måne Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 1.96 och medlem i decitonklubben.. Men du har ju mustasch och då går det bort Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Men du har ju mustasch och då går det bort Nu är du bara avundsjuk på oss som har håret i behåll.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Nu är du bara avundsjuk på oss som har håret i behåll.. Nog har jag hår alltid men på "fel"ställen.och snål som jag är kan jag numera tvätta håret med tvål inget schampo här inte Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Nog har jag hår alltid men på "fel"ställen.och snål som jag är kan jag numera tvätta håret med tvål inget schampo här inte Tja man skulle ju kunna tycka lite synd om dig .för du har ju dubbelt så mycket ansikte att tvätta. Mvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Tja man skulle ju kunna tycka lite synd om dig .för du har ju dubbelt så mycket ansikte att tvätta. Mvh Leadbelly Inte jag ,frugan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Inte jag ,frugan Ja Ja du tänker så. Trevlig söndagstvätt. Mvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Ordning i valberedningen,,,,,nu skall det utses brandchef, Sapochef, antikorruptionsutskottsordforande och propellerminister. Forslag emotses Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Ordning i valberedningen,,,,,nu skall det utses brandchef, Sapochef, antikorruptionsutskottsordforande och propellerminister. Forslag emotses Föreslår mig själv, jag kan göra både propellern och helikoptern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Då jag ett nytt skinande Heta arbeten certifikat så kan jag ställa upp som brandchef Vet hur en brandsläckare fungerar och har även erfarenhet av törstsläckare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Antikorrup....... måste ju bli IL,han har ju inte sett en muta i Thailand och den mest omutade är ju hans idol. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Då jag ett nytt skinande Heta arbeten certifikat så kan jag ställa upp som brandchef Vet hur en brandsläckare fungerar och har även erfarenhet av törstsläckare Antikorrup....... måste ju bli IL,han har ju inte sett en muta i Thailand och den mest omutade är ju hans idol. Perfekt, dom tar vi sa plisen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Jag kan gå runt och bara vara snygg, stark och rik. M.a.o jag kan vara erat lilla byfyllo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Finns det gott om suggor där? Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Vad skall då Jan källman vara för något i staden? Årets Phuket Journalist som bara lägger ut sanningar i tidningarna. Det finns nog en och annan Svensk som har business i Phuket som skulle vilja träffa den mannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Nu är du bara avundsjuk på oss som har håret i behåll.. :rotfl: Den var stygg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Föreslår mig själv, jag kan göra både propellern och helikoptern! ja tar ubåten . för i di nedre regionerna är det mest spännande När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 ja tar ubåten . för i di nedre regionerna är det mest spännande Nix...du ska ta hand om tunga lyft med din truck.Jamos mutor t.ex, han vill visst ha dem utbetalda i bira och da blir det tungt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 ja tar ubåten . för i di nedre regionerna är det mest spännande Ja högre upp når du ju inte, kan ju inte släpa på en stege jämt. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Husse tar hand om alla byrackor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Jag kan gå runt och bara vara snygg, stark och rik. M.a.o jag kan vara erat lilla byfyllo Många aspirater på den titeln men jag är öppen för alla bidrag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Nix...du ska ta hand om tunga lyft med din truck.Jamos mutor t.ex, han vill visst ha dem utbetalda i bira och da blir det tungt! Jag lyfter tungt varje gång jag pinkar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Jag lyfter tungt varje gång jag pinkar! Spara kroppen och sätt dig ner(den är inte så stor som du tror)då slipper du ju torka piss runt toan oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Jag lyfter tungt varje gång jag pinkar! Är du oskuld min lilla vän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Är du oskuld min lilla vän 1. Nej 2. Vän med dig blir jag inte i detta liv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 1 kanske lilla vännen får hjälp att lyfta tungt i sängkammaren då 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu