Oregistrerad Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 //...Om MPR by är en sk. röd by, då är det inget för mig.. Mja, tycker vi lägger politiska färger och lagtillhörigheter åt sidan i byn, "vi simmar alla i samma båt" så att säga. //..Vän med dig blir jag inte i detta liv!. Men livet i MPR byn är liksom lite bortom detta liv, lite större och bättre. Se ljuset! Det var attans vad tråden tog fart! Skoj så många bjuder på sig själv - gott om skratt får man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Det var attans vad tråden tog fart! Skoj så många bjuder på sig själv - gott om skratt får man! Ar det inte dax for Herr Stadsplanerare att gora en handlingsplan nu nar sa manga tjanster ar tillsatta? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Ar det inte dax for Herr Stadsplanerare att gora en handlingsplan nu nar sa manga tjanster ar tillsatta? Möte i nämnden om en timma. Protokoll kommer anslås på sedvanligt vis. Många tjänster är redan tillsatta men vi har vakanser, bland annat på följande; Biograf föreståndare Fettsugare Strandraggare Lampbutiksinnehavare Förslag mottages tacksamt. Glöm inte bort fredagsmys på bykrogen, sommarlätt och pannbiffsmacka - kostar inte många MPR Battingar. Vi snackar om botemedel mot sjuka bufflar, bästa energidrycken i drinkar, skall det vara is i öl, effektivast med piller eller kräm, funkar Sek Loso vid älskog och vilken whisky i Irish Coffee? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Strandraggare........vem kan halla andan langst? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 SC får nog bli våran återfallsförbrytare. Han sitter ju alltid i utvisningsbåset, men till våren lär det bli lite drag igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Hans straff borde videogranskas nu.Annars borde det tas upp i nämnden. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Party hela natten då tillgången till "sekt" aldrig sinar då den finnes på tre liters... bara att pilla på BIBbens lilla/stora pip.. Men var är alla brudarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Men var är alla brudarna? Det är ju det Knasen kollar upp nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Det är ju det Knasen kollar upp nu Det känns ju tryggt. :crazy: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Jag kan gå runt och bara vara snygg, stark och rik. M.a.o jag kan vara erat lilla byfyllo Jag är varken snygg,stark eller rik,men jag kan gå runt och vara byfyllo jag med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Jag är varken snygg,stark eller rik,men jag kan gå runt och vara byfyllo jag med Det är ett tecken på att man har druckit för lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Men var är alla brudarna? Uppmaning tjejer! Tillsätt edera tjänster (annars är risken att någon annan gör det, åt er) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 (ändrad) Uppmaning tjejer! Tillsätt edera tjänster (annars är risken att någon annan gör det, åt er) Vad jag vet så är det väl bara Towe & Lynn här, någorlunda ofta ja å så nåra som beter sig som fruntimmer Ändrades Oktober 23, 2012 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Hehe - fast det finns faktiskt några till. (fast det är inte alla som skriver så mycket) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Ea har ju visat sina färdigheter på stången så hon får bli stångansvarig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Uppmaning tjejer! Tillsätt edera tjänster (annars är risken att någon annan gör det, åt er) In med förslag på er tjänst eller funktion. Fibro eller Femme kanske..? Då så. En lite slarvig sammanställning skulle ge ungefär följande; Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Rövarledare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim, Enis, 33an. Nyhetsankare - Baa Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Idrottsminister - Hamnoi Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Justeringar? Tillägg? Invändningar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Anmäler mig som Spottkopp eftersom jag är anställd på bank! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Anmäler mig som Spottkopp eftersom jag är anställd på bank! Öh? Kanske bankir, bankman eller investerare istället? Fast nicket skulle ju kunna leda tankarna till trädgårdsarbetare eller parkansvarig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Svetsansvarig, sandblästring och lackering av allt som rullar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Öh? Kanske bankir, bankman eller investerare istället? Fast nicket skulle ju kunna leda tankarna till trädgårdsarbetare eller parkansvarig. Nix, jag bor i Gröndal, därav nicket. Ingen riktiig bankkamrer dock, men om det behövs en Cobolkodare så kan jag kanske bidra med ett och annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Då så; Svetsansvarig - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Fler..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Jag packar bröd hela dagar, finns det ett bageri så kan jag jobba där. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Brandchef!!!!! Jävlar vad kul för då får jag köra bil med blåljus och sirener :thumbsup: Mvh Greger “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 In med förslag på er tjänst eller funktion. Fibro eller Femme kanske..? Då så. En lite slarvig sammanställning skulle ge ungefär följande; Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Rövarledare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim, Enis, 33an. Nyhetsankare - Baa Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Idrottsminister - Hamnoi Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Justeringar? Tillägg? Invändningar? Nu tror jag vi har några till - eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 The Smooth Operator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu