Jump to content
IGNORERAD

Androidtråden - allt relaterat till iphone är förbjudet i tråden!


Krafta

Recommended Posts

Hur går det med utvecklingen av appar till plattor för android..Apple är ju ljusår före där, måste vara ganska surt att ha en 10'' adroidplatta och sen köra telefonappar!..

Vet bara hur surt det är när man råkar ladda en telefonapp till en riktig surfplatta (iPad).

Citerar mig själv eftersom att inget svar kommer från de (om det nu finns) androidkunniga.

Kan inte tolka det mer än som att utmärkande för android är ofta användarnas okunskap, sett flera blondiner som blandat ihop sin nyinköpta "smartphone" eller plattor typ andoid för 699kr, de jämför de med en riktig smartphone (Appleprodukt).titta säger blondinen, jag ha köpt en typ iPhone för under 1000kr..

Så det är bara att konstatera att android i mycket riktar in sig på WT.kanske där av prissättningen?

Men ok, det finns bra andoidlurar och plattor också som inte riktar in sig på WT..tex SIII, N7 med flera.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    23

  • Soengsang

    20

  • andersbangkok

    17

  • Krafta

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nokia och Ericsson verkar ha dött helt å hållet? :not_i::nono:

Har de tillverkat telefoner på 2000-talet?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nokia och Ericsson verkar ha dött helt å hållet? :not_i::nono:

Nä, Tallviking ska nog köpa Lumia 920

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, Tallviking ska nog köpa Lumia 920

Jag med! 2 av varje!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, Tallviking ska nog köpa Lumia 920

Jag klarar mig bra med en Lumia 900 just nu men naturligtvis kommer vi testa 920:an som möjlig plattform på jobbet i samband med tester av Windows8-baserade plattor

48 av 100 IT-chefer just nu vill ha en microsoftbaserad mobil plattform i sin verksamhet och då är Windows 8 och Windows Phone 8 den oslagbara kombinationen och man ser till integration med övriga IT-miljön

http://www.enterprisecioforum.com/en/blogs/jdodge/it-favors-windows-8-oses-mobile-platform

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, då kommer du med en helt förutsägbar enfaldig respons.

Herr Chang har talat.

Ja du Bagdad -Bob misstänker att du har korsdrag hemma , måste vara jobbigt att bära upp alla stenar du kastar omkring dig

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

När man tänker efter så är nog android-tekniken guds gåva till WT , från 699kr inkl allt (telefon, ett års prepaid surf, och ett operativsystem) :wink:

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

När man tänker efter så är nog android-tekniken guds gåva till WT , från 699kr inkl allt (telefon, ett års prepaid surf, och ett operativsystem) :wink:

Vet inte vad WT är men om man inte tillhör kategorin människor som kommer i byxorna när man ser en telefon/padda/dator så är det

nog en guds gåva med allt detta för det priset.

Människor vill ha olika .(ja inte appletalibaner förstås,det bestäms ju av apple)

Mvh Hobbe

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Citerar mig själv eftersom att inget svar kommer från de (om det nu finns) androidkunniga.

Kan inte tolka det mer än som att utmärkande för android är ofta användarnas okunskap, sett flera blondiner som blandat ihop sin nyinköpta "smartphone" eller plattor typ andoid för 699kr, de jämför de med en riktig smartphone (Appleprodukt).titta säger blondinen, jag ha köpt en typ iPhone för under 1000kr..

Så det är bara att konstatera att android i mycket riktar in sig på WT.kanske där av prissättningen?

Men ok, det finns bra andoidlurar och plattor också som inte riktar in sig på WT..tex SIII, N7 med flera.

På tal om kunnig var det! :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Det behövs inte något annat i livet än en smartphone,det behövs inte matindustri,fordonsindustri, sjukvård,skogsindustri,militär,polis, brandkår,verkstäder,skolor,flygplansindustri,gruvindustri,fartygsvarv,elindustri,medicinindustri,forskning,restauranger,pubbar,horhus,sportfånar,klädindustri

möbelindustri,jordbruk,underhållningsindustri,fångvård,begravningsbyrårer,städare,målare,svetare,snickare mm mm! NEj SMARTPHONES E LIVET! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Bagdad -Bob misstänker att du har korsdrag hemma , måste vara jobbigt att bära upp alla stenar du kastar omkring dig

Bagdad%20bob.jpg

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det behövs inte något annat i livet än en smartphone,det behövs inte matindustri,fordonsindustri, sjukvård,skogsindustri,militär,polis, brandkår,verkstäder,skolor,flygplansindustri,gruvindustri,fartygsvarv,elindustri,medicinindustri,forskning,restauranger,pubbar,horhus,sportfånar,klädindustri

möbelindustri,jordbruk,underhållningsindustri,fångvård,begravningsbyrårer,städare,målare,svetare,snickare mm mm! NEj SMARTPHONES E LIVET! :crazy:

Mer horhus borde det definitivt vara i livet... :thumbsup:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag klarar mig bra med en Lumia 900 just nu men naturligtvis kommer vi testa 920:an som möjlig plattform på jobbet i samband med tester av Windows8-baserade plattor

48 av 100 IT-chefer just nu vill ha en microsoftbaserad mobil plattform i sin verksamhet och då är Windows 8 och Windows Phone 8 den oslagbara kombinationen och man ser till integration med övriga IT-miljön

http://www.enterpris...mobile-platform

Vi får väl se vad dom vill ha när dom fått tillfälle att prova Windows Phone 8.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vi får väl se vad dom vill ha när dom fått tillfälle att prova Windows Phone 8.

Herr Chang har talat.

Jag har hört lite rykten om 8:an.

Inte så glädjande besked att ge Tallviking på den kanten.

Fast det tror jag nog att även Tallviking vet om även om han helst inte pratar om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iphone 5 kan det va nått?

:)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iphone 5 kan det va nått?

:)

Ganska ful tyvärr...kunde haft en bättre design och större skärm...i rätt proportioner kanske, men det är ju som jag tycker det!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska ful tyvärr...kunde haft en bättre design och större skärm...i rätt proportioner kanske, men det är ju som jag tycker det!

Ful tycker jag inte att den är men det känns inte som något nytt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ful tycker jag inte att den är men det känns inte som något nytt.

Känns som att folk blir lurad på den.men dess prestanda är ok, men tämligen ful och anonym..inte kanske synonym med en appleprodukt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Iphone 5 kan det va nått?

:)

Ja för tusan slå till ,dom har ju fått en riktig skärm nu så du ser på ålderns höst och så slipper jag låna ut glasögonen till dig :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Iphone 5 kan det va nått?

:)

Men ska du bli riktigt glad å tillfreds köper du en HTC eller Samsung:D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja för tusan slå till ,dom har ju fått en riktig skärm nu så du ser på ålderns höst och så slipper jag låna ut glasögonen till dig :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Tycker mest att skärmen ser avlång och oproportionerlig ut jag!..men helt så har jag bara sett den på bild och inte i verkligheten

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bagdad%20bob.jpg

Det behövs inte något annat i livet än en smartphone,det behövs inte matindustri,fordonsindustri, sjukvård,skogsindustri,militär,polis, brandkår,verkstäder,skolor,flygplansindustri,gruvindustri,fartygsvarv,elindustri,medicinindustri,forskning,restauranger,pubbar,horhus,sportfånar,klädindustri

möbelindustri,jordbruk,underhållningsindustri,fångvård,begravningsbyrårer,städare,målare,svetare,snickare mm mm! NEj SMARTPHONES E LIVET! :crazy:

Att inte ha en smartphone är den nya definitionen på utanförskap

Link to comment
Dela på andra sajter

Iphone 5 kan det va nått?

:)

Nej!

Satsa på en Samsung G 3 :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Den är bättre.

ifån5 är en trimmad ifån 4.

Samma utseende.

Med större motor (processer)

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej!

Satsa på en Samsung G 3 :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Den är bättre.

ifån5 är en trimmad ifån 4.

Samma utseende.

Hälsar pigge01

Satsa på en PhonePAD2 den är bättre än Samsung och allt annat.

Skilnaden är som mellan SAAB 95 och Ferrari

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...