Jump to content
IGNORERAD

Apple = Härmapor


ban99arne

Recommended Posts

Det är ingen ursäkt... ska det vara så svårt att fatta? Apple ska meddela offentligt att domstolen anser att Samsung ej kopierat Apple.

Kallar du det ursäkt till Samsung? Apple har inget att be om ursäkt för.

Jaja, grattis till Samsung för 30 miljoner tillverkade... mitt beklagande till de som köpt.

Herr Chang har talat.

Jobbigt när man få be om ursäkt offentligt. Men så blir det när man gapa efter mycket. Patenttrollet apple får krypa till korset. Håhåjaja, vad det svider. :D

Nu får du hålla isär på tillverkade och sålda. Dom har sålt 30 miljoner ex, försök nu inte inbilla dig nåt annat.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 99
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    14

  • FF

    8

  • ban99arne

    7

  • jocko53

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Frihet är inte för alla. :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Skönt att man är fri nog att fortsätta med iPhone trots att det nu är så hippt att hata Apple.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att man är fri nog att fortsätta med iPhone trots att det nu är så hippt att hata Apple.

Det är inte hippt, det är numera ett kall. :-)

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad svamlar du om? Du har tydligen inte hängt med riktigt... Apple får kalla sina mobiler iPhone i Mexico. Inga problem med det. Apple har registrerat varumärke iPhone i Mexico, och det har man kvar.

Däremot avslogs Apples begäran att telekomföretaget Ifone skulle byta namn.

Tro inte på allt klickhororna skriver...

Herr Chang har talat.

Klickhororna, jag vet inte vilka som är vad,är inte du en klick-hora?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt när man få be om ursäkt offentligt. Men så blir det när man gapa efter mycket. Patenttrollet apple får krypa till korset. Håhåjaja, vad det svider. :D

Nu får du hålla isär på tillverkade och sålda. Dom har sålt 30 miljoner ex, försök nu inte inbilla dig nåt annat.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Javisst, man kan kalla det ursäkt eller kungörelse, de har i vilket fall som helst fått ge med sig för domstolen, även om de gör det som ett litet trotsigt spädbarn. Vilket jag tolkar som att det svider ordentligt.

http://macworld.idg.se/2.1038/1.475274 "Ursäkten" från sekten

Link to comment
Dela på andra sajter

Appel får sälja hur många telefoner som helst ,,men då får dom byta namn eller ta fram dollar högen :crazy:

Läs artikel. De behöver inte byta namn eller ta fram dollar

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt när man få be om ursäkt offentligt. Men så blir det när man gapa efter mycket. Patenttrollet apple får krypa till korset. Håhåjaja, vad det svider. :D

Nu får du hålla isär på tillverkade och sålda. Dom har sålt 30 miljoner ex, försök nu inte inbilla dig nåt annat.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Bullshit.

Samsung redovisar INTE antalet sålda mobiler, endast antalet skeppade. Som kanske nu ligger och dammar igen på någon butikhylla. Sanningen är att Samsung antagligen inte vet hur många mobiler som är sålda just nu.

Till skillnad från Apple som redovisar verkligen sålda enheter. För Apple vet...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klickhororna, jag vet inte vilka som är vad,är inte du en klick-hora?

Klickhoror är diverse skribenter, både på stora kvällstidningar och små bloggar som tänjer på sanningen endast i syfte att tjäna pengar på den reklam man så vänligt visar. Speciellt populärt är det att skriva något negativt om Apple i rubriken, för det visar sig att då får man många klick.

Fattar du nu? Jag är inte en klickhora, jag tjänar liksom inte pengar på att folk läser mina inlägg.

Det mest deprimerande med detta är att personer som du blint tror på klickhororna. Jag skulle ju önska mig att det fanns en viss förmåga till källkritik hos somliga.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Bullshit.

Samsung redovisar INTE antalet sålda mobiler, endast antalet skeppade. Som kanske nu ligger och dammar igen på någon butikhylla. Sanningen är att Samsung antagligen inte vet hur många mobiler som är sålda just nu.

Till skillnad från Apple som redovisar verkligen sålda enheter. För Apple vet...

Herr Chang har talat.

Hur kan Apple veta exakt hur många enheter som har sålts?

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Klickhoror är diverse skribenter, både på stora kvällstidningar och små bloggar som tänjer på sanningen endast i syfte att tjäna pengar på den reklam man så vänligt visar. Speciellt populärt är det att skriva något negativt om Apple i rubriken, för det visar sig att då får man många klick.

Fattar du nu? Jag är inte en klickhora, jag tjänar liksom inte pengar på att folk läser mina inlägg.

Det mest deprimerande med detta är att personer som du blint tror på klickhororna. Jag skulle ju önska mig att det fanns en viss förmåga till källkritik hos somliga.

Herr Chang har talat.

Hej!

Jag tolkar hora som en person som gör alt för att öka flödet i penning-pungen,

Och när det gäller dig eller mig så tror jag att du har mer att vinna en jag,

och det är väl du som har hittat på ordet klickhora,

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst, man kan kalla det ursäkt eller kungörelse, de har i vilket fall som helst fått ge med sig för domstolen, även om de gör det som ett litet trotsigt spädbarn. Vilket jag tolkar som att det svider ordentligt.

http://macworld.idg.se/2.1038/1.475274 "Ursäkten" från sekten

Apple tolkar domstolsbeslutet bokstavligt, är det något fel med det?

Jag tror inte att det svider. En miljard dollar däremot svider...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bullshit.

Samsung redovisar INTE antalet sålda mobiler, endast antalet skeppade. Som kanske nu ligger och dammar igen på någon butikhylla. Sanningen är att Samsung antagligen inte vet hur många mobiler som är sålda just nu.

Till skillnad från Apple som redovisar verkligen sålda enheter. För Apple vet...

Herr Chang har talat.

Konstigt att det står så på flera sajter då. Men du kanske även sitter i Samsungs styrelse också och vet nåt alla andra sajter inte vet ? :D

http://m.mobil.se/nyheter/galaxy-s3-har-salt-i-30-miljon-exemplar-1.514227.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Klickhoror är diverse skribenter, både på stora kvällstidningar och små bloggar som tänjer på sanningen endast i syfte att tjäna pengar på den reklam man så vänligt visar. Speciellt populärt är det att skriva något negativt om Apple i rubriken, för det visar sig att då får man många klick.

Fattar du nu? Jag är inte en klickhora, jag tjänar liksom inte pengar på att folk läser mina inlägg.

Det mest deprimerande med detta är att personer som du blint tror på klickhororna. Jag skulle ju önska mig att det fanns en viss förmåga till källkritik hos somliga.

Herr Chang har talat.

Håhå-jaja, visst måste det vara en stor anspänning med en aktieportfölj men tänk på blodtrycket, det är ju bara pengar trots allt.

På med skygglapparna, företaget Äpplet är godheten själv och vill allas väl ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Apple tolkar domstolsbeslutet bokstavligt, är det något fel med det?

Jag tror inte att det svider. En miljard dollar däremot svider...

Herr Chang har talat.

Ja, dom tolkar domstolens beslut med en ursäkt till Samsung. :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog Samsung anser att den där miljarden måste vara

en mycket billig peng för all positiv effekt den gett i världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt flera vanligtvis välunderrättade källor på Wall Street planeras det för ett samgående mellan företagen Äpplet och McDonald.

"Det finns stora synergieffekter inom den agressiva juridiken" hävdar en av källorna.

Dessutom tillverkade Äpplet tidigare Mac och eftersom Iphone numera stöter på patrull utomlands så planerar man att byta namn på lurarna till McPhone.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle ju önska mig att det fanns en viss förmåga till källkritik hos somliga.

Som du då? Som kommer med rena fantasier och som lever i en mikroskopiskt liten bubbla med världens största skygglappar. Källkritik var det ja! Tillåt mig att småle.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om källkritik. Var är din källkritik angående din lögn om att Samsung, inte redovisar hur många telefoner dom säljer?

http://global.samsungtomorrow.com/?p=20102

http://www.trustedreviews.com/news/samsung-galaxy-s3-has-sold-30-million-units-in-its-first-150-days

http://www.mobil.se/galaxy-s3-har-salt-i-30-miljon-exemplar-1.514227.html

Ta nu fram lite källkritik angående ditt påstående, HC. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, så gör Apple och de flesta amerikanska storföretag med verksamhet utomlands. Till och med ditt kära Microsoft...

Det är för övrigt helt lagligt.

Herr Chang har talat.

Nu låter du precis som IL

Är man emot Apple så älskar man deras konkurrenter Svart/vitt, Rött/gult, Apple/Microsoft.. :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...