Moipenyang Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 nått som e lite underligt e alla på detta forum som gladeligen postar pics på sina brudar, ungar & o andra men som Aldrig lägger in en bild på sig själva av någon underlig anledning. ?? inte riktigt alla ändå... vad beror det på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 noop, hade jag menat alla då hade nog skrivit: "att alla. To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 noop, hade jag menat alla då hade nog skrivit: "att alla. sant sant.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 @ Stickan er helt klar over det ikke er et spørgsmål om rettigheder til billedet. @mankan Beklager jeg er dansk og kun forsøgte at sætte et spørgsmål til debat. Da jeg ikke skriver svensk vil jeg da overveje om jeg skal trække mig fra siden. Skriv på du även om det nu bara blir på danska. Jag får använda google translate för att förstå vad du skriver men det finns säkert andra som förstår danska mycket bättre en mig på det här forumet. Det är bättre du skriver på danska än inte alls Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 nått som e lite underligt e alla på detta forum som gladeligen postar pics på sina brudar, ungar & o andra men som Aldrig lägger in en bild på sig själva av någon underlig anledning. ?? vad beror det på. Jau e en linslus, jomän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 @ Stickan er helt klar over det ikke er et spørgsmål om rettigheder til billedet. @mankan Beklager jeg er dansk og kun forsøgte at sætte et spørgsmål til debat. Da jeg ikke skriver svensk vil jeg da overveje om jeg skal trække mig fra siden. Hej Ole, Skriv gärna på danska, det är bättre än att inte skriva alls. Jag har själv inga problem att förstå skriven danska och norska till 95%. Talad danska och norska är svårare, och finska går nog inte alls Vad gäller bilderna på damen så tycker jag inte att det är något att bli upprörd över. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Pärkele, why not skriva in english? Everybody (allas kroppar) understand it anyway! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu