Jump to content
IGNORERAD

Eget thailandsforum?

nitramj77

Recommended Posts

Måste man vara bra på datorer för att kunna köra ett forum? :crazy:

Ha det

Njaeä, sådär.

Men du måste har ett tålamod utöver det vanliga.

Dessutom måste du vara beredd att jobba 25 timmar per dygn. (Du får jobba in lunchtimmen).

Lycka till :wai:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

• Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Bibben

10

• ban99arne

9

• Soengsang

6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Dessutom måste du vara beredd att jobba 25 timmar per dygn.
Vadå? Det är ju moderatorerna som gör jobbet. Du bara-> :morgon: Ändrades av Lemoni
Dela på andra sajter

Vadå? Det är ju moderatorerna som gör jobbet. Du bara-> :morgon:

Jag är inte helt säker på din analys :D

Ändrades av Keithan

Dela på andra sajter

Kan ni inte läsa

sajt 2:

Stort forum om Thailand

Inkomst runt 8000kr per månad

Säljes för 185 000 SEK

Funnits sedan 08. Forumet är på engelska.

Svenska är väl inte engelska

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Stod inte att det var på engelska igår om jag minns rätt.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Var det inte två ägare, Kim också?

Jo, jag har för mig att det är Kimpa som är ägaren.

Men om P3 tröttnat är det väl kört.

MPR somnar in i det tysta precis som SS gjorde när 7:an la av :(

Mycke tråkigt :(

Dela på andra sajter

Kan ni inte läsa

sajt 2:

Stort forum om Thailand

Inkomst runt 8000kr per månad

Säljes för 185 000 SEK

Funnits sedan 08. Forumet är på engelska.

Svenska är väl inte engelska

Mvh

Nerike

Stod inte att det var på engelska igår om jag minns rätt.

Jo, Nerike har rätt, likaså Swedenfarang, numera står det "forumet är på engelska" i blocketannonsen och det stod det inte igår.

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Ingen som kan bekräfta att det är MPR som är till salu? P3, har ju lyst med sin frånvaro. :/

Jag vill minnas att det fanns tecken på en "viss" forcering den senaste tiden i det tänkbara syftet att framstå som mera attraktiv på marknaden.

Jag tänker då på "affären" kring den omdiskuterade Facebook-gilla-knappen och P3's tydliga markering att inte längre tillåta för medlemmarna att plock bort sina bifogade bilder/filer.

Detta skedde direkt efter att Knasen hade skrivit följande inlägg:

Nja, har just rensat bort alla mina bifogade filer, de från tapatalk kommer jag tyvärr inte åt men det lär inte bli något mer postande av bilder eller skrivande i många trådar hädanefter..

Visst kan jag ha fel och tajmingen vara resultat av en annan "tillfällighet" men jag tycker ändå att det är intressant att konstatera att det skedde i samma veva som ordet "FÖRFOGANDERÄTT" på av medlemmar producerat material kom på tal i just denna tråd.

//Singha711

Ändrades av Singha711
Dela på andra sajter

BTT och Banarne kanske ska samla in lite pengar och köpa ett eget forum.

Jovars, har redan tänkt på detta men eftersom man då skulle få en massa oduglingar och annat löske på halsen så tackade jag vänligen men bestämt nej.

Dela på andra sajter

Visst kan jag ha fel

Det tror jag att du har fel Singha

Jovars, har redan tänkt på detta men eftersom man då skulle få en massa oduglingar och annat löske på halsen så tackade jag vänligen men bestämt nej.

Ban99arne däremot slog nog huvudet på spiken.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Det tror jag att du har fel Singha

...

Mitt budskap låg inte i första hand i att det är MPR som avses med annonsen.

//Singha711

Dela på andra sajter

Man märker om detta forum slutar fungera saker jag tycker är värre är om jorden går under 21 december vart skall jag då se kalle och hans vänner den 24 december

Dela på andra sajter

Jag vill minnas att det fanns tecken på en "viss" forcering den senaste tiden i det tänkbara syftet att framstå som mera attraktiv på marknaden.

Jag tänker då på "affären" kring den omdiskuterade Facebook-gilla-knappen och P3's tydliga markering att inte längre tillåta för medlemmarna att plock bort sina bifogade bilder/filer.

Visst kan jag ha fel och tajmingen vara resultat av en annan "tillfällighet" men jag tycker ändå att det är intressant att konstatera att det skedde i samma veva som ordet "FÖRFOGANDERÄTT" på av medlemmar producerat material kom på tal i just denna tråd.

//Singha711

Mitt budskap låg inte i första hand i att det är MPR som avses med annonsen.

//Singha711

Nähä, men nog såg det ut så i alla fall i mina ögon.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Om det nu är MPR så borde forumisterna via hembud få första tjing och det kan väl inte bli många hundralappar per skalle.

Då skulle vi få ett kooperativ där alla skulle bli moderatorer vilket vore ett virtuellt Shang Ri La, där "onödigt muckande" hade haft en fristad på nätet.

Ändrades av ban99arne
Dela på andra sajter

//Singha711

Gjorde samma som Knasen för en tid sen men nu kan man inte längre ta bort sina egna bilder... Råkade för en tid sen lägga med en bild som inte skulle med och blev riktigt sur faktiskt att den inte gick att plocka bort.

Extra obekvämt var att man inte kunde ta bort den via editera inlägg heller, DESSUTOM följde den med längst ner i inlägget fast man inte körde "Lägg till inlägget".

Testar lite. Japp... Har man valt bifoga finns den där varesig du postat inlägget eller inte... USCH!

Dela på andra sajter

Ha det

Du kommer långt med Ctrl F5 :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Ha det

Det beror väl på dina ambitioner... om du tänkt dig att uppdatera programvaran, sköta databasen och fixa buggar så är det nog en hel del att sätta sig in i.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

En annan medlem på detta forum var hos mej igår och han skickade lite frågor på blocket annonsen och svaret blev att det är maipenrai.

Dela på andra sajter

En annan medlem på detta forum var hos mej igår och han skickade lite frågor på blocket annonsen och svaret blev att det är maipenrai.

Då förstår jag inte varför P3 inte annonserar direkt här på forum där det utan tvekan finns kompetens, intresse och pengar att satsa på ett hobby som egentligen bara behöver ge en avkastning för att finansiera sitt uppehälle i Thailand.

Eller tänker jag fel?

//Singha711

Dela på andra sajter

Gjorde samma som Knasen för en tid sen men nu kan man inte längre ta bort sina egna bilder... Råkade för en tid sen lägga med en bild som inte skulle med och blev riktigt sur faktiskt att den inte gick att plocka bort.

Extra obekvämt var att man inte kunde ta bort den via editera inlägg heller, DESSUTOM följde den med längst ner i inlägget fast man inte körde "Lägg till inlägget".

Testar lite. Japp... Har man valt bifoga finns den där varesig du postat inlägget eller inte... USCH!

Hmm hade jag helt missat, försökte plocka bort några bilder i förra veckan men det gick ju inte. Undrar vad fan "radera knappen " är kvar för.

Ja då blir det inga fler bilder ifrån mig när man inte själv har möjligheten att ta bort dom om man önskar :13: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...