Jump to content
IGNORERAD

Rykten om attentat när Thaksin besöker Myanmar


MPR Nyheter

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Så du tycker att Samak skall jämföras med Nelson Mandela och Aung San Kuij??? Har du blivit galen?

Hej

Det var nog mer menat som bra exempel på att man ska ta dommar med politiska förtecken med en nypa salt, och att personer som har blivit dömda eller utpekade för något kan vara alldeles fantastiska människor och även oskyldiga.

Det är ju snarare av vem och varför man blir dömd som är intresant ibland.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    20

  • måne

    11

  • MaiChai

    8

  • Poffa

    7

Mest aktiva i denna tråd

andersbangkok

Hej

Det var nog mer menat som bra exempel på att man ska ta dommar med politiska förtecken med en nypa salt, och att personer som har blivit dömda eller utpekade för något kan vara alldeles fantastiska människor och även oskyldiga.

Det är ju snarare av vem och varför man blir dömd som är intresant ibland.

Mvh isan lover

Absolut. Så du menar att detta löjliga med Abhisits dom är politiks och vi skall ta den med en nypa salt? Det gör jag redan. mer generande, löjliga domar var det länge sedan Thailand upplevt.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men han skulle inte kunna styra landet.

Nej. Men risken finns att någon av hans bröder tog över. Och det vore om möjligt ännu värre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Absolut. Så du menar att detta löjliga med Abhisits dom är politiks och vi skall ta den med en nypa salt? Det gör jag redan. mer generande, löjliga domar var det länge sedan Thailand upplevt.

Hej

Det är så det blir om man använder domstolar och regler politiskt, enda skillnade är väl att det nu är Abhisit och hans gula kompisar som drabbas nu när dessa inte har makten, jag väntar mig många fler utredningar och nya fall som rör både demokrater och PAD anhängare, regeringen använder sin position på exakt samma sätt som demokraterna och PAD gjorde när dessa hade makten, själv tycker jag att det är väntat men tråkigt att dom ger igen på samma sätt när rollerna nu är ombytta.

Mvh isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är så det blir om man använder domstolar och regler politiskt, enda skillnade är väl att det nu är Abhisit och hans gula kompisar som drabbas nu när dessa inte har makten, jag väntar mig många fler utredningar och nya fall som rör både demokrater och PAD anhängare, regeringen använder sin position på exakt samma sätt som demokraterna och PAD gjorde när dessa hade makten, själv tycker jag att det är väntat men tråkigt att dom ger igen på samma sätt när rollerna nu är ombytta.

Mvh isan Lover

:offtopic:

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är så det blir om man använder domstolar och regler politiskt, enda skillnade är väl att det nu är Abhisit och hans gula kompisar som drabbas nu när dessa inte har makten, jag väntar mig många fler utredningar och nya fall som rör både demokrater och PAD anhängare, regeringen använder sin position på exakt samma sätt som demokraterna och PAD gjorde när dessa hade makten, själv tycker jag att det är väntat men tråkigt att dom ger igen på samma sätt när rollerna nu är ombytta.

Mvh isan Lover

:offtopic::offtopic::offtopic:
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...