Cobra Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 Hur mycket väger 1 baht guld ? Priset är på närmare 25.000baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 15.3 gram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 15,16 gram är helt rätt men brukar oftast avrundas till 15,2 gram. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 380kr/g för vilken karat ? Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 Hur mycket väger 1 baht guld ? Priset är på närmare 25.000baht Hur mycket har priset höjts på tre år? Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 380kr/g för vilken karat ? 23 ct Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 Säg att man köper en guldtacka i Thailand och säljer den i Sverige, kan man tjäna pengar på det ? Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 Säg att man köper en guldtacka i Thailand och säljer den i Sverige, kan man tjäna pengar på det ? Nej guldpriset är internationellt. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 Att guldsmycken är billigare i Thailand än Sverige beror inte på guldpriset utan det beror på att det är billigare arbetskraft där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.