Jump to content
IGNORERAD

Kvinna i Pattaya sålde dotter som prostituerad


MPR Nyheter

Recommended Posts

Tyvärr är hon inte på långa vägar ensam om detta "säljande"!

Jag vet att jag tidigare relaterat denna story, men den är i allra högsta grad relevani i denna tråd också!

Hade för några år sedan ett favoritvattenhål i Udon dit jag och många av mina kompisar gick, det fanns förvisso det sedvanliga klientelet av damer där, men dom kände ju oss stammisar och va bara allmänt trevliga. En dag uppenbarade sig en ung tjej i baren, såg väl ganska bra ut men på något sätt barnslig, vad som hände den kvällen vet jag egentligen inte men någon hade dragit iväg med henne och plötsligt stod hon där igen och utanför på gatan for hennes far iväg på sin MC, senare på kvällen hade någon listat ut hennes "riktiga" ålder...16 år, jag och ett par till sa till ägarinnan att om "du vill ha oss kvar som kunder så skicka hem henn fort som fan" vilket skedde med visst knot, vart flickstackaren sedan tog vägen vet jag inte men med sådana föräldrar misstänker jag at det blev en annan bar eller karaoke...jävligt trist.

Ännu idag undrar jag om vi gjorde rätt eller fel som inte tog dit polisen, men dom lyssnar nog mer till sedalprasslet från baren än en moralkärring till farang!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kenta i Bangkok

    7

  • Issanbonde

    5

  • Baa

    4

  • Khemmarat

    3

Mest aktiva i denna tråd

Hon sålde dottern till utlänningar men när det dyker upp en thai som råkar vara polis under täckmantel så är det inga problem längre att sälja dottern till en thai...

Tror tyvärr den dottern har sålt till vem som helst som velat betala-inte bara till "utlänningar" som det så ofta står.

Hur som helst vidrigt, hoppas modern får sitt straff och att dottern får den hjälp hon behöver.

Det är väl bara ett typiskt sätt att misskreditera utlänningar. Det är väl dessutom ett inte ovanligt sätt att sätta tidningsrubriker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara ett typiskt sätt att misskreditera utlänningar. Det är väl dessutom ett inte ovanligt sätt att sätta tidningsrubriker.

Har noterat det på senaste tiden, det är nästan alltid "utlänningar" som det rapporteras ha begått olika brott. Väldigt sällan en thai och i det här fallet så var det ju utlänningar som dottern såldes till.

De jag känner till som vill ha unga tjejer är vanligtvis asiater, kineser och thai.

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte läst den engelska artiken men den svenska står det inget om en torsk utan en polis som i tjänsten köpte tjänsten av modern.

Vet ej om han var första eller 15 kunden

http://www.pattayaone.net/Pattaya-news/64997/mother-accused-selling-15-year-daughter-foreigners-sex-Pattaya/

[size=3]4,000 Baht in marked notes were handed to the mother by an undercover officer in exchange for sexual services from her 15 year old daughter.[/size]

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara ett typiskt sätt att misskreditera utlänningar. Det är väl dessutom ett inte ovanligt sätt att sätta tidningsrubriker.

Alla utom Thailändare är utlänningar. :police: Altså även Kineser, Koreaner, Malaysier m.fl.
Link to comment
Dela på andra sajter

Alla utom Thailändare är utlänningar. :police: Altså även Kineser, Koreaner, Malaysier m.fl.

Jo, det är sant i o för sig, och de räknas dessutom som lägre på rangskalan än en Thailändare!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...