Jump to content
IGNORERAD

Androidtråden - allt relaterat till iphone är förbjudet i tråden!


Krafta

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Någon som testat Note 2 ännu?

Tycker den ser väldigt intressant ut.

http://www.gsmarena.-review-824.php

Ja, ser, kan man ju lugnt påstå.

Den dagen jag ser någon trycka en note2 mot örat, den dagen kommer jag nog att skratta så magen viker sig in och ut.

Ser ju fan ut som att snacka med en iPad

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    23

  • Soengsang

    20

  • andersbangkok

    17

  • Herr Chang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, ser, kan man ju lugnt påstå.

Den dagen jag ser någon trycka en note2 mot örat, den dagen kommer jag nog att skratta så magen viker sig in och ut.

Ser ju fan ut som att snacka med en iPad

Eller en gammal handtags Ericsson!

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ser, kan man ju lugnt påstå.

Den dagen jag ser någon trycka en note2 mot örat, den dagen kommer jag nog att skratta så magen viker sig in och ut.

Ser ju fan ut som att snacka med en iPad

Jo men det lär ju aldrig hända

...

Bäst att passa på innan äpplet uppfinner telefoner på över 5 tum.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Eller en gammal handtags Ericsson!

Som att man tar hela Hotline "burken" och trycker mot örat. Kanske Ericsson kan göra comeback på marknaden då

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Ähum... jag antar att det syftas på mig.

Då kan jag meddela att jag kommer att hålla käft i denna tråd. Såvida det inte skrivs lögner om mitt favoritföretag, då ger jag svar på tal :wink:

Herr Chang har talat.

Vilket betyder att du kommer skriva eftersom så fort något negativt skrivs om ditt favoritföretag, så klassar du det som lögner. :crazy::30::na:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vilket betyder att du kommer skriva eftersom så fort något negativt skrivs om ditt favoritföretag, så klassar du det som lögner. :crazy::30::na:

Varför skulle man nämna A**le i denna tråd?

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Citerar mig själv eftersom att inget svar kommer från de (om det nu finns) androidkunniga.

Kan inte tolka det mer än som att utmärkande för android är ofta användarnas okunskap, sett flera blondiner som blandat ihop sin nyinköpta "smartphone" eller plattor typ andoid för 699kr, de jämför de med en riktig smartphone (Appleprodukt).titta säger blondinen, jag ha köpt en typ iPhone för under 1000kr..

Så det är bara att konstatera att android i mycket riktar in sig på WT.kanske där av prissättningen?

Men ok, det finns bra andoidlurar och plattor också som inte riktar in sig på WT..tex SIII, N7 med flera.

Du har inga barn, eller hur? Ibland ska man låta små barn tjafsa utan mothugg. Det mår dom bra av.

Det är vad som pågår just nu mot dig...bara så du förstår

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Varför skulle man nämna A**le i denna tråd?

det finns absolut INGEN anledning...men för fanatikern som är som ett instabilt sprängmedel så finns det säkert skäl

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

det finns absolut INGEN anledning...men för fanatikern som är som ett instabilt sprängmedel så finns det säkert skäl

Men du sa ju nyss att fanatikern skulle försvara A**le. Då måste väl någon ha nämnt detta märke på ett misskrediterande sätt först.

Klarar man inte av att bevisa att ens egna produkt är bra så får man skylla på att andras produkter är sämre, tydligen.

Typ, alla vet att Örebro inte kan spela hockey men och DIF är fanimej sämre. Alltså är Oskarshamn bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Iphone 5 kan det va nått?

:)

:beurk::spy: SNÄLLA!.. Det är fredagkväl och jag har just en tallrik med lite härliga ostar.Förstör inte det! :nono:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Du har inga barn, eller hur? Ibland ska man låta små barn tjafsa utan mothugg. Det mår dom bra av.

Det är vad som pågår just nu mot dig...bara så du förstår

Till skilnad från dig så förstår nog tomurdoc en hel del.

Vet inte hur din barnakull ser ut men jag hoppas att jag kan lita på Darwinismen,

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inga barn, eller hur? Ibland ska man låta små barn tjafsa utan mothugg. Det mår dom bra av.

Det är vad som pågår just nu mot dig...bara så du förstår

Blå skåpet...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Men du sa ju nyss att fanatikern skulle försvara A**le. Då måste väl någon ha nämnt detta märke på ett misskrediterande sätt först.

Klarar man inte av att bevisa att ens egna produkt är bra så får man skylla på att andras produkter är sämre, tydligen.

Typ, alla vet att Örebro inte kan spela hockey men och DIF är fanimej sämre. Alltså är Oskarshamn bäst.

nej det behövs inte alls. Det räcker att fanatikern ser NÅGOT skrivet som kan antydas negativt för jag kräks-för-jag-är-allegisk-mot-frukt-märket så blir det en kanonad av argument för samma märke.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Till skilnad från dig så förstår nog tomurdoc en hel del.

Vet inte hur din barnakull ser ut men jag hoppas att jag kan lita på Darwinismen,

Fanatiker!! :14::14::na:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Ja, darwinismen har alltid fascinerat mig.

Är du ett resultat av den? Klart att då blir man kanske särskilt fascinerad, vad vet jag?

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Är du ett resultat av den? Klart att då blir man kanske särskilt fascinerad, vad vet jag?

Ja, och du är länken som visar att Darwin kanske hade fel.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ser, kan man ju lugnt påstå.

Den dagen jag ser någon trycka en note2 mot örat, den dagen kommer jag nog att skratta så magen viker sig in och ut.

Ser ju fan ut som att snacka med en iPad

Vad sägs om någon som fotograferar eller filmar med iPad ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vad sägs om någon som fotograferar eller filmar med iPad :wink:

Herr Chang har talat.

Det ser fan också fjantigt ut egentligen. Fast det skulle se dummare ut om man höll en iPad mot örat och snackade

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Ja, och du är länken som visar att Darwin kanske hade fel.

Nej min vän...DU är!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad sägs om någon som fotograferar eller filmar med iPad :wink:

Herr Chang har talat.

idi*t.

Sett det några gånger och ser ju hur fånigt ut som helst.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Iphone 5 kan det va nått?

:)

Jag hoppar över den och väntar på nästa, har ju aldrig provat telefonsex. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej min vän...DU är!

Jag försöker hålla mina vänner inom den korrekta länken men vet ju inte hur du tänker?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Jag försöker hålla mina vänner inom den korrekta länken men vet ju inte hur du tänker?

Har du dubbla nicks? Jag trodde i min oskuldsfullhet att jag kommenterade en annan medlems inlägg. :crazy:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...