Jump to content
IGNORERAD

Va????


Farang

Recommended Posts

Quote

Individuellt anpassat...

Vad sägs om detta? Bara för att du [you] tycker att hälsningarna inte passar, så är det faktiskt så att alla inte tycker som du [you]. Nej [you], du får nog överväga att anpassa dina krav till majoriteten. Men [you], medge att detta inlägg var personligt formulerat just för dig .

Och nu blir kanske P3 lite arg på mig ;-)

Herr Chang har talat.

Nu får du nog nyktra till :drunk: , jag har inget negativt skrivit ang "hälsningarna", endast spånat ang tiden beskriven av en forummedlem.men och andra sidan så lärde jag mig nått nytt...[you] ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 155
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    8

  • Farang

    8

  • Surin P3

    7

  • Vaxet

    7

Mest aktiva i denna tråd

Guest jing jing

haha Herr Chang, den "taggen" skapar en del förvirring. Kan du inte lägga in den i sven55 tråden?...  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

haha Herr Chang, den "taggen" skapar en del förvirring. Kan du inte lägga in den i sven55 tråden?...  :whistle:

[ du på eng ], rätt rolig tagg :mdr::mdr:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Individuellt anpassat...

Vad sägs om detta? Bara för att du [you] tycker att hälsningarna inte passar, så är det faktiskt så att alla inte tycker som du [you]. Nej [you], du får nog överväga att anpassa dina krav till majoriteten. Men [you], medge att detta inlägg var personligt formulerat just för dig [you].

Och nu blir kanske P3 lite arg på mig ;-)

Herr Chang har talat.

Herr Chang! mfl.

Som det nu är så är det ett löjligt betende, med hälsnings frasen!! :diablo:

Jag tror inte att majoriteten gillar detta men tiger och lider. "jag bryr min inte" som saiten heter!

Gör något trevilgt och tilltalande i stället.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Ja som sagt var vi många som blev irriterade på Changen innan vi märkte vad det var han gjort.

Märkte själv när jag skulle citera ( [you] ) Changens inlägg...  :crazy:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag tror inte att majoriteten gillar detta men tiger och lider.

Ja du pigge, visst ar livet tufft ibland. Har har vi under veckan forfasats over burmesiska barnarbetare, de stundande upploppen i Bangkok med

mera och sedan har jag, och kanske rent av flera med mig, missat hur dessa halsningsmeddelanden far dig att lida. Skams ni i MPR-ledningen  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden håller på att ta form av en undersökning hur olika medlemmars läsförtåelse och IQ är.

Själv tycker jag det är mycket underhållande, samtidigt också förvånande hur vissa inte kan bjuda på sig själva, utan istället blir arga.

Jag gick själv i fällan och det fick mig att avge ett asgarv. Bjud på er själva folks!

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Individuellt anpassat...

Vad sägs om detta? Bara för att du [you] tycker att hälsningarna inte passar, så är det faktiskt så att alla inte tycker som du [you]. Nej [you], du får nog överväga att anpassa dina krav till majoriteten. Men [you], medge att detta inlägg var personligt formulerat just för dig [you].

Och nu blir kanske P3 lite arg på mig ;-)

Herr Chang har talat.

  :Drogar-BigGrin(LBG): Tack Herr Chang, för många Elefanter innanför västen?  :drunk:   :Drogar-Kriz(LBG): Ha en bra söndag på dig. Ska idag iväg till Buhddarahma ute på Värmdö(Hemmesta) på den där vad det nu heter!!!!  :Drogar-Mad(LBG):   :Drogar-Happy(LBG):

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

:29:

Det här bli ju bara bättre och bättre

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad sägs om detta? Bara för att du flor tycker att hälsningarna inte passar, så är det faktiskt så att alla inte tycker som du flor. Nej flor, du får nog överväga att anpassa dina krav till majoriteten. Men flor, medge att detta inlägg var personligt formulerat just för dig flor.

Har väl aldrig sagt nåt om att det inte passar mig, vart har ni fått det ifrån ? MVH flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Paw 76

Det verkar som om du och jag får några roliga timmar här.

Nu ler jag inte längre, nä jag skrattar högt!

:lol:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag är inte arg!

Tycker bara inte att få påhopp. Istället för ett positivt bemötande.

I detta fall av löjligheter!

Tänk positivt och sprid glädje! :wai:

pigge01

Bild: Här trives jag :glasses:

pigge la c.jpg

pigge la c.jpg

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna trad ar stor underhallning, lite liknande folk som tror pa mail om att de vunnit 26 triljoner pa ett lotteri de aldrig spelat pa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du Herr Chang? ??? Jag förstår ingenting..Har inte skickat någon inlägg på länge ???

Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahha, tänk lite så fattar ni..var faktiskt rätt fränt detta..HrChang :great::great::great:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta måste vara en av dom bästa trådarna på länge   :lol:

När jag först läste den ,,,så vad fan har nu hänt,,,inte fan har jag skrivit något   :surprised:

Men när man väl fattade Herr Chang´s brilljanta inlägg så kan man ju inget annat än garva   :D:D:great:

"Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får verkligen mr [you] skärpa sig, [you] svamlar mest :whistle:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...