Khemmarat Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 skönhetssömn 1sta dygnet och "sömn" ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Jag har mina misstankar om vem det kan vara, en moderatorslusk som ska hålla koll på mig Stackars jäkel, får inte var ifred i LOS ens för dom Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 1sta dygnet och "sömn" ? Vaknade nyss.. Nu blir det en andra fylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 (ändrad) Finns det någon fåntratt som kan förklara hur jag skaffar surf på mitt Dtac? Var till Tukcom och klippte till sim-kortet och tjejerna där sa att jag skulle gå till 7/11 för att köpa surf men där stod dom som frågetecken när jag frågade efter unlimited surf dom fåntrattarna.. Eftersom jag vara packad orkade jag inte forska vidare i det så jag åkte ner och härjade med Mait istället.. Ändrades Oktober 19, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Finns det någon fåntratt som kan förklara hur jag skaffar surf på mitt Dtac? Var till Tukcom och klippte till sim-kortet och tjejerna där sa att jag skulle gå till 7/11 för att köpa surf men där stod dom som frågetecken när jag frågade efter unlimited surf dom fåntrattarna.. Eftersom jag vara packad orkade jag inte forska vidare i det så jag åkte ner och härjade med Mait istället.. Åk bort till Big c extra på klangen hjälper dom dig Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 jag köpte ett vanligt kort till min HTC när jag var nere med refill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 jag köpte ett vanligt kort till min HTC när jag var nere med refill Det var ju det jag tänkte att det bara var att köpa och fylla på men så enkelt verkar det tyvärr inte vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 jasså, konstigt funkade alldeles utmärkt sist i Juli med DTAC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 jasså, konstigt funkade alldeles utmärkt sist i Juli med DTAC Go kväll pussgurkan, hur står det till Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Kolla på holidayphones hemsida hur man aktiverar internet 30 dagar,,,Samma som dtac.Slår in en sifferkod o aktiverar,,Men kollla först så du har battingar på kortet..Funkade för mig iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det var ju det jag tänkte att det bara var att köpa och fylla på men så enkelt verkar det tyvärr inte vara inget är enkelt i los När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 jo Hej mumsbullen Husse allt bara bra, hur har ni det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 jo Hej mumsbullen Husse allt bara bra, hur har ni det? Jo ta ck bara bra, Lynn skalar räkor, sen ska vi bli larviga Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 det är du nog redan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Kolla på holidayphones hemsida hur man aktiverar internet 30 dagar,,,Samma som dtac.Slår in en sifferkod o aktiverar,,Men kollla först så du har battingar på kortet..Funkade för mig iaf. Kollar det där imorrn.. På väg in i dimman nu igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 inget är enkelt i los Nja, jag skulle vilja säga så här: Utan "extrapengar" är allt krångligt som fan. Med "extrapengar" är allt skitenkelt. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Kollar det där imorrn.. På väg in i dimman nu igen He he ..Verkar vara Rävjakt på gång ,,,Suck en annan kommer att sitta alena i jaktkojan i kväll.Älgjakt i morron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 (ändrad) Finns det någon fåntratt som kan förklara hur jag skaffar surf på mitt Dtac? Var till Tukcom och klippte till sim-kortet och tjejerna där sa att jag skulle gå till 7/11 för att köpa surf men där stod dom som frågetecken när jag frågade efter unlimited surf dom fåntrattarna.. Eftersom jag vara packad orkade jag inte forska vidare i det så jag åkte ner och härjade med Mait istället.. Du tankar på luren med pengar och sen köper du olika surfpaket genom att slå in en kod på luren. 7 baht en timme, 49 baht ett dygn osv... Kolla i en Dtac-shop eller mobilshop vilken kombination du ska slå för rätt surftid. Brukar vara något i typ med *siffror*siffror# om jag minns det rätt. Edit: Surfhastigheten brukar också fördubblas om postar trevliga bilder på MPR från Disneyland. Ändrades Oktober 19, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Nja, jag skulle vilja säga så här: Utan "extrapengar" är allt krångligt som fan. Med "extrapengar" är allt skitenkelt. Har du sömn problem ja ja vi behöver inte veta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 He he ..Verkar vara Rävjakt på gång ,,,Suck en annan kommer att sitta alena i jaktkojan i kväll.Älgjakt i morron Tror nog att älgjakten är en av årets höjdpunkt för er jägare.. Har en kille på jobbet som offrar hela sin semester på jakt.. Jag hade nog gillat själva jakten, men fy fan för att ta rätt på sitt byte.. Ungefär som när man fiskar, fiskfan får oftast hoppa tillbaka i sjön då jag inte orkar rensa fanskapet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Tror nog att älgjakten är en av årets höjdpunkt för er jägare.. Har en kille på jobbet som offrar hela sin semester på jakt.. Jag hade nog gillat själva jakten, men fy fan för att ta rätt på sitt byte.. Ungefär som när man fiskar, fiskfan får oftast hoppa tillbaka i sjön då jag inte orkar rensa fanskapet Har du tid å sitta på mpr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Tror nog att älgjakten är en av årets höjdpunkt för er jägare.. Har en kille på jobbet som offrar hela sin semester på jakt.. Jag hade nog gillat själva jakten, men fy fan för att ta rätt på sitt byte.. Ungefär som när man fiskar, fiskfan får oftast hoppa tillbaka i sjön då jag inte orkar rensa fanskapet Raggar jag brudar,brukar jag ta rätt på mitt byte.Brukar inte släppa tillbaka dom utan att ha smakat.Jag kanske är annorlunda. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Har du sömn problem ja ja vi behöver inte veta Fattar noll, men det är ju iofs inget ovanligt. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Har du tid å sitta på mpr Ska masa mig ut snart igen.. Blev en liten lutare på 4-5 timmar bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Fattar noll, men det är ju iofs inget ovanligt. Du måste inta någon form kryptonit för att förstå en del kryptiska inlägg här, speciellt en fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu