Oregistrerad Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 http://youtu.be/4TYv2PhG89A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuai Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 (ändrad) Att jag som "proffesionell professor" enkelt bär upp rektorsämbetet är ett "understatement"! Dock har det smugit sig in några rejäla tryckfel i den presenterade bemanningslistan! FF ska ner ett snäpp och Elim, Enis och 33an ska upp, först då blir det ordning på kaloriintaget i MPR stad! Så saknas det en Polismästare och det får bli grabben med Foppatofflor, den fd. LKW-föraren, svetsaraspiranten J666! Lägger in ett bildbevis på nattens vedermödor vid köksbordet! Ändrades November 6, 2013 av kuai Livet är en resa, lev mera! Frihet det ger man och ansvar det tar man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Anmäler mig som Parasit ( Enligt alliansen i alla fall ) Pensionär Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Banarne han e "mannen" som star vid huvudvagen och vinkar till alla bilister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Kanner jag barnarne ratt sa kommer han att kalla mig det finska fyllot vid torget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Att jag som "proffesionell professor" enkelt bär upp rektorsämbetet är ett "understatement"! Dock har det smugit sig in några rejäla tryckfel i den presenterade bemanningslistan! FF ska ner ett snäpp och Elim, Enis och 33an ska upp, först då blir det ordning på kaloriintaget i MPR stad! Så saknas det en Polismästare och det får bli grabben med Foppatofflor, den fd. LKW-föraren, svetsaraspiranten J666! Lägger in ett bildbevis på nattens vedermödor vid köksbordet! Finns det tryckfel måste vi rätta till dem. Jag har svårt att tro att J666 önskar bli något som han hatar, men vem vet. Din titel tycks då i alla fall blivit hyggligt rätt. Övriga ideér tas självklart med vid nästa överläggning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Nu tror jag vi har några till - eller hur? Vetenskaps Minister med tillhörande professors titel, saobath. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Då så. En lite slarvig sammanställning skulle ge ungefär följande; Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Rövarledare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim, Enis, 33an. Nyhetsankare - Baa Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Idrottsminister - Hamnoi Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Svetsansvarig - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Justeringar? Tillägg? Invändningar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Vetenskaps Minister med tillhörande professors titel, saobath. Jag vill vara invandrare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Jag vill vara invandrare! Mja, vi har inte börjat diskutera invandringsfrågan ännu,,,,,jag tror det kan bli en het potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Det har väl skett en del förändringar sen den där listan gjordes. J666= svetsministerlärling och då blir Aådi = naturligtvis lådsprutare i st. för svetsare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Uppdaterad lista. Har dock glömt hur vissa förslag kommit till, men här är det i alla fall. Finns säkert fler ideér nu! Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Invandrare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim, Enis, 33an. Nyhetsankare - Baa Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Idrottsminister - Hamnoi Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Lådsprutare - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Bageri - Lynn Svetsministerlärling - J666 Brandchef - Kenneth4618 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Haha, kul!! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Pråmskeppare måste bli Tomurdoc,besättning bör finnas bland medlemmarna till skiftgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Man kanske skulle ställa upp som fritidsfiskare.?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Haha, kul!! Inga problem - det fixar vi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Familjeradgivare, Wix! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Jag anmäler mig härmed till posten som tolk och kulturantropolog, mina referenser är b l a att efter drygt 25 år så kan jag förstå till ca 67.6% hur Thailändare tänker, med tanke på att thailändarna själva bara förstår varandra till ca 83.2% så anser jag mig vara självskriven To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Finns väl många exempel om man tycker sånt här är roligt och kan se det från det skämtsamma hållet.(kanske nicken inte är helt kompletta med tillhörande nummer) Stekaransvarig= mackan Obygdsminister=Stefan 5300 Flygplansmatansvarig= Lamai Allt i allo=borje222 (skulle lätt platsa i köksansvarig, men börje verkar ha breda kunskaper på många områden) Medicinmannen=swedenfarang (pga sin kunskap om läkemedel) Jägaransvarig=Odin Fotografer= Edvarpop, mfl Nattjobbsansvarig=fibromorsa, bihanget Bastuansvarig= Ollas-víktor Säkerhetsansvarig=HuaHin V75 ansvarig= svampen Vilse i pannkakan ansvarig eller kryptonix ansvarig = Gusing aka Virrpannan Trafikminister=mankan mfl Sedan finns väl HajKaj som platsar med towe som tågförare Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Glöm för tusan inte Målerimyndigheten/Obstinatenheten Hamnoi... Saknad men inte glömd. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Glöm för tusan inte Målerimyndigheten/Obstinatenheten Hamnoi... Saknad men inte glömd. Han klassas för tillfället som desertör till sammans med Wuttis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Med tanke på mitt nick, så förstår ni att jag gillar o fiska.speciellt i trånga vikar. Så kanske jag kan få bli fiskeminister eller gynekolog..? Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Då kör vi igen; Borgmästare - BS Kötthandlare - Kötthandlaren Krögare - Krögarn Åkare - Forden, Gawar, MrNingning Drinkkylare - Isbiten Radiokanal - P3 Tågförare - Towe, Haj Kaj Fritidspedag - Drivern Zoolog - Chan2011 Frukthandlare - Ban99arne Invandrare - Andrejdenruskige Applestore - HC Målarmästare - Hamnoi Flygplatsansvarig - Knasen Snickarmästare - Carpenter Flyttfirma - Clion Sjötransporter - Tomurdoc Resebyro - Nonki Trubadur - Ragson Försvar - Tallviking Brukspatron - IL Barmiljö - Maitan Reseledare - Luke the drifter Uppträder - Torsten Flink, ACDC Dagspressen - Mai Chai, Andersbangkok 7-eleven innehavare - Singha711 Djurparken - Gorocco, Thaiger Jämo - Måne Pilot - Piloten66 Bantningsklinik - FF Köksansvarig - Ellim, Enis, 33an. Nyhetsankare - Baa Vett o etikett - SC Lekledare - Sakaeo Rektor - Kuai Ishallen - Mavange Export - Peter Dahlin Idrottsminister - Hamnoi Gånginstruktör - Gubben4906 Brandchef - Kenneth4618 Lådsprutare - AudiRS2 Cobolkodare - Green Valley Bageri - Lynn Svetsministerlärling - J666 Brandchef - Kenneth4618 Fritidsfiskare - Mr Ning Ning, Thaifiskaren Familjerådgivare - Wix Tolk och kulturantropolog - Lung King Stekaransvarig - Mackan Obygdsminister - Stefan5300 Flygplansmatansvarig - L64 Allt i allo - Borje222 Medicinmannen - Swedenfarang Jägaransvarig - Odin Fotograf - Edvarpop Nattjobbsansvarig - Fibromorsa, Bihanget Bastuansvarig - Ollas-víktor Säkerhetsansvarig - HuaHin V75 ansvarig - svampen Kryptonix ansvarig - Gusing Trafikminister - Mankan Vissa förslag var redan använda. Hojta om någon förekommer på fler poster - hojta dessutom om du känner dig obekväm med detta och önskar urträde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Det saknas ju en mycket viktig person. JULTOMTEN. Eller har alla i MPR-staden gått och blivit Buddister? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Härmed anmäler jag mig till positionen som fest och kalasfixare!!! Lovar att alltid arbeta för folket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu