falukorven Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Är det många av er som blivit tillsagda att det inte är nakenbad på stranden i Thailand? Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Jo, en gång fick jag ett ? i huvudet... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Jo på nått sätt känner jag igen detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
koratbengt Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 OCH? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 OCH? Har du begränsat ordförråd? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Jag har aldrig sett nakenbadarna. intreserad av att veta vilken strand de, aka kvinnliga ,aka yngre, aka busty frekventerar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Jag har aldrig sett nakenbadarna. intreserad av att veta vilken strand de, aka kvinnliga ,aka yngre, aka busty frekventerar.. Tyvärr så tror jag att det är motsatsen som idkar nakenbad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 På 80-talet idkade tyskarna nakenbad där början av Jomtien är idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Har aldrig praktiserat nakenbad i Thailand.- Däremot i Mas Palomas 1976...Det gör jag aldrig om.brände upp röven mens gamla engelska kärringar zoomade in mina klenoder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Finns det nakenbad i Thailand? Äh jag vet Eller Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.