Baa Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Nu ar jag bitter. Jag vill inte vara nyhetsanka(re), jag vill vara "Risbyguide". Eller bitterhetsdelgivare!, Kanske det gar att kombinera om man dricker Gin o BitterLemon pa turen! Superbittra Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Ja ä oxå ilte bitter.jag ville ju bli fiskeminister eller gynekolog.inte fritidsfiskare Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Får inte jag bli dikator vill jag inte vara med.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Det saknas ju en mycket viktig person. JULTOMTEN. Eller har alla i MPR-staden gått och blivit Buddister? tomten1.jpg Då finputsar vi lite på listan till nästa uppdatering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Hovurmakare utan ur, verkstad och förlag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Förste Porrsurfare / (P)enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 (ändrad) President för mopperaggarna = Husse Biståndsminister = Kongo24 Ändrades September 26, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Får inte jag bli dikator vill jag inte vara med.. Vi behöver en Juntaledare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Tycker nog att Peolito får bli gourmet rådgivare.Han vet vad som gäller när man vill äta och dricka gott. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 (ändrad) kommunikations minister är det minsta jag vill vara. Annars så gäller fortfarande helrörsforskare... Ändrades September 26, 2014 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 kommunikations minister är det minsta jag vill vara. Annars så gäller fortfarande helrörsforskare... Du kan få vara "utkik" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Jag blir gärna forumets Ullenhag, dvs Zigenarminister... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Får inte jag bli dikator vill jag inte vara med.. Klart du får bli diktator...Lika som bär, eller... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Klart du får bli diktator...Lika som bär, eller... images4.jpg Mvh. borje222 Han är ju folkvald. Det är ju lite beige ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 MPRs Oscars kandidater: Oscar och Gubben "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Då kör vi igen; Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe, Haj Kaj Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Invandrare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim, Enis, 33an. Nyhetsankare - Baa Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Idrottsminister - Hamnoi Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Lådsprutare - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Bageri - Lynn Svetsministerlärling - J666 Brandchef - Kenneth4618 Fritidsfiskare - Mr Ning Ning, Thaifiskaren Familjerådgivare - Wix Tolk och kulturantropolog - Lung King Stekaransvarig - Mackan Obygdsminister - Stefan5300 Flygplansmatansvarig - L64 Allt i allo - Borje222 Medicinmannen - Swedenfarang Jägaransvarig - Odin Fotograf - Edvarpop Nattjobbsansvarig - Fibromorsa, Bihanget Bastuansvarig - Ollas-víktor Säkerhetsansvarig - HuaHin V75 ansvarig - svampen Kryptonix ansvarig - Gusing Trafikminister - Mankan Vissa förslag var redan använda. Hojta om någon förekommer på fler poster - hojta dessutom om du känner dig obekväm med detta och önskar urträde. Fan va kul att man e med på listan :* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Jag är tydligen Brandchef för två stationer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Jag är tydligen Brandchef för två stationer Bra det med tanke på alla bränder som uppstår här ... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Finns det nån kamaxelansvarig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Finns det nån kamaxelansvarig? Nä men platsen som förste slamsugare är ledig ROLBA Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Atom har vart vänlig nog att komma på nya namn på deltagare i MPR staden, ta för er ni som inte kommit in på listan än Om det bara fanns Fiskbullshöger så blev det ju ingen diskussion; det behövs en Gåslevervänster och några Lasagneliberaler. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Behövs någon dagdrivare så här har ni en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Nytt möte i ministeriet. Följande ämbeten tillsatta. Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Invandrare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim, 33an. Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Idrottsminister - Hamnoi Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Lådsprutare - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Bageri - Lynn Svetsministerlärling - J666 Fritidsfiskare - Mr Ning Ning Familjerådgivare - Wix Tolk och kulturantropolog - Lung King Stekaransvarig - Mackan Obygdsminister - Stefan5300 Flygplansmatansvarig - L64 Allt i allo - Borje222 Medicinmannen - Swedenfarang Jägaransvarig - Odin Fotograf - Edvarpop Nattjobbsansvarig - Fibromorsa, Bihanget Bastuansvarig - Ollas-víktor Säkerhetsansvarig - HuaHin V75 ansvarig - svampen Kryptonix ansvarig - Gusing Trafikminister - Mankan Helrörsforskade - HajKaj Risbyguide - Baa Fiskeminister - Thaifiskaren Hovurmakare - Fredman Förste porrsurfare - Enis Mopedraggarpresident - Husse Biståndsminister - Kongo24 Gourmetrådgivare - Peolito Kamaxelansvarig - Rolba Benriach - Zigienarminister Dagdrivare - Burrabus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Aspirant på Knalleansvarig!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Aspirant på Knalleansvarig!!!! Det går nog att ordna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu