett val att gifta dig med en gämnåring parter, varenda thaitjej skulle göra det om hon har det valet

MEN: om jag vore thaitjej så hade jag nog gift mig med en äldre herre från sverige (falang)

och hoppas att Jag får ett bättre liv en gå på ris plantagen

Till John Khonken

jag kan bara hålla med dig

språket och kulturen är inte jättenkelt att komma över

och man ska inte glömma att hennes familj i Thailand är det viktigaste för henne

står det mellan mig och hennes familj i Thailand, så är man nummer 2,

om någon tror något annat, så bedrar dom sig

egenligen skit enkelt, behandla fok som du bill bli behandlad själv

Dela på andra sajter

Hello Sam Sip Sam

Efter som jag är "ny" här hoppas jag att jag inte har gjort några övertramp här.

jag vill gärna dela med mig av mina åsikter, men om det inte gillas så tar jag ett kliv tillbaks

kenta från uppland-väsby

Dela på andra sajter

Ang Migrationsv

Nu är en Fd Ruvandier misstänkt för folkmord i Ruvanda Vad är det för idi*t Mig som gett honom S medborgarskap Sila mygg släppa in kameler

Offe

Dela på andra sajter

Jag vet en hel del Svenska par där mannen är + - 20år äldre ibland flint och ibland tjock och inte speciellt rika. Vad kan de vara? Sinnesrubbning? Eller kan det vara kärlek? Precis som det kan vara mellan en ung thai och äldre farang. Hur kan man bara dömma andra och kalla dom allt möjligt och själv tro att man är mer än andra? Att respektera och inte dömma andra är väl basic om man har blivit vuxen...

Dela på andra sajter

Hallo there

Hamnoi tänk till lite, du är betydligt mer begåvad än det sista inlägget

förklaringen är nog inte så svår att förstå

thai tjejer gillar nog inte 40 år äldre flintskalliga män än svenska tjejer

en tjugo årig tjej från Thailand, går antingen på risfälten eller sitter i en bar i Phuket

och har inte så mycket att välja på, snaska eller inga bath

en 20 årig svensk sitter med sin Chanell väska och undrar vilken bil hon får av sin far

ja kära mpr medlemmar, man behöver knappast vara med i MENSA för att förstå vad det handlar om

när det gäller (fruimport)

Antagligen har ni träffat någon ni älskar, (hoppas på det) eller så är det någon ni utnyttjar i ekonomisk vinning (very bad)

Hamnoi: Jag tror du har fattat läget

självklart, har du ett val att gifta dig med en gämnåring parter, varenda thaitjej skulle göra det om hon har det valet

MEN: om jag vore thaitjej så hade jag nog gift mig med en äldre herre från sverige (falang)

och hoppas att Jag får ett bättre liv en gå på ris plantagen

Nu skulle jag bara spetsa till debatten och jävlas lite.

MEN: om jag vore thaitjej så hade jag nog gift mig med min jämnåriga Thailändska kärlek och hoppats på ett bra liv på risplantaget

istället för o söka lyckan hos en man som kunde vara min morfar och dessutom vara tvungen att ligga med honom.

Men det är ju jag (som thaitjej)det alla är vi olika//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Jag vet en hel del Svenska par där mannen är + - 20år äldre ibland flint och ibland tjock och inte speciellt rika. Vad kan de vara? Sinnesrubbning? Eller kan det vara kärlek? Precis som det kan vara mellan en ung thai och äldre farang. Hur kan man bara dömma andra och kalla dom allt möjligt och själv tro att man är mer än andra? Att respektera och inte dömma andra är väl basic om man har blivit vuxen...

Olika umgängeskretsar man har helt klart, har hört talas om (och sett på tv)det du beskriver men känner ingen..

Den sista meningen kan du nog jobba hårt med här...vi är nog barn allihopa för här döms det högt o lågt... speciellt andra folkslag//Hn

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Pengar och ålder. Samma panikämne som alltid tas upp när det snackas Swe-Thai förhållanden.

Förvisso är väl det som många lägger märke till.

Med jag anser att det största problemet är antalet mentalt efterblivna faranger som har lyckats få sig en vettig fru.

Att dom lyckats behålla frun i så pass många år beror nog på att fruarna inte förstått svenska.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag jobbade en gång ihop med en kvinna som då var ca 40 år och för all del såg ganska bra ut. Hon var gift med en man som jobbade hos en av mina kunder som var en helt vanlig man och min uppfattning var att de var ett lyckligt par.

På den tiden var det ganska vanligt att folk i mitt yrke blev ivägskickade till England och bo hos en engelsk familj några veckor för att bara prata bättre engelska.

Kvinnan i historien blev också ivägskickad och när hon kom hem så hade hon träffat en relativt känd profil från ett hyggligt stor svenskt företag. Han var nog ca: 30 år äldre, 20 cm kortare och 60 kg tyngre. Inte hörde eller såg jag någon som tvivlade på deras kärlek...öppet i vart fall.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag jobbade en gång ihop med en kvinna som då var ca 40 år och för all del såg ganska bra ut. Hon var gift med en man som jobbade hos en av mina kunder som var en helt vanlig man och min uppfattning var att de var ett lyckligt par.

På den tiden var det ganska vanligt att folk i mitt yrke blev ivägskickade till England och bo hos en engelsk familj några veckor för att bara prata bättre engelska.

Kvinnan i historien blev också ivägskickad och när hon kom hem så hade hon träffat en relativt känd profil från ett hyggligt stor svenskt företag. Han var nog ca: 30 år äldre, 20 cm kortare och 60 kg tyngre. Inte hörde eller såg jag någon som tvivlade på deras kärlek...öppet i vart fall.

Som sagt pengar och ålder hakar ni upp Er på.

Hade denna dam flyttat till England och gift sig med en man som var korkad som fan och alkoholiserad, tror du?

Dela på andra sajter

Halllo kära Hamnoi

du jävlas inte, tvärt om, du tar upp en diskustion som är sund

jag fattar hur du tänker

och ska jag vara ärlig så hade jag nog tänkt som du skrivit

men det är ett problem här, jag har en väldigt vacker thaitjej som jag är gift med

mitt problem är att hon är 27 år, ett år yngre än min dotter, och jag är 52 år

jag försökte att avstyra detta förhållande i början då ålders skillnaden är för stor

men det accepterades ej av ON (min nuvarande fru)

så nu får man alliera sig med pedofilernas forum ?

vi har dock ett bra liv i sverige och 2 skapliga små hus i thalind

min ex familj och mina barn tycker jättemycket om min fru On

Vad ska man göra för att INTE hängas ut som en skitstövel och som en jäåvla PEDOFIL

Kenta Upplands-väsby

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Som sagt pengar och ålder hakar ni upp Er på.

Hade denna dam flyttat till England och gift sig med en man som var korkad som fan och alkoholiserad, tror du?

Men hallå, det var ju just det hon gjorde. Har någon kapat ditt konto? Tom du brukar var mer skärpt än så.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Halllo kära Hamnoi

jag fattar hur du tänker

men det är ett problem här, jag har en väldigt vacker thaitjej som jag är gift med

jag försökte att avstyra detta förhållande i början då ålders skillnaden är för stor

Vad ska man göra för att INTE hängas ut som en skitstövel och som en jäåvla PEDOFIL

Kenta Upplands-väsby

Så länge som ni båda är lyckliga så kan ni ge själva fan i vad andra tycker.

Dela på andra sajter

Halllo kära Hamnoi

jag fattar hur du tänker

Kenta Upplands-väsby

Ja vad fan Kenta..Grattis.. om du din fru och ex-familj trivs tillsammans så är väl allt underbart, bara o skita i vad resten säger.

Skulle med vilja ha en 27.årig fru :crazy: nejdå jag är nöjd med min gamla tacka på snart 36.

Skitstövel och gubbsjuk kanske du kan anklagas för men knappast pedofil och dom två första kan man nog leva med :giggle: .

Trevlig kväll o godnatt på dig, nu ropar den gamla skatan att jag skall komma o lägga mig :spiteful: //Hn

Dela på andra sajter

Kenta Upplands-väsby

Är du möjligtvis släkt med Glenn från phukkan och din namne Kent från Bkk?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

tack för ditt inlägg Abrafo

sunda tankar från dig, bugar och bockar

tyvärr ej så många som har sunda tankar på detta forum, förstår ej varför

jag tror att dom som lägger ut kommentarer är smartare än dom vill verka ????????????????????????

kanske lite sympati från väldigt begåvade medlemmar ??

har läst många inlägg dom senaste 3 månaderna, varje kväll

detta är ett forum för svenska män som har en thai fru och/eller intresse i Thailand

jag är lite undrande om deras intresse är genuint eller brist på annat att göra

hur som helst, jag är mottaglig för om någon vill kritisera mig

kenta upplands-väsby

Dela på andra sajter

Hello Sam Sip Sam

Efter som jag är "ny" här hoppas jag att jag inte har gjort några övertramp här.

jag vill gärna dela med mig av mina åsikter, men om det inte gillas så tar jag ett kliv tillbaks

kenta från uppland-väsby

Va ???

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...