Jump to content
IGNORERAD

Leksand


flor

Recommended Posts

5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5

 

För er som inte ser vasaloppet så fick man precis veta att SVTs Rickard Olsson är brynäsare, han fick förfrågan av en leksing som frågade, "ska du åka med leksandströja?" då svarade Rickard "nej jag vill ju inte åka ut!"

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 690
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    132

  • flor

    101

  • Sam sip sam

    70

  • måne

    44

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GreenValley

Det har förekommit en del fyndiga ramsor på hockeyläktarna:

 

"Leksand till ettan och Hukko i tvåan!"

"Percy åker in och Malmö åker ur!"

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Jaha så blev det Malmö-Leksand igen, Malmös tur denna gång förmodligen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så blev det Malmö-Leksand igen, Malmös tur denna gång förmodligen!

För husses skull hoppas jag inte det  :not_i:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag har väl ingen anledning att vara här å svamla såå, jag skiter väl i det då...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

För husses skull hoppas jag inte det  :not_i:

Se du till att focusera på morgondagens fotbollsmatch istället :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

För husses skull hoppas jag inte det  :not_i:

Leksand ska vara i hogsta serien, så är det bara och Brynäs givetvis.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så blev det Malmö-Leksand igen, Malmös tur denna gång förmodligen!

 

 

Jo det blev så, men vi har spöat skiten av skåningarna förr, så jag hoppas vi gör det igen :girl_dev:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Jo det blev så, men vi har spöat skiten av skåningarna förr, så jag hoppas vi gör det igen :girl_dev:

När det gäller Malmölag som ska spela så brukar jag alltid vara segerviss men detta Malmölaget är en ständig berg och dalbana! Men jag tror på seger!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Sådär ja 1-0 till Malmö efter att ha dominerat matchen, klart rättvist!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja bidragslaget kan gott åka ur sp blir det en lättnad för oss skattebetalare

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjuder man på självmål så klart att även en blind höna kan vinna

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Bjuder man på självmål så klart att även en blind höna kan vinna

Leksand var stundtals utspelade så det handlade inte om ett självmål, men det är många matcher kvar men idag torskade Leksand mot ett klart bättre lag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
:good: 

Leksand var stundtals utspelade så det handlade inte om ett självmål, men det är många matcher kvar men idag torskade Leksand mot ett klart bättre lag!

Bra det slå ut bonnläpparna så vi slipper deras gråt när det hettar till och alla förbaskade traktorer på Götgatan som stoppar upp trafiken heja malmö

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaa kvitterat 1-1 i matcher nu

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

#LIF #Krigare

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Surt trodde Malmö skulle ta det hemma! Nya tag i Norrland nästa match!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Senast Malmoe blev svenska mästare slog blixten ner i mitt hus, hoppas aldrig mer !

Link to comment
Dela på andra sajter

Senast Malmoe blev svenska mästare slog blixten ner i mitt hus, hoppas aldrig mer !

För en gångs skull hoppas jag du har rätt :good:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktiskt synd att MIF och LIF möts, SHL behöver båda dessa lag!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktiskt synd att MIF och LIF möts, SHL behöver båda dessa lag!

LIF drar folk, stryklag som MIF finns det gott om så vad de tillför vet jag inte? Percy drog mer folk än pågarna...

 

Vad hockeyn behöver även om jag inte önskar det är fler 08-lag. Det är där pengarna finns. Utan 08-lag minskar intresset för sponsorer osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

LIF drar folk, stryklag som MIF finns det gott om så vad de tillför vet jag inte? Percy drog mer folk än pågarna...

 

Vad hockeyn behöver även om jag inte önskar det är fler 08-lag. Det är där pengarna finns. Utan 08-lag minskar intresset för sponsorer osv.

Att Mif skulle vara ett stryklag och inte skulle tillföra något låter ju något knepigt när de är det laget som dragit de högsta publiksiffrorna under flera år trots att de lirat i en 2:a div, och med den arenan som de spelar sina matcher i så är det såklart ett tillskott i SHL, tufft att gå upp men om så skulle ske så är jag övertygad om att det blir ett topplag med eller utan Percy! Malmö drar folk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...