Jump to content
IGNORERAD

Leksand

flor

Recommended Posts

• Svar 691
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• husse

132

• flor

101

• Sam sip sam

70

• måne

45

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tröttsamt med tjatet om nedlagda skolor som inte har ett skit med LIF att göra.

Skolan blev nedlagd pga. för lite elever.

Där jag bor har under min uppväxt lagts ned minst 30 skolor även de hade för lite elever.

det är bedrövligt att ta pengar från barnens utbildning

Dela på andra sajter

det är bedrövligt att ta pengar från barnens utbildning

Varför tar du pengar från barnens utbildning ?

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Varför tar du pengar från barnens utbildning ?

Nä du till skillnad mot Leksand så ger jag pengar till barnens utbildning :crazy:  :thumbsup:

Dela på andra sajter

utveckla det ?

ni har ju stängt flera skolor för att erat korplag ska få spela i högsta serien och det tycker jag är fel, när pengar lägges på lek i stället för utbildning

Dela på andra sajter

inte en skola är stängt för LIF´s skull, visa kvitton på det du enl. egen utsago du betalt för vilket lag det nu var så tror jag på fablerna du svamlar om.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

inte en skola är stängt för LIF´s skull, visa kvitton på det du enl. egen utsago du betalt för vilket lag det nu var så tror jag på fablerna du svamlar om.

väntar ännu på kvittot

bor i Korat.

Dela på andra sajter

väntar ännu på kvittot

vad yrar du om för kvitton ,stänga skolor för ett jäkla korplag ska få leka i högsta serien ja herregud vad säger man  men dom ramlar väl ur lika fort igen sedan har ni varken skolor eller hockey ha ha :ahh:  :police:

Dela på andra sajter

yrar inte, var du själv som, ( kanske yrade) att du betalat massor till LIF och skulle betala lika till ett annat lag, vilket jag vet inte. var bara det kvittot jag ville se.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Ingen pardon!! 1 - 0 utan prut!

1-2, kommer bara att bli smulor kvar i det där cirkustältet !

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

En djör¨åtrdare som inte kan inse att ett fel, kardinalfel, men sälj era jävla 30 cm kantstenar å tro att det är tottoarer

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

yrar inte, var du själv som, ( kanske yrade) att du betalat massor till LIF och skulle betala lika till ett annat lag, vilket jag vet inte. var bara det kvittot jag ville se.

jasså , jaq det har ju alla skattebetalare gjort ,det är ju för jävligt ,tänk om vi skulle hjälpa alla korplag med löner, nä fy fan säger jag

bättre kört dom i konken istället och dom har fått börjat om i korpserien och lärt sig handskas med pengar ,nä vi lägger ner ett par skolor till

Dela på andra sajter

dom är snart tillbaka i korpserien där dom hör hemma

Dela på andra sajter

Ja där har ju ditt lag fastnat, och de blir ju kvar där eftersom inget annat lag vill ha era huliganer till hemma matcherna.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Vilket debacle vid sista brynäsmålet! Bara och bita ihop, det är ju en hel period kvar för att kvittera och trycka dit ett segermål?

Go Leksand go!

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Dela på andra sajter

Vilket debacle vid sista brynäsmålet! Bara och bita ihop, det är ju en hel period kvar för att kvittera och trycka dit ett segermål?

Go Leksand go!

Hahaha, den sista perioden var ju total dominans av Brynäs!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Och där kom trean, brödgänget går på knäna nu....detta kan rinna iväg!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...