husse Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Lynn har stigit i graderna numera tituleras hon transportledare Fan trot men så äre Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Möte har hållits i stadsfullmäktige. Staden är för närvarande, inte bara fullt fungerande, utan dessutom blomstrande. Ordförande har gjort följande anteckningar. Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Invandrare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim (33an övervakar från ovan) Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Lådsprutare - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Bageri - Lynn Svetsministerlärling - J666 Fritidsfiskare - Mr Ning Ning Familjerådgivare - Wix Tolk och kulturantropolog - Lung King Stekaransvarig - Mackan Obygdsminister - Stefan5300 Flygplansmatansvarig - L64 Allt i allo - Borje222 Medicinmannen - Swedenfarang Jägaransvarig - Odin Fotograf - Edvarpop Nattjobbsansvarig - Fibromorsa, Bihanget Bastuansvarig - Ollas-viktor Säkerhetsansvarig - HuaHin V75 ansvarig - svampen Kryptonix ansvarig - Gusing Trafikminister - Mankan Helrörsforskade - HajKaj Risbyguide - Baa Fiskeminister - Thaifiskaren Hovurmakare - Fredman Thaimassagetestare - Enis Mopedraggarpresident - Husse Biståndsminister - Kongo24 Gourmetrådgivare - Peolito Kamaxelansvarig - Rolba Benriach - Zigienarminister Dagdrivare - Burrabus Knalleansvarig - Issanbonde Reseledare - Nonki Fotograf - Svampen Parkeringsvakt (med visselpipa) - NiceBeaver Synpunkter må inkomma den vanliga vägen. Planer för stadsfest, smids i detta nu. Ha ha ha ha, så kom den gamla listan upp igen........ Man saknar en del utav personerna på listan som inte längre är med oss i både liv eller avhoppare...... Men hur fan gick det till när Peter Dahlin blev uppsatt som exportansvarig........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 5 timmar sedan, skrev Benriach: Eller sparka honom, han har ju tydligen lagt ner MPR... Får ta en funderare kring det - om man inte bor i stan kan det vara besvärligt att utöva sitt yrke förstås. 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Finns tyvärr inte heller kvar här i jordelivet Och vi får hoppas att han, likt de andra fina människor som alltför tidigt lämnat oss, ser ner på oss och .... fnittrar åt våra upptåg. 4 timmar sedan, skrev Batting: Jag konstaterar att jag tydligen är totalt sysslolös samtidigt som platsen som Solstolsuthyrare verkar vara vakant. Kan det finnas en öppning för mig där? Definitivt! Skall tas upp vid nästa sittning! 3 timmar sedan, skrev husse: Lynn har stigit i graderna numera tituleras hon transportledare Fan trot men så äre Grattis till Lynn! Det tar vi på nästa möte! 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Men hur fan gick det till när Peter Dahlin blev uppsatt som exportansvarig........ Om PD är missnöjd med sitt uppdrag, ombedes han fylla i blankett 144:55 i dubbla exemplar.....bevittnat av en nykter forummedlem (så du kan luta dig tillbaka kompis....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 7 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Möte har hållits i stadsfullmäktige. Staden är för närvarande, inte bara fullt fungerande, utan dessutom blomstrande. Ordförande har gjort följande anteckningar. Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Invandrare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim (33an övervakar från ovan) Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Lådsprutare - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Bageri - Lynn Svetsministerlärling - J666 Fritidsfiskare - Mr Ning Ning Familjerådgivare - Wix Tolk och kulturantropolog - Lung King Stekaransvarig - Mackan Obygdsminister - Stefan5300 Flygplansmatansvarig - L64 Allt i allo - Borje222 Medicinmannen - Swedenfarang Jägaransvarig - Odin Fotograf - Edvarpop Nattjobbsansvarig - Fibromorsa, Bihanget Bastuansvarig - Ollas-viktor Säkerhetsansvarig - HuaHin V75 ansvarig - svampen Kryptonix ansvarig - Gusing Trafikminister - Mankan Helrörsforskade - HajKaj Risbyguide - Baa Fiskeminister - Thaifiskaren Hovurmakare - Fredman Thaimassagetestare - Enis Mopedraggarpresident - Husse Biståndsminister - Kongo24 Gourmetrådgivare - Peolito Kamaxelansvarig - Rolba Benriach - Zigienarminister Dagdrivare - Burrabus Knalleansvarig - Issanbonde Reseledare - Nonki Fotograf - Svampen Parkeringsvakt (med visselpipa) - NiceBeaver Synpunkter må inkomma den vanliga vägen. Planer för stadsfest, smids i detta nu. Saknar Fritz med ofantligt stora kunskaper om soi buakao. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 4 minuter sedan, skrev berlitz: Saknar Fritz med ofantligt stora kunskaper om soi buakao. Vi får hoppas @Fritz hör av sig om intresse för tjänst. Jag menar alla vill väl göra rätt för sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Vi får hoppas @Fritz hör av sig om intresse för tjänst. Jag menar alla vill väl göra rätt för sig? Han ansvarar väl för själavården? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 å @Naam kaeng själv har röd krossad plyschdress och mässar..... Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet..... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 11 minuter sedan, skrev GreenValley: Han ansvarar väl för själavården? Vi för höra vad han har att säga - den gode pastorn. 9 minuter sedan, skrev Enis: å @Naam kaeng själv har röd krossad plyschdress och mässar..... Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet..... Aha, jag är bara Farbror Barbro på fredagskvällar...... Åh.....förresten..... vad har du för bashögtalare...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Åh.....förresten..... vad har du för bashögtalare...? Ich habe zwei En audio pro b1.39 live ace bass och en Sound Design A-Sub 100 "Burr" /Enis Ändrades Februari 23, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 5 timmar sedan, skrev berlitz: Saknar Fritz med ofantligt stora kunskaper om soi buakao. Du tar då i !! Mina expertkunskaper om den gatan gäller enbart kollektivtrafiken och inget annat. När det blir frågan om barlivet på gatan har jag noll koll men som tur är har ju forumet medlemmar som tex Ragson och Spooncreek som kan den biten. 5 timmar sedan, skrev GreenValley: Han ansvarar väl för själavården? Naturligtvis tar jag även hand om frågor rörande kommunikationer i lodrät riktning. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 (ändrad) On 2017-12-12 at 19:43, skrev B747: Roligt att denna tråd kom tebax för uppdatering. On 2018-02-23 at 18:38, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha ha, så kom den gamla listan upp igen........ On 2018-02-23 at 13:14, skrev Naam kaeng: Möte har hållits i stadsfullmäktige. Staden är för närvarande, inte bara fullt fungerande, utan dessutom blomstrande. Ordförande har gjort följande anteckningar. Borgmästare - Borgmästarens son Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedagog - Drivern Frukthandlare - Ban99arne Invandrare - Andrejdenruskige Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Soengsang Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim (33an övervakar från ovan) Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Lådsprutare - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Bageri - Lynn Svetsministerlärling - J666 Fritidsfiskare - Mr Ning Ning Familjerådgivare - Wix Tolk och kulturantropolog - Lung King Stekaransvarig - Mackan Obygdsminister - Stefan5300 Flygplansmatansvarig - L64 Allt i allo - Borje222 Medicinmannen - Swedenfarang Jägaransvarig - Odin Fotograf - Edvarpop Nattjobbsansvarig - Fibromorsa, Bihanget Bastuansvarig - Ollas-viktor Säkerhetsansvarig - HuaHin V75 ansvarig - Svampen Kryptonix ansvarig - Gusing Trafikminister - Mankan Helrörsforskare - HajKaj Risbyguide - Baa Fiskeminister - Thaifiskaren Hovurmakare - Fredman Thaimassagetestare - Enis Mopedraggarpresident - Husse Biståndsminister - Kongo24 Gourmetrådgivare - Peolito Klotkontrollant - Rolba Benriach - Zigienarminister Dagdrivare - Burrabus Knalleansvarig - Issanbonde Reseledare - Nonki Busstransporter - NiceBeaver Synpunkter må inkomma den vanliga vägen. Planer för stadsfest, smids i detta nu. Var vi nöjda i stan så här? Vi har väl nyinflyttade som vill ha kneg? Kanske någon tröttnat på sin befattning och vill ändra fokus i livet? Eventuellt någon som känner sig kränkt och önskar upprättelse? Ändrades Februari 26, 2021 av Naam kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 11 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Var vi nöjda i stan så här? Vi har väl nyinflyttade som vill ha kneg? Kanske någon tröttnat på sin befattning och vill ändra fokus i livet? Eventuellt någon som känner sig kränkt och önskar upprättelse? Jag har omskolat mig till klotkontrollant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 17 minuter sedan, skrev rolba: Jag har omskolat mig till klotkontrollant. Inskrivet. Gratulerar! Vilka klot är egentligen knepigast? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 Flygarn B747 då? Själv är svetsigare och minister praktikant! Känner mig väldigt svetsig idag och imon inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Inskrivet. Gratulerar! Vilka klot är egentligen knepigast? Måste nog va de som inte riktigt håller formen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 11 timmar sedan, skrev audirs2: Flygarn B747 då? Själv är svetsigare och minister praktikant! Känner mig väldigt svetsig idag och imon inte! Har tagit en paus från MPR,men ICKE från svetsning och plåtslageri min bäste Audi. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 11 timmar sedan, skrev audirs2: Flygarn B747 då? Själv är svetsigare och minister praktikant! Känner mig väldigt svetsig idag och imon inte! Eftersom du är svetsare, så borde du givetvis utnämnas till Statminister........ Kan omöjligt bli sämre än dagens sittande svetsare........💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Eftersom du är svetsare, så borde du givetvis utnämnas till Statminister........ Kan omöjligt bli sämre än dagens sittande svetsare........💙 Tack min gode Köttis.Jag lyfter på hatten.😀 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 11 timmar sedan, skrev rolba: Måste nog va de som inte riktigt håller formen. Var god att precisera detta närmare..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Eftersom du är svetsare, så borde du givetvis utnämnas till Statminister........ Kan omöjligt bli sämre än dagens sittande svetsare........💙 Kan man svetsa i kött (is)? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Eftersom du är svetsare, så borde du givetvis utnämnas till Statminister........ Kan omöjligt bli sämre än dagens sittande svetsare........💙 Det är vare sig kul att vara svetsare eller att blivit döpt till Stefan! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 On 2021-02-26 at 08:01, skrev rolba: Jag har omskolat mig till klotkontrollant. Skulle nog kunna tänka mig att ha det jobbet som extraknäck hehe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 47 minuter sedan, skrev B747: Skulle nog kunna tänka mig att ha det jobbet som extraknäck hehe. Här kan du knåda och klämma lite. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 58 minuter sedan, skrev rolba: Här kan du knåda och klämma lite. 😉 Din jäv...Det var inte så jag menade din gubbstrutt.😆 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 42 minuter sedan, skrev B747: Din jäv...Det var inte så jag menade din gubbstrutt.😆 Jag hittar inte bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu