Jump to content

Issanbonde

Dagens fru (i arbete)

Recommended Posts

Issanbonde

Bondens bravader fanns i TT samt andra forum men när jag blev bannad försvann dom. M.V.H. God Skipper

En tjej kan vara en tjej på gatan, I trappan, i bussen men en fru är en FRU. Fattar du skilnaden??

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Issanbonde

Hur blev det med Hondan? Eller en Kawa? tror jag...

Såld nu? Om inte ett PM...

Mvh. borje222

Nä men forden är på.. Åker ner om 1 mån... den ska bara bort för jag orkar inte med den längre. Får ont i hela kroppen när jag sitter på den... Kan kanske blivit gammal njanejkanske

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hamnoi

En tjej kan vara en tjej på gatan, I trappan, i bussen men en fru är en FRU. Fattar du skilnaden??

Försöker du resonera med dig själv "clion style" ? Lycka till :rotfl: :rotfl://Hn

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Issanbonde

Försöker du resonera med dig själv "clion style" ? Lycka till :rotfl: :rotfl://Hn

Frun är frun i alla lägen. SEN FINNS DET TjEJEJ.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Highlander

En bild säger mer än tusen ord. Så vitt jag kan se så innehåller denna bild alla ingredienser. Söt tjej, blött innehåll och en alldeles för stor pubisring. Av någon oförklarlig anledning så har en get smugit sig in i bakgrunden under spisen. Bilden får fem getingar! :thumbsup:

Hmm Get önskedrömm?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
burrabus

det finns länder som rimmar på tjej tjetjenien haha nu försökte jag lätta upp stämmningen lite :_russian:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Thorsten Flinck

Hmm Get önskedrömm?

Den har du funderat på länge va?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Issanbonde

Vilka ligger här å blaskar då.. Tänker inte på fruarna utan männen.

Kom igen gröngölingar. Detta är gammla thairävar.

post-9129-0-45797100-1351364735_thumb.jp

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
pigge01

Lever du på 1800 talet ?

I dag är sambo en laglig form

Vi som Har eller har haft Sambo känner intet, för din tråd

Det går att blocka denna tråd. :crazy:

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hamnoi

Frun är frun i alla lägen. SEN FINNS DET TjEJEJ.

Hmmm klarnar det bättre nu kanske? Du frågar dig själv om du själv fattar skillnaden mellan fru och en tjej.Ett glas vatten emellan kanske?//Hn

snapback.pngIssanbonde, den 27 oktober 2012 - 21:42 , sade:

Bondens bravader fanns i TT samt andra forum men när jag blev bannad försvann dom. M.V.H. God Skipper

Ändrades av hamnoi

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Issanbonde

Lever du på 1800 talet ?

I dag är sambo en laglig form

Vi som Har eller har haft Sambo känner intet, för din tråd

Det går att blocka denna tråd. :crazy:

Hälsar pigge01

Blocka på du.. Vem bryr sig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Highlander

Den har du funderat på länge va?

Nej då kom bara spontant när ja läste ditt inlägg! hehe

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Issanbonde

Hmmm klarnar det bättre nu kanske? Du frågar dig själv om du själv fattar skillnaden mellan fru och en tjej.Ett glas vatten emellan kanske?//Hn

snapback.pngIssanbonde, den 27 oktober 2012 - 21:42 , sade:

Nu kommer ditt inlägg upp väldigt underligt här... Kan ej tyda mellan raderna men vatten dricker jag aldrig. Pusspuss

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hamnoi

Nu kommer ditt inlägg upp väldigt underligt här... Kan ej tyda mellan raderna men vatten dricker jag aldrig. Pusspuss

Ja det såg lite tokigt ut, men läs ditt inlägg#31 så klarnar det :thumbsup: ..

Skitsaksamma kröka på och skicka in fler bilder på fruar..många manhaftiga kärringar iofs, hår på bröstet o gaddningar men men :crazy: //Hn

Ändrades av hamnoi

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Issanbonde

Frun är alltid frun men man kan ju se en trevlig tjej då och då... har svårt för att se frugan som tjej.. tror nog du fattar men har svårt att redogöra vad jag menar.

Är inte så jävla smart och kan formulera mig så alla fattar direct sorry

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information

Vi har placerat kakor i din apparat för att göra MPR bättre. Du kan justera din kakinställningar eller så anser du att det är ok att fortsätta surfa på MPR.