Jump to content
IGNORERAD

Leksand


flor

Recommended Posts

Efter sex säsonger i allsvenskan är klassiska Leksand tillbaka i elitserien.

I praktiken.

Därför vägrade spelarna fira avancemanget efter 8–3-krossen borta mot Timrå.

 

Ponera detta; Leksand förlorar samtliga tre återstående matcher samtidigt som Timrå vinner alla sina och dessutom lyckas med det omöjliga att hämta ikapp gapet på 24 mål som Leksand just nu har till godo.

Ett fullständigt otänkbart scenario, så klart.

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 690
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    132

  • flor

    101

  • Sam sip sam

    70

  • måne

    44

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag håller inte alls på Leksand utan Brynäs men lyfter på hatten. Välkommen tillbaka :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja grattis Örebro, tror nog vi är där med, tror knappast  (aldrig)Timrå kan komma ikapp.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Leksand till högsta serien kul Örebro nu skall det spelas puck i gnällbältet grattis till båda lagen

Link to comment
Dela på andra sajter

JAAAAAAAA!

Leksand till elitserien! Örebro kan få följa med.

Mvh

(En väldigt glad)  Amja

"Leksing till jag dör"

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller inte alls på Leksand utan Brynäs men lyfter på hatten. Välkommen tillbaka :)

 

Är de kvar i Elitserien efter nästa säsong?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Pinsamt!! Känns fint & dopa sig till eliten va?? Kommer bli tufft för leksingarna & vistas på bortaplan. :police:

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är de kvar i Elitserien efter nästa säsong?

Brynäs åker nog ur :crazy:

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Ogillar att jag har betalat lönerna i Leksand så jag tycker gott att de kunde ha halkat neråt i stället. Det sitter i väggarna ;-)

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt, kan knappt fatta att det är sant!

Jag är såååå glad!   :14: 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget försvar för Leksands ekonomi, men skulle man granska alla lag så tror jag nog många skulle bli förvånade hur ekonomin ser ut. Ta bara Växsjö som har större skuld än vad Leksand har. Tyvärr blir det så när pengar är kanske 80 % och det sportsliga 20. Det som är synd tycker jag dock att de nuvarande ledarna få klä skott för skulder som de gamla ledarna drog på sig för flera år sedan. Nu tror jag Salo är inne på rätt spår och får han fortsätta på den inslagna vägen kan nog det här bli bra.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sveriges mest kända trottoarstump har dagen till ära blivit målad i rätt färger :14:

 

post-5552-0-43876900-1364646727.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vill kommunen ha lite återbäring:
Från LIF:s hemsida;

Skärpt övervakning av parkeringen idag

Det blir riktad p-övervakning i samband med de två avslutande kvalmatcherna för Leksands IF.

– Tyvärr ser vi ingen annan utväg, säger kommunens trafikingenjör Lars Lindblom.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pinsamt!! Känns fint & dopa sig till eliten va?? Kommer bli tufft för leksingarna & vistas på bortaplan. :police:

Väx upp din MUPP....

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv lutar vi Örebroare oss tillbaka och njuter av att vara KLARA till elitserien,DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO :crazy: Licensen och förstärkningar klara utan kommunala garantier,inte ens en semesterby såld :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Pinsamt!! Känns fint & dopa sig till eliten va?? Kommer bli tufft för leksingarna & vistas på bortaplan. :police:

Vilket lag håller du på ? kan garantera att det finns saker att dölja.

Finns inte ett elitlag där det inte fuskas stort som litet.

Link to comment
Dela på andra sajter

3-1 nu med 15 minuter kvar :party:  :party1:  7 års återtåg äntligen till ända

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Segersnappsen ligger på kylning nu

post-5552-0-27653800-1364662753_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Där satt den LEKSAND spelar i ELITSERIEN.  YES

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ä N T L I G E N ! ! ! !

5.37 1-0 P. Prestberg (G. Karlsson, J. Svedberg) Första skottet av Pelle räddar Gerber, men han kan skicka in den andra chansen han får.

6.48 2-0 J. Bergenström (P. Edblom, J. Ryno) Kan skicka in pucken i öppet mål. Han blir upphakad, men lyckas. JENSA BERGENSTRÖM!

20.19 2-1 C. Liljewall

41.39 3-1 T. Forsberg (M. Hurtubise, J. Rönnberg) Drar dit den från sarghörnet i Franssons bortre kryss.

 

 

Kul att pelle P fick göra första målet, gammal är älst

 

Skål pojkar nu ska finspriten smakas av

 

Så här började det idag

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...