Tack och Hej Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 De namngivna forumen ger en vinst/inkomst på 30.000-120.000 per månad och kostar 25.000. Thaiforumet ger en inkomst (alltså ej vinst) på 8.000 per månad och kostar 185.000. Undrar hur han tänker där? [size=3]Forumadressen vill jag inte skriva ut här utan den är endast för seriöst intresserade.[/size] maipenrai startades väl 2008 och Surin P3 har inte skrivit ett ord sedan han satte sig själv i utvisningsbåset för några veckor sedan pga av att han blev less skulle jag tro. /Enis [size=3]Säljer nu två sajter i varierande storlek.[/size] [size=3]Sajt 1:[/size] [size=3]Iphonefaq.se[/size] [size=3]Dropshipping (dvs skickas direkt från leverantör till kund) Säljer iphone-prylar. God vinstmarginal. Går lägga till nya produkter också.[/size] [size=3]Vinst per månad: 1000-4000.[/size] [size=3]Säljes för 25 000.[/size] [size=3]sajt 2:[/size] [size=3]Stort forum om Thailand[/size] [size=3]Inkomst runt 8000kr per månad[/size] [size=3]Säljes för 185 000 SEK[/size] [size=3]Funnits sedan 08. Forumet är på engelska.[/size] [size=3]sajt 3[/size] [size=3]Nyaoutfits.se[/size] [size=3]Ger dagliga tips på outfits.[/size] [size=3]Inkomst runt 1000-4000kr per dag[/size] [size=3]Säljs för 25 000[/size] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Hmm hade jag helt missat, försökte plocka bort några bilder i förra veckan men det gick ju inte. Undrar vad fan "radera knappen " är kvar för. Ja då blir det inga fler bilder ifrån mig när man inte själv har möjligheten att ta bort dom om man önskar //Hn Om man postar bilder med photobucket, går det väl att ta bort bilderna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Varför sälja sajt nr 3? Den är ju betald efter 6 - 25 dagar. Måste vara stora omkostnader så att det inte blir någon vinst. /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Om man postar bilder med photobucket, går det väl att ta bort bilderna? Jo det gör det nog..jag har bara skickat dom rätt in här. Det finns en radera knapp så jag trodde att man kunde plocka bort dom om man ville. Men det blev jag varse om att knappen var fejk Men det är ju bra o veta för det blir inte en bild till( inte för att jag skickat så mycket innan men men ) Trevlig kväll på dig//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Man kanske skulle komplettera sina gamla bilder med nya som forumägarna inte gillar. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Jo det gör det nog..jag har bara skickat dom rätt in här. Det finns en radera knapp så jag trodde att man kunde plocka bort dom om man ville. Men det blev jag varse om att knappen var fejk Men det är ju bra o veta för det blir inte en bild till( inte för att jag skickat så mycket innan men men ) Trevlig kväll på dig//Hn Förut gick det ju att radera sina bifogade filer och det tycker jag är ett krav för att jag ska ladda upp bilder av mer personligt slag. Nu kommer det bara bli helt opersonliga bilder i fortsättningen, typ på mat och liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Om man postar bilder med photobucket, går det väl att ta bort bilderna? Jep, -gjorde en test och det funker och radera et billede lagt inn via Photobbucket. En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Jo det gör det nog..jag har bara skickat dom rätt in här. Det finns en radera knapp så jag trodde att man kunde plocka bort dom om man ville. Men det blev jag varse om att knappen var fejk Men det är ju bra o veta för det blir inte en bild till( inte för att jag skickat så mycket innan men men ) Trevlig kväll på dig//Hn Jag hade ju tänkt skicka upp en bild på dig när jag lurat dig till Boystown i Pattaya. Om vi nu ses till sommaren, vilket jag hoppas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Förut gick det ju att radera sina bifogade filer och det tycker jag är ett krav för att jag ska ladda upp bilder av mer personligt slag Men vet man inte från början att det man publicerar på nätet kommer finnas där för alltid! Det är utgångspunkten för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Jag hade ju tänkt skicka upp en bild på dig när jag lurat dig till Boystown i Pattaya. Om vi nu ses till sommaren, vilket jag hoppas. Du kanske inte ens behöver lura mig . Nja Boystown låter inte så lockande, vi kan väl gå någonstans som du inte är stammis och alla fjollorna ropar ditt namn . Är det nån som skall upp på bild här så är det väl du wT, vi kommer åka i början på juli och stanna 1 månad så jag hoppas det stämmer med eran plan //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Förut gick det ju att radera sina bifogade filer och det tycker jag är ett krav för att jag ska ladda upp bilder av mer personligt slag. Nu kommer det bara bli helt opersonliga bilder i fortsättningen, typ på mat och liknande. Håller med, synd att inte alla fick den infon att valmöjligheterna togs bort bara //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Jag förstår inte riktigt vad ni menar, har man postat en bild på internet. Då kan en dårskalle ta en kopia av den o posta som sin egen. Varför ska P3 ska ni kalla, knäppgök utan samvete. Så nu pojkvaskar ta o kamma er o leta efter annan syndabock.. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Du kanske inte ens behöver lura mig . Nja Boystown låter inte så lockande, vi kan väl gå någonstans som du inte är stammis och alla fjollorna ropar ditt namn . Är det nån som skall upp på bild här så är det väl du wT, vi kommer åka i början på juli och stanna 1 månad så jag hoppas det stämmer med eran plan //Hn Som det ser ut nu så lär vi åka nån gång i mitten av Juli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Jag förstår inte riktigt vad ni menar, har man postat en bild på internet. Då kan en dårskalle ta en kopia av den o posta som sin egen. Varför ska P3 ska ni kalla, knäppgök utan samvete. Så nu pojkvaskar ta o kamma er o leta efter annan syndabock.. Visst kan vem som helst ladda ner en bild, men jag vill själv ha möjligheten att ta bort filer som JAG postar. Hade jag fått veta detta så hade jag gjort "en knasen" och tagit bort rubbet innan valmöjligheten försvann. Vem skall man skylla på om inte P3 tycker du? Jag pm:ade Kim om mitt problem och han svarade att han inte var så insatt ..bättre o ta det med P3. Skickade till P3 men något svar har jag inte fått, men det spelar ju mindre roll nu när jag vet varför. Men när det finns en ruta bredvid varje bifogad fil och en knapp som står radera på så har jag i min enfald trott att det betyder att jag kan ta bort mina filer men det var korkat av mig att tro det , jag kanske får ta mig en komvux kurs i Svenska för jag trodde radera betydde en möjlighet att ta bort . Trevlig kväll//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Visst kan vem som helst ladda ner en bild, men jag vill själv ha möjligheten att ta bort filer som JAG postar. Hade jag fått veta detta så hade jag gjort "en knasen" och tagit bort rubbet innan valmöjligheten försvann. Vem skall man skylla på om inte P3 tycker du? Jag pm:ade Kim om mitt problem och han svarade att han inte var så insatt ..bättre o ta det med P3. Skickade till P3 men något svar har jag inte fått, men det spelar ju mindre roll nu när jag vet varför. Men när det finns en ruta bredvid varje bifogad fil och en knapp som står radera på så har jag i min enfald trott att det betyder att jag kan ta bort mina filer men det var korkat av mig att tro det , jag kanske får ta mig en komvux kurs i Svenska för jag trodde radera betydde en möjlighet att ta bort . Trevlig kväll//Hn Men den fortfarande kvar, även om du tar bort från detta forum.. Så FF tycker posta inget som ni vill ingen annan ska se, så alla bilder FINNS kvar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Va, finns bildrna kvar på nätet! Trodde de försvann när man läst klart meddelandet. Då måste det finnas tusentals bilder i nätet någonstans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Men vet man inte från början att det man publicerar på nätet kommer finnas där för alltid! Det är utgångspunkten för mig Ja det kommer finnas där för alltid om någon kopierar bilden och lägger upp den, då har man tappat kontrollen över den. Men det kan ju vara som så att fel bild råkar komma med i ett inlägg eller att man ångrar sig strax efter man laddat upp den och då är nog risken liten att någon hunnit kopiera den innan man hinner ta bort den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Ja det kommer finnas där för alltid om någon kopierar bilden och lägger upp den, då har man tappat kontrollen över den. Men det kan ju vara som så att fel bild råkar komma med i ett inlägg eller att man ångrar sig strax efter man laddat upp den och då är nog risken liten att någon hunnit kopiera den innan man hinner ta bort den. Eller att man iaf har kontroll på sina bilder på just MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Ja det kommer finnas där för alltid om någon kopierar bilden och lägger upp den, då har man tappat kontrollen över den. Men det kan ju vara som så att fel bild råkar komma med i ett inlägg eller att man ångrar sig strax efter man laddat upp den och då är nog risken liten att någon hunnit kopiera den innan man hinner ta bort den. Men Knasen när du lagt in en bild så finns den kvar oavsett om du ångrar den efter 15 min en kvart.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 tur att jag bara lägger ut andras bilder på forat då... Tackar google bilder Men, är ett forum som tex MPR värt 180.000kr? hur kan det visas? Skulle information om medlemmarnas E-post osv som vi/de lämnat i god tro säljas till i princip vem som helst... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Men Knasen när du lagt in en bild så finns den kvar oavsett om du ångrar den efter 15 min en kvart.. FF Nej det gör den inte. Möjligt att nån kopierar den.. men postar du den utan min tillåtelse så lär du ju åka ut från forumet. Sen om bilderna lagras på servern är ju en annan femma. Men den är inte tillgänglig för allmänheten på MPR. Det är en viss skillnad imo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Men Knasen när du lagt in en bild så finns den kvar oavsett om du ångrar den efter 15 min en kvart.. FF Nu ja, förut gick det att radera bifogade bilder. Däremot det som är upplagt med Tapatalk och "Hosted by Tapatalk" kommer man inte åt. Laddar man upp "This Forum" så hamnar det i "bifogade filer" och om det var som förut så kunde de raderas av den som laddat upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
koratbengt Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Bättre att tänka före än efter,lycka till med era bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Jag misstänker att alla bilder kopieras till MPR's Facebook-sida som backup också. Så om ni vill ha tillbaka er bild så får ni åka till Luleå isf. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Jag misstänker att alla bilder kopieras till MPR's Facebook-sida som backup också. Så om ni vill ha tillbaka er bild så får ni åka till Luleå isf. Ja, det är ju där Kim håller till. Nu förstår jag varför Facebook ska ha serverhall i Luleå. Kim, P3 och MPR är i maskopi med FB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu