Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 (ändrad) Tack för morgonens garv! Den var riktigt bra, konstigt att det inte har kommit tidigare för jag har väntat på det ända sedan jag la upp mitt nick och ö inte gick att använda! Måste vara internetstörd då jag aldrig läst det som kotthandlare utan kötthandlaren, så det kan bli Ändrades Oktober 19, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Är detta en sådan där "röd by"? Då vet ni vad jag tycker Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Är detta en sådan där "röd by"? Då vet ni vad jag tycker Jag vet inte vad du tycker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Jag vet inte vad du tycker. Om det är en röd by så...tycker jag inte.. (blev lite krångligt ) Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Om det är en röd by så...tycker jag inte.. (blev lite krångligt ) Ge nu inte upp. Ta dig en dj-vel till och så försök igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Ge nu inte upp. Ta dig en dj-vel till och så försök igen. Kan ta hur många som helst men så full blir jag ALDRIG att jag skulel ändra den åsikten Då har det brunnit i hjärnan och allvarligt fel uppstått. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Kan ta hur många som helst men så full blir jag ALDRIG att jag skulel ändra den åsikten Då har det brunnit i hjärnan och allvarligt fel uppstått. Det kan väl inte bli värre än vad det är, med tanke på avataren... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det kan väl inte bli värre än vad det är, med tanke på avataren... För den skall du ha +++++++++ Du har det tillgodo. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Tyvärr är flaskan tom. Får fylla på den igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Kan ta hur många som helst men så full blir jag ALDRIG att jag skulel ändra den åsikten Då har det brunnit i hjärnan och allvarligt fel uppstått. Vilken åsikt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det kan väl inte bli värre än vad det är, med tanke på avataren... Det är uppenbarligen inte i min hjärna det har brunnit!! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Vilken åsikt? Om MPR by är en sk. röd by, då är det inget för mig. Då stannar jag utanför byn. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det mest hedersvärda ämbetet måste innehas av, Maitan så klart. Finns det någon som betyder mer för MPR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Det är uppenbarligen inte i min hjärna det har brunnit!! Nä, för att det ska brinna krävs syre. Det funkar alltså inte i vacuum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Måste vara internetstörd då jag aldrig läst det som kotthandlare utan kötthandlaren, så det kan bli Jag med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Nä, för att det ska brinna krävs syre. Det funkar alltså inte i vacuum. Ha ha di armade jävel.Du får bli höögavlönad språkminister tillsammans med SC. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Nä, för att det ska brinna krävs syre. Det funkar alltså inte i vacuum. Men effekten av branden är uppenbar Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 (ändrad) Men effekten av branden är uppenbar Hur menar du nu? Jag har bara konstaterat att det inte har brunnit hos dig. Ändrades Oktober 19, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Hur menar du nu? Jag har bara konstaterat att det inte har brunnit hos dig. Jag har också konstaterat det Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 En politiskt blå gårdare i Thailand,,,kan bara bli ASOK ASOK # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Å där dog drömmen om ett fredligt MPR-utopia! :lol: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Om det är en röd by så...tycker jag inte.. (blev lite krångligt ) Denna by blir en palett av färger,demokratiska beslut som jag bestämmer så du kan nog komma Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Denna by blir en palett av färger,demokratiska beslut som jag bestämmer så du kan nog komma Härligt! Finns det en liten piaza med ett café där man kan ta en öl i solskenet så kommer jag. Vi ses där! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Allvarligt talat.Skulle vi kunna samsa i MPR stad.Mången roliga förslag har kommit.Skulle styrelseskicket fungera?Hur skulle fylleriet kunna stävjas?Ok med SC som ordnings chef.Men om Clirre skulle vara bartender?Gawar med HA sympatier?Jag som Boeing försäljare?Ruskige Andreas som provokatör?Pensionären med dålig pension? Fick gubben 4906 tror jag att det är,sina gångbanor?Får Sam sip sam mer Diesel?Herr Chang får han bättre aktieutdelning från äppelskrutten?Får Svampen bättre alkohol så han slutar att tala i tungor?Slutar Gorocco leka med kramdjur i vuxen ålder?Slutar Bibben och Måne med besvärliga frågor?Slutar Suren p3 och Nicholas att avstänga rediga medlemmar?Slutar Banarne med erectum undersökningar?Slutar BTT med att supa utanför seven eleven?Redovisar kotthandlaren sina sido inkomster?Slutar Stoneys att bråka med mig?Ja många frågor? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Om MPR by är en sk. röd by, då är det inget för mig. Då stannar jag utanför byn. Du kan fa en egen "Djurgardsbro", men tank pa att den ar enkelriktad, har du val borjat ta dig over och umgas med vanligt folk finns ingen atervando! Viken harlig tanke... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu