Jump to content
IGNORERAD

Folk och rövare i MPR stad

Oregistrerad

Recommended Posts

andersbangkok

Du kan fa en egen "Djurgardsbro", men tank pa att den ar enkelriktad, har du val borjat ta dig over och umgas med vanligt folk finns ingen atervando!

Viken harlig tanke...

Fyndigt!! :thumbsup: Mitt mål får då bli att informera och upplysa er övriga så ni ser ljuset och konverterar till DIF.

Det kommer bli bra!! :14:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

• Svar 299
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

29

• Baa

19

• andrejsdenruskige

18

• B747

15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fyndigt!! :thumbsup: Mitt mål får då bli att informera och upplysa er övriga så ni ser ljuset och konverterar till DIF.

Där kommer vissa tveksamheter in i bilden :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Vet inte om det ska ingå en djurpark i MPR staden, men om vi ska släppa in en djörgårdare så måste vi nog ha en :crazy:

post-5552-0-42429400-1350717039.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Kan bli smajobbigt med de gronvita som tenderar att ha en tro pa nagon absrakt hedningsgud som skall radda dem ur fornedringen.

Och oss guldkantade ska vi bara inte tala om, var tro starks..provinsernas innevanare daremot kan du likt missionarerna pa Nya Guinnea forsoka med innan dom kakar upp dig!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Vet inte om det ska ingå en djurpark i MPR staden, men om vi ska släppa in en djörgårdare så måste vi nog ha en :crazy:

:14: :14: :14: .....

Dela på andra sajter

andersbangkok

det där måste vara en rekrytering från AIK..han blev nog bara kvar en mycket kort tid. Vi ser det som att skydda utrotningshotade djur (som AIK-are, Hammarby-are och andra små utrotningshotade grupper.

detta utrotningshot blir mer och mer uppenbart ju mer information folk har tillgång till. Jag vill i det sammanhanget, i all blygsamhet, påminna om följande.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2688&grupp=12254&artikel=934993

Bara som information och upplysning förstås!

Mesta mästarna genom tiderna

419314_356_250.jpg Mesta mästarna Djurgården vann senast 2001.

Djurgården har vunnit flest SM-titlar genom tiderna. Följt av Brynäs och insomnade IK Göta.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Allvarligt talat.Skulle vi kunna samsa i MPR stad.Mången roliga förslag har kommit.Skulle styrelseskicket fungera?Hur skulle fylleriet kunna stävjas?Ok med SC som ordnings chef.Men om Clirre skulle vara bartender?Gawar med HA sympatier?Jag som Boeing försäljare?Ruskige Andreas som provokatör?Pensionären med dålig pension? Fick gubben 4906 tror jag att det är,sina gångbanor?Får Sam sip sam mer Diesel?Herr Chang får han bättre aktieutdelning från äppelskrutten?Får Svampen bättre alkohol så han slutar att tala i tungor?Slutar Gorocco leka med kramdjur i vuxen ålder?Slutar Bibben och Måne med besvärliga frågor?Slutar Suren p3 och Nicholas att avstänga rediga medlemmar?Slutar Banarne med erectum undersökningar?Slutar BTT med att supa utanför seven eleven?Redovisar kotthandlaren sina sido inkomster?Slutar Stoneys att bråka med mig?Ja många frågor?

Fan, jag trodde jag skulle klara mig från granskning!

Jag lovar och svär att alla inkomster kommer att redovisas och allt det som kommer in som är över att täcka omkostnaderna kommer att gå till den största bubbelpoolen som mänskligheten någonsin har skådat och till den kommer ävan free bar inkluderas tillsammans med trevliga servitriser eller servitörer till dem som föredrar (Lynn t.ex) det, jag diskriminerar ingen! :thumbsup:

I MPR City skall kärlek och broder-/systerskap regera! :14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Fan, jag trodde jag skulle klara mig från granskning!

Jag lovar och svär att alla inkomster kommer att redovisas och allt det som kommer in som är över att täcka omkostnaderna kommer att gå till den största bubbelpoolen som mänskligheten någonsin har skådat och till den kommer ävan free bar inkluderas tillsammans med trevliga servitriser eller servitörer till dem som föredrar (Lynn t.ex) det, jag diskriminerar ingen! :thumbsup:

I MPR City skall kärlek och broder-/systerskap regera! :14:

He he.Det låter alla tiders.Kommer INTE att granska kott affärer. :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

He he.Det låter alla tiders.Kommer INTE att granska kott affärer. :thumbsup:

Tack men det behövs inte!

Det finns ett visst egenintresse med bubbelpoll och "all inclusive bar", så man kan säga att jag jobbar för mitt eget välbefinnande! :14: :14:

Dela på andra sajter

Om MPR by är en sk. röd by, då är det inget för mig. Då stannar jag utanför byn.

Det är lungt AndersB för det är en neutral stad! Eller?

Fd agronomklepptoman

Dela på andra sajter

Tack men det behövs inte!

Det finns ett visst egenintresse med bubbelpoll och "all inclusive bar", så man kan säga att jag jobbar för mitt eget välbefinnande! :14: :14:

All granskning sker av JÄMO och om ni inte vill granskas så tar JÄMO tacksamt emot ett organisationsbidrig,ej att likna vid muta :crazy: All inclusive är en självklar förmån i Beer City.Nu vet ni varför Knasen åkte ner,han sonderar terrängen för framtida bosättningar.GPS:en talar däremot om att han inte fullgör sin uppgift än så länge men jag hoppas på bättring.SC är inkallad på fallet för en uppsträckning :13:

Måne

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

All granskning sker av JÄMO och om ni inte vill granskas så tar JÄMO tacksamt emot ett organisationsbidrig,ej att likna vid muta :crazy: All inclusive är en självklar förmån i Beer City.Nu vet ni varför Knasen åkte ner,han sonderar terrängen för framtida bosättningar.GPS:en talar däremot om att han inte fullgör sin uppgift än så länge men jag hoppas på bättring.SC är inkallad på fallet för en uppsträckning :13:

Ha, ha,ha!!!!

Dela på andra sajter

Jag får väl ta hand om bevakningen då det är min bransch, men det kostar minst 4 Chang i timmen !

2 chang går till JÄMO :17:

Måne

Dela på andra sajter

Det där med JÄMO måste nog ses över på högre ort!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Mvh

Amja

Tycker jag med!!!

Jag vill bara ge folket vad de vill och behöver! :thumbsup::14: :14:

Dela på andra sajter

Mvh

Amja

Redan kollat och klart,tänk er för :crazy: Mandatet är tungt :13:

Måne

Dela på andra sajter

Hoppas att det finns fler radiokanaler att lyssna på än P3. Kanske kan våra rosa radioamatörer försöka slå sig in på ett hörn där...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

@Benriach,

nema problemas att överleva i denna by med sådan hofleverantör av fin wiskey

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Mvh

Amja

Be Herr Chang o Rilex, dom ar 1.93 bada tva, ar det hogt nog?

Dela på andra sajter

Hoppas att det finns fler radiokanaler att lyssna på än P3. Kanske kan våra rosa radioamatörer försöka slå sig in på ett hörn där...

P3 har enligt sakra kallor setts inspektera hovtrubaduren Ragson i narheten av den aerea dar en viss froken Chang bedriver sin verksamhet, dessutom har denna froken Chang blivit erbjuden ett hedersmedborgarskap av var godhjartade Borgmastare (eller om det va hans son??)

Dela på andra sajter

Jag får väl ta hand om bevakningen då det är min bransch, men det kostar minst 4 Chang i timmen !

Behövs ingen bevakning, vi får hitta en annan syssla åt dig, åsså drar vi in dom där 2 mutpilsnerna åt jämmero också :14:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Be Herr Chang o Rilex, dom ar 1.93 bada tva, ar det hogt nog?

Jag är 1.94 :crazy: och +100 kilo,behövs lite tyngd i besluten Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Jag är 1.94 :crazy: och +100 kilo,behövs lite tyngd i besluten

1.96 och medlem i decitonklubben.. :whistle:

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...