Jump to content
IGNORERAD

Idag kommer UT i stimm


Kitung

Recommended Posts

Jag vill tacka de som varit ett stöd för mig under min väntan som var precis som Lars60 säger jag var förtvivlad.dessutom har detta forum varit ett andningshål där jag kastats mellan hopp och förtvivlan men nu då allt är klart kännner jag bara djup tacksamhet för nämnda personer och masor av värme och empati. Lars60 Kitung Herr Chang Thaikonsult ni är i mitt hjärta tack för ert varma stöd det har betytt SÅ mycket för mig.

Ett ord min fästmö aldrig mer vill höra är soon=snart hehe. Men nu är det inte soon mera.

Ta hand om er jag ska ta hand om oss 

Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kitung

    5

  • Cherokee1971

    5

  • ThaiJanne

    3

  • McTwist

    2

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Jag vill tacka de som varit ett stöd för mig under min väntan som var precis som Lars60 säger jag var förtvivlad.dessutom har detta forum varit ett andningshål där jag kastats mellan hopp och förtvivlan men nu då allt är klart kännner jag bara djup tacksamhet för nämnda personer och masor av värme och empati. Lars60 Kitung Herr Chang Thaikonsult ni är i mitt hjärta tack för ert varma stöd det har betytt SÅ mycket för mig.

Ett ord min fästmö aldrig mer vill höra är soon=snart hehe. Men nu är det inte soon mera.

Ta hand om er jag ska ta hand om oss 

Lasse

Lycka till med din Tirak!  :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...