Jump to content
IGNORERAD

Hej på er fåntrattar!

Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

skönhetssömn

1sta dygnet och "sömn" :angel: ? :rotfl:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

• Svar 173
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

11

• Bibben

10

• andrejsdenruskige

7

• hamnoi

7

Mest aktiva i denna tråd

Jag har mina misstankar om vem det kan vara, en moderatorslusk som ska hålla koll på mig ???

Stackars jäkel, får inte var ifred i LOS ens för dom

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Finns det någon fåntratt som kan förklara hur jag skaffar surf på mitt Dtac? Var till Tukcom och klippte till sim-kortet och tjejerna där sa att jag skulle gå till 7/11 för att köpa surf men där stod dom som frågetecken när jag frågade efter unlimited surf dom fåntrattarna.. Eftersom jag vara packad orkade jag inte forska vidare i det så jag åkte ner och härjade med Mait istället..

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

Finns det någon fåntratt som kan förklara hur jag skaffar surf på mitt Dtac? Var till Tukcom och klippte till sim-kortet och tjejerna där sa att jag skulle gå till 7/11 för att köpa surf men där stod dom som frågetecken när jag frågade efter unlimited surf dom fåntrattarna.. Eftersom jag vara packad orkade jag inte forska vidare i det så jag åkte ner och härjade med Mait istället..

Åk bort till Big c extra på klangen hjälper dom dig

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

jag köpte ett vanligt kort till min HTC när jag var nere med refill

Det var ju det jag tänkte att det bara var att köpa och fylla på men så enkelt verkar det tyvärr inte vara :(

Dela på andra sajter

jasså, konstigt funkade alldeles utmärkt sist i Juli med DTAC

Go kväll pussgurkan, hur står det till ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Kolla på holidayphones hemsida hur man aktiverar internet 30 dagar,,,Samma som dtac.Slår in en sifferkod o aktiverar,,Men kollla först så du har battingar på kortet..Funkade för mig iaf. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det var ju det jag tänkte att det bara var att köpa och fylla på men så enkelt verkar det tyvärr inte vara :(

inget är enkelt i los :pray2:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

jo Hej mumsbullen Husse allt bara bra, hur har ni det?

Jo ta ck bara bra, Lynn skalar räkor, sen ska vi bli larviga

Dela på andra sajter

Kolla på holidayphones hemsida hur man aktiverar internet 30 dagar,,,Samma som dtac.Slår in en sifferkod o aktiverar,,Men kollla först så du har battingar på kortet..Funkade för mig iaf. :thumbsup:

Kollar det där imorrn.. På väg in i dimman nu igen :thumbsup:

Dela på andra sajter

inget är enkelt i los :pray2:

Nja, jag skulle vilja säga så här:

Utan "extrapengar" är allt krångligt som fan.

Med "extrapengar" är allt skitenkelt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Kollar det där imorrn.. På väg in i dimman nu igen :thumbsup:

He he ..Verkar vara Rävjakt på gång ,,,Suck en annan kommer att sitta alena i jaktkojan i kväll.Älgjakt i morron

Dela på andra sajter

Du tankar på luren med pengar och sen köper du olika surfpaket genom att slå in en kod på luren.

7 baht en timme, 49 baht ett dygn osv...

Kolla i en Dtac-shop eller mobilshop vilken kombination du ska slå för rätt surftid.

Brukar vara något i typ med *siffror*siffror# om jag minns det rätt.

Edit: Surfhastigheten brukar också fördubblas om postar trevliga bilder på MPR från Disneyland.

Ändrades av Gorocco
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nja, jag skulle vilja säga så här:

Utan "extrapengar" är allt krångligt som fan.

Med "extrapengar" är allt skitenkelt.

Har du sömn problem :wacko::heat: ja ja vi behöver inte veta :14:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

He he ..Verkar vara Rävjakt på gång ,,,Suck en annan kommer att sitta alena i jaktkojan i kväll.Älgjakt i morron

Tror nog att älgjakten är en av årets höjdpunkt för er jägare.. Har en kille på jobbet som offrar hela sin semester på jakt.. Jag hade nog gillat själva jakten, men fy fan för att ta rätt på sitt byte.. Ungefär som när man fiskar, fiskfan får oftast hoppa tillbaka i sjön då jag inte orkar rensa fanskapet :)

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tror nog att älgjakten är en av årets höjdpunkt för er jägare.. Har en kille på jobbet som offrar hela sin semester på jakt.. Jag hade nog gillat själva jakten, men fy fan för att ta rätt på sitt byte.. Ungefär som när man fiskar, fiskfan får oftast hoppa tillbaka i sjön då jag inte orkar rensa fanskapet :)

Har du tid å sitta på mpr :wizard::threaten::tele::tele::shout::cray:

Dela på andra sajter

Raggar jag brudar,brukar jag ta rätt på mitt byte.Brukar inte släppa tillbaka dom utan att ha smakat.Jag kanske är annorlunda. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Har du sömn problem :wacko::heat: ja ja vi behöver inte veta :14:

Fattar noll, men det är ju iofs inget ovanligt. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Har du tid å sitta på mpr :wizard::threaten::tele::tele::shout::cray:

Ska masa mig ut snart igen.. Blev en liten lutare på 4-5 timmar bara :giggle:

Dela på andra sajter

Fattar noll, men det är ju iofs inget ovanligt. :)

Du måste inta någon form kryptonit för att förstå en del kryptiska inlägg här, speciellt en fredag :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...