Jump to content
IGNORERAD

Leksand


flor

Recommended Posts

Nej, vi vill inte ha Leksand i elitserien.

Varenda gång jag har sett Modo-Leksand så har det gått åt h-e för Modo ;)

Varje gång tänker man likadant: inte kan de väl förlora igen mot Leksand? Jodå...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 690
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    132

  • flor

    101

  • Sam sip sam

    70

  • måne

    44

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nej, vi vill inte ha Leksand i elitserien.

Varenda gång jag har sett Modo-Leksand så har det gått åt h-e för Modo :wink:

Varje gång tänker man likadant: inte kan de väl förlora igen mot Leksand? Jodå...

Fråga vilket elitserielag som helst ( och det är inget stort avstånd mellan elitserielagen och allsvenskan) så är jag övertygad att 90 % väljer Leksand dom drar publik och är populära i hela sverige om dom sedan spöar Modo så har jag inga synpunkter på det mera än att bästa laget får vinna.Tror faktiskt att vi i år har chans att komma upp och chansen ökar i och med att Djyrgården sparkat sin tränare och NHL kommer i gång, då har vi samma lag som vi haft hela sesongen och med det laget leder vi serien. HEJJJA LEKSAND:

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Slutresultat Troja/ljungby - LIF 3-5

Nästa match LIF - Sötälje på söndag

Heja Leksand ett juvel lag i sverige

mvh frölundaidi*ten

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag är det tungt för oss Leksandsfans, inte nog med att vi förlorade med hiskeliga 6-2 utan DIF vann tydligen rättvist också.Var lite rädd för denna match för DIF har verkligen inte spelat efter sina förutsättningar, med det laget skulle man ju inte harva i botten på tabellen. Tyvärr kom vändningen mot Leksand och nu tror jag klättringen börjar för dom. Förhoppningsvis går det inte åt andra hållet för mitt Leksand men nu väntar en ny svår bortamatch mot Örebro.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förhoppningsvis går det inte åt andra hållet för mitt Leksand men nu väntar en ny svår bortamatch mot Örebro.

Och jag som trodde ni mötte Västerås imorgon :24:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag som trodde ni mötte Västerås imorgon :24:

Det spelar ingen roll för dom vet ingen skillnad på folk o fölk söder om Dalälven i alla fall!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja skitsamma, en svår match blir det i vilket fall som hellst. Men visst var det Djurgården vi fick spö av ?

Ett rätt av två måste väl vara nästan godkänt när man är senil ?

Ändrades av flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var Djurgården såg matchen på TV. Djurgården var faktiskt riktigt bra med mycket energi och närkampar som i fornstora dagar. Själv tycker jagatt både leksan och DIF ska spela i högsta divisionen. Det är två lag med mycket hockeyhistoria och det blir kul matcher dem emellan.

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag är det tungt för oss Leksandsfans, inte nog med att vi förlorade med hiskeliga 6-2 utan DIF vann tydligen rättvist också.Var lite rädd för denna match för DIF har verkligen inte spelat efter sina förutsättningar, med det laget skulle man ju inte harva i botten på tabellen. Tyvärr kom vändningen mot Leksand och nu tror jag klättringen börjar för dom. Förhoppningsvis går det inte åt andra hållet för mitt Leksand men nu väntar en ny svår bortamatch mot Örebro.

Det var inget vidare och det var ett annorlunda mål DIF fick godkänt till 2-0. Spelaren får pucken i brallorna och åker in i Leksandsmålet där pucken trillar ur inne i målet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det lättare att vara Leksing igen. Lyssnade på matchen på radion och gav upp och slumrade till vid 4-1 till Västerås, gissa om jag blev snopen när jag lite senare vaknade upp och hörde att vi ledde med 5-4, vilken supervändning,synd bara att vi brände en straff efter det, hade vi satt den hade det blivit tre poäng.

Men två poäng borta mot ett NHL förstärkt Västerås är ju inte fy skam. Nu hoppas jag att vi även kan betvinga Örebro på hemmais, för det är väl Örebro nästa eller

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog vi hänger kvar i toppen, måste slå Örebro med minst två mål för att peta ned Karlskoga från den förhoppningsvis tillfälliga serieledningen. Hoppas ju såklart på vinst men i den här jämna serien kan man inte ta något för givet. Matchen efter har vi så seriefinal då vi möter Karlskoga på bortaplan och det är väl då det gäller att visa framfötterna och visa vem som är bäst.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just att serien är så jämn gör den ju också väldigt intressant.Är ganska imponerad av Karlskogas framfart ,hörde väl inte till favoriterna innan serien började precis .

Välkommen till nobelhallen och Värmland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Just nu 0-2 i Orebros favör :14:

Hur gick de Måne :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Jag sluta titta då,så för mig vann dom med 2-0 :crazy:

Haha så kan man också göra :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det gick ju bra till sist, men vi måste sluta med att ge handikapp till motståndarlagen, vet ju nu att allt (nästan )

går att vända, men det är inte bra för min hälsa att låta motståndarlagen leda med 4-1, 2-0 och så vidare.

Synd nu att vi "bara" vann med ett mål för det innebär att Karlskoga fortfarande (tillfälligt) leder i tabellen,

Men vinner vi nästa svåra bortamatch är vi i topp igen.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, så är vi åter i topp igen efter att ha vunnit den svåra bortamatchen i seriefinalen mot Karlskoga,känns bara bra så här långt, nu får vi bara hoppas att NHL ägarna tar sitt förnuft till fånga och ger sina stackars underbetalda spelare vettigt betalt. Tror nog ingen vill att dom ska svälta ihjäl. Gör dom inte det så ve och fasa kanske vi får dras med dom säsongen ut och då kanske till och med Mora fixar sig till kvalet och det kan väl ingen hockeyälskare önska eller ?

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa match är (tror jag ) Malmö på hemmaplan, när jag var liten (yngre ) tror jag inte dom ens hade is där nere i Skåne så det ska väl inte vara så svårt att vinna den matchen.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Leksands IF

‎5200 har idag köpt biljett till matchen i morgon, du kommer väl du med? (Dela gärna bilden och hjälp oss fylla arenan) #baraleksingaröveralltleksingar

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Leksands IF

‎5200 har idag köpt biljett till matchen i morgon, du kommer väl du med? (Dela gärna bilden och hjälp oss fylla arenan) #baraleksingaröveralltleksingar

Välkommen in i matchen igen hi hi heja Leksand! :14:

Här i gnällbältet börjar vi sacka efter i tabellen!!! :nono:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det drar ihop sig till fredagsmatch i Tegera arena och detta inför storpublik. Med 5500 biljetter sålda sent på torsdagen kan det mycket väl bli andra hemmamatchen i rad med över 6000 på läktarplats.

- Vi börjar få upp farten i anfallsspelet igen och vi ser överlag pigga ut och spelar med bra självförtroende. Jag har stora förhoppningar på att vi kommer att göra en bra match, säger Appelgren till leksandsif.se

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...