swedenfarang Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jävla lyckost att få åka ner nu Ha så kul Knasen Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Fån och tratt... Är detta en telefontråd? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Fån och tratt... Är detta en telefontråd? /Enis Nya androidluren, fåntratten OT solly. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Fån och tratt... Är detta en telefontråd? /Enis Ganska enkelt att styra över det på telefoner om inte annat.. Lämnade nämligen min riktiga telefon hemma eftersom jag är lite rädd om den.. Har väl svurit för mig själv både en och två gånger pga iphonen.. Helvete vad buggig den är jämfört med telefonernas flaggskepp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Fick låna sviten fram till mitt rum blir ledigt, jäkla bra service här på Bay Breeze.. Firar det med en Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Hej du Knasen, är du i närheten så skall jag intaga en lunch i morgon lördag på Akvavit med ett par nyanlända kompisar,skulle vara kul att träffas över en pilsner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Samma här.. Så jag går dit näsan pekar vrid inte huvet till vänster.då får du gå i cirkel hela tin... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Hej du Knasen, är du i närheten så skall jag intaga en lunch i morgon lördag på Akvavit med ett par nyanlända kompisar,skulle vara kul att träffas över en pilsner. Om ni kan stanna kvar till halv fyra så kommer jag och piffar upp tillvaron med lite gitarrplink! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Ha det så jävla bra knasen! Inte alls avis! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Om ni kan stanna kvar till halv fyra så kommer jag och piffar upp tillvaron med lite gitarrplink! Kul - jag ansluter! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Mait vill hälsa till alla fåntrattar också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 F-n nu blir det liv i luckan..Knasen har kommit ner...Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Hej du Knasen, är du i närheten så skall jag intaga en lunch i morgon lördag på Akvavit med ett par nyanlända kompisar,skulle vara kul att träffas över en pilsner. Sitter med Ragson nu som ska spela imorrn.. 15.30 drar ha igång så då kommer nog jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Sitter med Ragson nu som ska spela imorrn.. 15.30 drar ha igång så då kommer nog jag.. Så du orkar inte lyssna när han spelar? Fritt tolkat, ur ett sjukt sinne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Sitter med Ragson nu som ska spela imorrn.. 15.30 drar ha igång så då kommer nog jag.. e du bisexuell eller går du igång på guror? Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Sitter med Ragson nu som ska spela imorrn.. 15.30 drar ha igång så då kommer nog jag.. I kalsongerna? Då jävlar är han bra på att spela. Fritt tolkat, ur ett sjukt sinne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det blir en utmaning hehe... Undrar vilka låtar som ger mest effekt? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det blir en utmaning hehe... Undrar vilka låtar som ger mest effekt? Testa: Du vet att det gör ont det gör ont men ändå jag har klarat mig rätt länge jag börjar bli van Ja så snälla, snälla, snälla jag vet att det är lågt att be Men jag skiter i det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Hur ser det ut på bay breeze efter renoveringen? Tänkte kolla själv snart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det blir en utmaning hehe... Undrar vilka låtar som ger mest effekt? Trubaduren med Magnus Uggla. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Ja jävlar.. Visste väl att trådtiteln var befogad, vilka stjärnor ni är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Varför skrev du inte alla stjärnor då, fåntratt!! Du ska få en annan mpr-medlem som "granne" i morgon, på samma gata iaf. Ta hand om varandra. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Varför skrev du inte alla stjärnor då, fåntratt!! Du ska få en annan mpr-medlem som "granne" i morgon, på samma gata iaf. Ta hand om varandra. Ja undra hur detta ska sluta Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Hur ser det ut på bay breeze efter renoveringen? Tänkte kolla själv snart... Enda skillnaden på rummen är att dom satt in platttv och målat balkongen.. Fasaden tillfixad, sen yrade dojan som jobbar här om att restaurangen var renoverad också, får kolla det nu efter min skönhetssömn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Varför skrev du inte alla stjärnor då, fåntratt!! Du ska få en annan mpr-medlem som "granne" i morgon, på samma gata iaf. Ta hand om varandra. Jag har mina misstankar om vem det kan vara, en moderatorslusk som ska hålla koll på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu