Jump to content
IGNORERAD

Androidtråden - allt relaterat till iphone är förbjudet i tråden!


Krafta

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Microsoft verkar utlova väl mycket i förväg. Ska förvisso bli intressant att följa rapportering fredag 26 oktober.

Nästa vecka blir intressant. Tisdag 23 oktober visar Apple möjligen en iPad mini, på torsdagen presenterar Apple sin kvartalsrapport och så då på fredagen Microsofts stora event.

Herr Chang har talat.

Tycker inte att iPad mini är så intressant. Väntar mer på en MBPr i 13"-format.

Men folk har nog olika behov, kanske inte en ny 13" MBPr är så intressant.

Sedan kan det vara dags för en ny Mini också. Då kanske TV'n får sig en ny kompis

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    23

  • Soengsang

    20

  • andersbangkok

    17

  • Krafta

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tycker inte att iPad mini är så intressant. Väntar mer på en MBPr i 13"-format.

Men folk har nog olika behov, kanske inte en ny 13" MBPr är så intressant.

Sedan kan det vara dags för en ny Mini också. Då kanske TV'n får sig en ny kompis

iPad mini är intressant i den mening att den har potential att bli en riktig storsäljare samtidigt som den tränger ut konkurrerande pekplattor från bland annat Amazon och Google. Kommer Apple att totalt åga marknaden för pekplattor?

Som du vet rekommenderar jag retinaskärm starkt. En Macbook 13" Retina blir säkert åtråvärd.

Mac mini vet jag inte... tycker Apple TV duger fint. Och nu med Netflix!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

iPad mini är intressant i den mening att den har potential att bli en riktig storsäljare samtidigt som den tränger ut konkurrerande pekplattor från bland annat Amazon och Google. Kommer Apple att totalt åga marknaden för pekplattor?

Som du vet rekommenderar jag retinaskärm starkt. En Macbook 13" Retina blir säkert åtråvärd.

Mac mini vet jag inte... tycker Apple TV duger fint. Och nu med Netflix!

Herr Chang har talat.

ATV hade dugit fint om man hade kunnat använda tangentbord. Gillar inte riktigt knappandet på fjärrkontrollen.

Eller kan man använda tangentbord på något sätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du skall vänta och se vad Google presenterar om lite drygt en vecka.

google-nyc_0.jpeg

Google bjuder in till event den 29 oktober

Google har börjat skicka ut inbjudningar till ett event i New York den 29 oktober. Det är naturligtvis svårt att gissa vad frasen ”The playground is open” syftar på men det bästa tipset på nätet just nu är att vi där kommer få se nästa generation av Nexus-telefoner.

http://www.swedroid.-oktober-notis/

Intressant - får vänta och kolla på denna!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähum... jag antar att det syftas på mig.

Då kan jag meddela att jag kommer att hålla käft i denna tråd. Såvida det inte skrivs lögner om mitt favoritföretag, då ger jag svar på tal :wink:

Herr Chang har talat.

Hehe Herr Chang! Inte speciellt emot dig eller någon annan - jag vill bara ha en tråd där det inte tjafsas mellan android/iphone..

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

ATV hade dugit fint om man hade kunnat använda tangentbord. Gillar inte riktigt knappandet på fjärrkontrollen.

Eller kan man använda tangentbord på något sätt?

Det kan jag hålla med om... fick nästan hjärnblödning när jag skulle mata in user och password för Netflix :wink:

Speciellt efter att jag mödosamt matat in uppgifterna och det inte gick att manövrera till "Submit"... jag ringer till Netflix support och avreagerar mig lite. Den snälla supportdamen föreslår att jag ska stänga av och slå på min Apple TV. Detta gör mig om möjligt ännu mer arg... till slut gör jag vad hon säger och då fungerar det att mata in och submit. All heder till Netflix support som hängde kvar i telefon tills jag var inloggad!

Lyckligtvis minns Apple TV vad som är inmatat... man måste explicit logga ut.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe Herr Chang! Inte speciellt emot dig eller någon annan - jag vill bara ha en tråd där det inte tjafsas mellan android/iphone..

Det kan bli svårt... vi får väl se hur länge vi klarar det ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att se moderator trasha sönder tråden med sitt crApple prat även att TS inte ville ha nåt crApple prat. Respekt!

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

vi får väl se hur länge vi klarar det

Just det var väl kört redan när TS komponerade namnet på tråden :)

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kul att se moderator trasha sönder tråden med sitt crApple prat även att TS inte ville ha nåt crApple prat. Respekt!

Nja, tror att TS specifiserade det till iPhone

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha - Nu när jag skapade den här tråden och ville undvika allt snack mellan iphone och android - fanatikerna så invaderas tråden med

Windows8 etc.- vad finns moddsen???

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha - Nu när jag skapade den här tråden och ville undvika allt snack mellan iphone och android - fanatikerna så invaderas tråden med

Windows8 etc.- vad finns moddsen???

Han trollar också i din tråd. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad trött man blir! - Hallå moderatorer! Kan det inte bibehållas en tråd som handlar om själva ämnet?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad trött man blir! - Hallå moderatorer! Kan det inte bibehållas en tråd som handlar om själva ämnet?

Du är ny här eller ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp en Samsung Galaxy S3 så ligger du i topp i android värden och långt före Ifån5 :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp en Samsung Galaxy S3 så ligger du i topp i android värden och långt före Ifån5 :)

Nej då Inget fel på Iphone 5

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara att det ska finnas några seriösa trådar här på forumet där man diskuterar innehållet som finns i tråden - och inget annat!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara att det ska finnas några seriösa trådar här på forumet där man diskuterar innehållet som finns i tråden - och inget annat!

Börja med en seriös rubrik så kanske tråden har en större chans

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börja med en seriös rubrik så kanske tråden har en större chans

På vilket vis är den oseriös?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då Inget fel på Iphone 5

Bara att det är en trimmad Ifån 4

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då Inget fel på Iphone 5

En fåne som börjar igen, kan du köpa till mer minne till din Ifån när den tar slut ?

Kul se på appar med svarta kanter, då apparna inte stöder Ifån5 ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara att det ska finnas några seriösa trådar här på forumet där man diskuterar innehållet som finns i tråden - och inget annat!

Du registrerade dej här i juni 2011 och tror fortfarande att en tråd här enbart handlar om

vad som framgår av trådtiteln ?

Har du inte läst nåt här ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp en Samsung Galaxy S3 så ligger du i topp i android värden och långt före Ifån5 :)

Samsung Galaxy IIIS är inte ledande på marknaden.

Den bästa telefonen just nu är PhonePad 2 som prestandamässig och innovativ är överlägset Samsung

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då Inget fel på Iphone 5

Den duger bra som bokhållare men finns ju billigare alternativ till det förstås

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...