Jump to content
IGNORERAD

Androidtråden - allt relaterat till iphone är förbjudet i tråden!


Krafta

Recommended Posts

Tack för tipset men hittade inga vettiga specar.

Den är inte släppt ännu. Men på måndag har Google ett event. Då blir nexus 4 officiell.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    23

  • Soengsang

    20

  • andersbangkok

    17

  • Herr Chang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Japp. Skönt att slappa i soffan med

post-3404-0-59860800-1351275592_thumb.jp

Ser många app där som jag själv använder.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt klistermärke på skärmen. Har den även blinkande dioder?

Behövs inte, den lyser upp tillvaron ändå :D

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Det har ju på senaste tiden dykt upp några nya android-telefoner:

Sony Xperia v

LG Nexus 4

Asus Padphone2 som även inkluderar surfplatta.

Någon som har kunskaper/erfarenhet av dessa?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget svar men en fråga: Om jag köper en smartphone i Thailand då finns väl ingen bindning till någon leverantör typ telia, ais, svensk eller thailändsk, hur får jag snurr på grejerna  då i första hand 3 mån i Thailand och sedan i Sverige?

Stefan Täby

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget svar men en fråga: Om jag köper en smartphone i Thailand då finns väl ingen bindning till någon leverantör typ telia, ais, svensk eller thailändsk, hur får jag snurr på grejerna  då i första hand 3 mån i Thailand och sedan i Sverige?

Stefan Täby

Om du köper en telefon utan bindande abonnemang så är den väl inte operatörslåst oavsett i vilket land du köper den.

 

Funderar själv på hur stor prisskillnad det är på en telefon inköpt i los - har inte själv kollat på det dom senaste åren men har ju för mig att det inte är så jättestor skillnad

( det är ju ganska billigt att ringa i los så det innebär väl inga subventioner på själva telefonen ).

 

Någon som är på plats kanske kan kolla på vad t.ex. en samsung SIII kostar där nere?

 

Om man köper en telefon därnere så är det väl inte konstigare än man ber telefonförsäljaren att sätta i ditt thai-simkort (eller nytt kontantkort t.ex. ) och ändra språket till svenska och när du är hemma i svedala igen så är det ju bara att sätta in ett svenskt simkort.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag slog till på denna lur förra veckan. Tog en vit från Elgiganten

Bra ganska kraftig mobil med stor skärm till skapligt pris.

 

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1410559

 

Nu har moster och hennes ex beställt varsin och jag ska lära dem mobilerna.  :crazy:

Ser ut som ett bra val till det priset - har ju fått toppbetyg på mobil.se!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du köper en telefon utan bindande abonnemang så är den väl inte operatörslåst oavsett i vilket land du köper den.

 

Funderar själv på hur stor prisskillnad det är på en telefon inköpt i los - har inte själv kollat på det dom senaste åren men har ju för mig att det inte är så jättestor skillnad

( det är ju ganska billigt att ringa i los så det innebär väl inga subventioner på själva telefonen ).

 

Någon som är på plats kanske kan kolla på vad t.ex. en samsung SIII kostar där nere?

 

Om man köper en telefon därnere så är det väl inte konstigare än man ber telefonförsäljaren att sätta i ditt thai-simkort (eller nytt kontantkort t.ex. ) och ändra språket till svenska och när du är hemma i svedala igen så är det ju bara att sätta in ett svenskt simkort.

Tack för info, nä krångligare än så är det nog inte skall kolla på vad en Samsung S3 kostar, återkommer Stefan Täby

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre en Samsung i Handen än tio Äpplen i skogen...

Bättre med 10 äpplen i handen än en Samsung i skogen...

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...