Khun Ken Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 (ändrad) Akta dej så du inte åker ut i vedboden och får sitta och tälja trägubbar tillsammans med Emil. Henne skulle man åka på träningsläger med. Ändrades November 15, 2012 av Khun Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Henne skulle man åka på träningsläger med. Ligg bara på. Trägen vinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Akta dej så du inte åker ut i vedboden och får sitta och tälja trägubbar tillsammans med Emil. Snickarboa brändes ju ner. Men inte av vare sig muslimer eller buddhister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Ligg bara på. Trägen vinner. Jajamän , ta i Trä . Hon hade gärna fått vara min Trägårdsmästare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Akta dej så du inte åker ut i vedboden och får sitta och tälja trägubbar tillsammans med Emil. Menar du inte "träkärringar"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 det blev en tråd för träskallar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 det blev en tråd för träskallar! Välkommen i klubben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Exactemente, blir så upprörd att jag får exem. Va har di däringa trägubbarna där att göra, nu vågar ju flickstackarn inte klä av sig! Jag tror hon tagit på sig kläderna redan. Hon var säkert avklädd när hon gjorde trägubbarna på tjocken. Det ser väl alla att trägubbarna går och håller upp magen med båda händerna för att visa att de är på tjocken. Det är så nya Budda blir till. Det begriper man väl hur det där med blommor och bin fungerar för munkar. Det där tjafset om jungfrufödsel är det väl bara de kristna som tror på! Hur trovärdigt är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 (ändrad) Varför surfade de upprörda buddhisterna runt på Maxims hemsida? Låter lite som Seymour Skinners försök att bortförklara vad han gjorde på bordell: "I was only in there to get directions on how to get away from there" Edit: Skinner var inte på bordell, det var ett "burlesque house" Ändrades November 15, 2012 av ano Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Jag tror hon tagit på sig kläderna redan. Hon var säkert avklädd när hon gjorde trägubbarna på tjocken. Det ser väl alla att trägubbarna går och håller upp magen med båda händerna för att visa att de är på tjocken. Det är så nya Budda blir till. Det begriper man väl hur det där med blommor och bin fungerar för munkar. Det där tjafset om jungfrufödsel är det väl bara de kristna som tror på! Hur trovärdigt är det? Åh f*n här har man gått hela livet och trott att munkar och nunnor förökar sig genom "celldelning" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Helt klart osmakligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ja ja, vi kan jo rigtig vise hvor fri og "forstående" vi er. Der findes vel ingen grund til at træde på noget andre føler som "Helligt" ? http://www.sb.no/nyheter/krenkes-av-buddha-navnet-pa-nattklubben-1.7641112 Hvad er årsagen til ufred i verden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ja ja, vi kan jo rigtig vise hvor fri og "forstående" vi er. Der findes vel ingen grund til at træde på noget andre føler som "Helligt" ? http://www.sb.no/nyheter/krenkes-av-buddha-navnet-pa-nattklubben-1.7641112 Hvad er årsagen til ufred i verden? Rädslan för det som är främmande och som ofta bottnar i okunskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ja ja, vi kan jo rigtig vise hvor fri og "forstående" vi er. Der findes vel ingen grund til at træde på noget andre føler som "Helligt" ? http://www.sb.no/nyh...ubben-1.7641112 Hvad er årsagen til ufred i verden? Vilket trams! Litet citat från tidningen (avisen) "Bud om null alkohol – Vi har fem bud som vi følger, blant annet at vi ikke skal drikke alkohol. Så det å se Buddha på et utested, blir rart, sier Knudsen." Ja, alkohol är ju näst intill okänt i Thailand "Hun tror nordmenn ville reagert likt dersom Jesus som ble brukt som et utested. – Hvis nordmenn hadde besøkt Thailand og sett et utested som het noe med “Jesus Nightclub”, tror jeg ikke de ville likt det noe særlig, påpeker hun." Och på denna svarar jag att jag aldrig hade gått in på något ställe som heter "Jesus Nightclub". Hade det dessutom varit ett krucifix på loggan så hade det väl varit en garanti för att det är tråkigt. Men kan man göra vin av vatten där så kanske jag skulle ta mig en funderare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Vilket trams! Litet citat från tidningen (avisen) "Bud om null alkohol – Vi har fem bud som vi følger, blant annet at vi ikke skal drikke alkohol. Så det å se Buddha på et utested, blir rart, sier Knudsen." Ja, alkohol är ju näst intill okänt i Thailand "Hun tror nordmenn ville reagert likt dersom Jesus som ble brukt som et utested. – Hvis nordmenn hadde besøkt Thailand og sett et utested som het noe med “Jesus Nightclub”, tror jeg ikke de ville likt det noe særlig, påpeker hun." Och på denna svarar jag att jag aldrig hade gått in på något ställe som heter "Jesus Nightclub". Hade det dessutom varit ett krucifix på loggan så hade det väl varit en garanti för att det är tråkigt. Men kan man göra vin av vatten där så kanske jag skulle ta mig en funderare. Ser att du börjat jobba igen eller vara på jobbet manade jag. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ser att du börjat jobba igen eller vara på jobbet manade jag. Nej, inget jobb. Har semester och börjar bli rastlös Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Nej, inget jobb. Har semester Skillnaden måste vara hårfin typ arbetslön/semesterlön Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IngeVidare Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ja, då får vi se om buddhisterna slår sönder ambassader, sätter kvarter i brand, mordhotar och går an liksom islamisterna brukar göra när galoscherna inte passar. Så här menar du? http://www.maipenrai.se/forum/t/22386-kyrka-vandaliserad-i-udon-thani/page__st__15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Skillnaden måste vara hårfin typ arbetslön/semesterlön Ja, samma lön oavsett har jag så för mig har det inte så stor betydelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Så här menar du? http://www.maipenrai...ni/page__st__15 Ja, precis så där! Att det ska vara så svårt för en del att inte kunna acceptera andra religioner (och för all del andra hudfärger). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu