Jump to content
IGNORERAD

Kvinna i Pattaya sålde dotter som prostituerad


MPR Nyheter

Recommended Posts

Är det något märkligt om en 38 årig moder jobbar i någon bar i Pattaya. De flesta bartjejer är väl mödrar?

Det märkliga är nog att en mor säljer sitt barn, oavsett arbete och ålder.

Men för någon helt utan empati ,så är det kanske svårt att förstå

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kenta i Bangkok

    7

  • Issanbonde

    5

  • Baa

    4

  • Khemmarat

    3

Mest aktiva i denna tråd

Guest Siam-Nilsson

Vad jag reagerade på var ett inlägg där man genast började smutskasta den ev. torsken.

För i detta fall fanns ingen torsk.

Visst är det för j..t med en mor som säljer sin dotter. Men men vi vet ej hela historien

Oj då vad ädelt av dig att rusa till dessa herrars försvar :crazy: de svinen är förståss de verkliga offren i denna härva :ahh: eller?

Hela Pattaya kryllar av brudar som är vuxna, springer man efter småtjejer så har man en skruv lös!

Själv har jag inget emot att "smutskasta" de snubbar som suktar efter småtjejer och som

tydligen hade hyrt den unga tjejen av mamman,

vilket ledde fram till att polisen gillrade en fälla för att få slut på skiten.

"Officers from the Police Region 2 Child and Women Protection Unit arrested a 38 year old Mother in the early hours of Friday, accused of selling her 15 year old daughter to foreigners for sexual services."

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj då vad ädelt av dig att rusa till dessa herrars försvar :crazy: de svinen är förståss de verkliga offren i denna härva :ahh: eller?

Hela Pattaya kryllar av brudar som är vuxna, springer man efter småtjejer så har man en skruv lös!

Själv har jag inget emot att "smutskasta" de snubbar som suktar efter småtjejer och som

tydligen hade hyrt den unga tjejen av mamman,

vilket ledde fram till att polisen gillrade en fälla för att få slut på skiten.

"Officers from the Police Region 2 Child and Women Protection Unit arrested a 38 year old Mother in the early hours of Friday, accused of selling her 15 year old daughter to foreigners for sexual services."

Ska plugga på minengelskaläsförmåga. Håller med dig..

Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Det märkliga är nog att en mor säljer sitt barn, oavsett arbete och ålder.

Men för någon helt utan empati ,så är det kanske svårt att förstå

Om en moder befinner sig i Pattaya och tvingas sälja sälja sin dotter åt män på grund av skulder åt någon lånehaj så kan man nog anta att modern själv säljer sin kropp åt män.

Hon är knappast en vanlig familjefru.

Det var det jag menade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om en moder befinner sig i Pattaya och tvingas sälja sälja sin dotter åt män på grund av skulder åt någon lånehaj så kan man nog anta att modern själv säljer sin kropp åt män.

Hon är knappast en vanlig familjefru.

Det var det jag menade.

Känner du BTT? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Känner du BTT? :)

Inte personligen men jag har ju läst en del inlägg från denne herre tidigare på bland annat thaitjejer och han verkar ju vara en vettig och klok man som nog har bred erfarenhet från många olika håll i Thailand.

Synd att han tycks ha lämnat forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Inte personligen men jag har ju läst en del inlägg från denne herre tidigare på bland annat thaitjejer och han verkar ju vara en vettig och klok man som nog har bred erfarenhet från många olika håll i Thailand.

Synd att han tycks ha lämnat forumet.

Eller hur, en riktig människokännare för att inte säga humanist, kanske kommer han tillbaka men om inte så borde vi resa ett monument över honom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas hon fick bra betalt tycker personligen barnarbete inte är bra de gör så slarviga saker de små

Tycker personligen att du verkar rätt korkad.

Hoppas att du har bra betalt för det du gör.

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker personligen att du verkar rätt korkad.

Hoppas att du har bra betalt för det du gör.

A.

Väntade mig värre kommentarer än så här :thumbsup:
Link to comment
Dela på andra sajter

Här tjafsas som vanligt. Vad jag vet är att min mamma INTE sålde mig till någon utan ville att jag skulle vara en unik individ. Jag har blivit vad hon ville men idag har jag sorg för idag för ett år sen gick hon six feet under och jag minns henne som fan. Sorry, nu kan ni fortsätta tjafsa, men glöm inte vem ni är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för komplimangen lille vännen men akta hjärtat :ok:

Nja, nu var det ju inte menat som en komplimang.

Snarare tvärtom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om det givetvis är avskyvärt att sälja sin egen dotter åt män så ska man ha i minnet att modern säkert var utsatt för kanske tom mordhot från den där lånehajen och har givetvis varit desperat efter snabba pengar.

Tycker inte man ska döma någon utan att ha alla fakta på bordet.

Få mödrar som säljer sin egen dotter frivilligt.

Inte personligen men jag har ju läst en del inlägg från denne herre tidigare på bland annat thaitjejer och han verkar ju vara en vettig och klok man som nog har bred erfarenhet från många olika håll i Thailand.

Synd att han tycks ha lämnat forumet.

Sluta larva dig, du kan inte ha läst ett skit som du inte skrivit själv!

Få mödrar, jo det kan man ju hoppas, men det finns ju de som skroderar om att ha dragit hem 16 åringar också.vad tycker du om dem!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vilken livslängd det är på XXX:s nya nick denna gång, troligt att det inte överlever nästa månadsskifte.

Skulle vara roligt att se den där pajasen producera något bevis på att han EVENTUELLT varit i Thailand mer än ett par charterturer..

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland undrar jag hur stor kunskapen är om Thailand egentligen. Att sätta sig i skuld och sedan sälja sina barn till prostitution är väldigt långt ifrån ovanligt. Finns även väldigt många föräldrar som uppmuntrar eller tvingar sina barn till prostitution, utan att vara jagade av lånehajar. Det finns även minderåriga som säljer sex utan att ha vare sig hallickar eller giriga föräldrar.

Av alla nyheter på det här forumet var väl den här den allra minsta och att folk förundras den kanske största. Tragiskt i dubbel bemärkelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av alla nyheter på det här forumet var väl den här den allra minsta och att folk förundras den kanske största. Tragiskt i dubbel bemärkelse.

Där har du alldeles rätt, ibland förundras man över att det överhuvudtaget blir en notis om sådant här, men det grundar sig förmodligen i den Thailändska polisens uppvisande av hur det går för dem som inte slantar av för sitt beskydd och då blir det en nyhet, det som försigår dagligen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Där har du alldeles rätt, ibland förundras man över att det överhuvudtaget blir en notis om sådant här, men det grundar sig förmodligen i den Thailändska polisens uppvisande av hur det går för dem som inte slantar av för sitt beskydd och då blir det en nyhet, det som försigår dagligen!

Ja, korkad mamma som trodde att hon själv skulle äta upp hela kakan. För övrigt verkar det gå inflation i sensationsnyheter från Pattaya. Tydligen blev någon rånad häromdagen också.

Link to comment
Dela på andra sajter

hade varit kul och se B o A på en MPR-träff. :)

B, är oliten om man säger. Undra vad A, hade tänkt om det? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland undrar jag hur stor kunskapen är om Thailand egentligen. Att sätta sig i skuld och sedan sälja sina barn till prostitution är väldigt långt ifrån ovanligt. Finns även väldigt många föräldrar som uppmuntrar eller tvingar sina barn till prostitution, utan att vara jagade av lånehajar. Det finns även minderåriga som säljer sex utan att ha vare sig hallickar eller giriga föräldrar.

Av alla nyheter på det här forumet var väl den här den allra minsta och att folk förundras den kanske största. Tragiskt i dubbel bemärkelse.

word

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Polisen i Pattaya arresterade tidigt på fredagen en 38-årig kvinna som misstänks för att ha tagit betalt av utlänningar för att ha sex med hennes 15-åriga dotter.

Under en presskonferens vid Pattayas polisstation så meddelade man gripandet, som kunde göras efter att en polis under täckmantel betalat kvinnan 4,000 baht på Rose Inn Hotel i centrala Pattaya för att ha sex med hennes dotter. Efter att hon tagit emot pengarna så grep man både mamman och dottern.

Under förhör så kom det fram att mamman lånat 100,000 baht från en lånehaj som hon sedan inte kunde betala tillbaka. Dottern har nu tagits om hand av socialtjänstemän, och för mamman väntar rättegång.

Källa: http://www.pattayaon...rs-sex-Pattaya/

252717d27a35e279c92022ed8cf8ca7b.jpg

Läs artikeln på huvudsidan

Hon sålde dottern till utlänningar men när det dyker upp en thai som råkar vara polis under täckmantel så är det inga problem längre att sälja dottern till en thai...

Tror tyvärr den dottern har sålt till vem som helst som velat betala-inte bara till "utlänningar" som det så ofta står.

Hur som helst vidrigt, hoppas modern får sitt straff och att dottern får den hjälp hon behöver.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...