Jump to content
IGNORERAD

VM kval Tyskland-Sverige


kenke

Recommended Posts

Ja, det var sannerligen en slakt som kom av sig. Nu är f-n i mig grabbarna värda en helkväll på Reeperbahn! Fast tyskarna måste ju ha slutat spela fotboll vid 4 - 0. Gissar att Beckenbauers dom inte kommer vara nådig i morgondagens tidningar. Minns att han efter en tysk plattmatch en gång i tiden tyckte att hela laget borde läggas i en säck och sedan skulle den som ville få slå på den med en påk. Spelade ingen roll vem av spelarna som träffades. Alla var lika dåliga.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    13

  • nitramj77

    7

  • Avregistrerad clion

    6

  • Tack och Hej

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hehe kul att läsa denna tråd när men vet slutresultatet. Allt från avgå till kämpar :-).

Folk är snabba till att dömma. Värst av alla är väl murvlarna på kvällspressen som ju Zlatan gav en känga inför matchen.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

clion nu väntar vi på din kommentar hehee :y2:

Helvete jag skrev en rolig koments sen tryckte ja på nån fel tangent :52: Jo jag mins när blåvit mötte MFF för x antal år sen och ledde me 4- 0 :party1:

Helt plöttsligt hände samma sak som i Tysklands matchen vad det beror på .nja dom slappnar av eller nåt liknande + att motståndarna är förbanade

mvh fotbolls oraklet

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvete jag skrev en rolig koments sen tryckte ja på nån fel tangent :52: Jo jag mins när blåvit mötte MFF för x antal år sen och ledde me 4- 0 :party1:

Helt plöttsligt hände samma sak som i Tysklands matchen vad det beror på .nja dom slappnar av eller nåt liknande + att motståndarna är förbanade

mvh fotbolls oraklet

hehee så är det clion dom sms jag skicka i halvtid var inte att leka med...ja dom gav oss lillfingret det räckte, men inte fan var sverige bra som lag

taktiken i första var rena självmordet...Bara hoppas dom lärde sig mycket...ska passa på att släppa en bomb till...zlatan som jag envist sågat

för det mesta...erkänner nu han e "rätt bra".. :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla blev inte lika glada!

:14::14::nyam: Fan ta dig! Nu fick jag skrattkramp!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar Lasse Granqvist inlevelse, :14:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Tv5 verkar sända gratis http://www.kanal5pla...rtikel/14009437

Tackar för länken!

Tittade på första halvleken och tyckte att de spelade väldigt bra (tyskarna förståss) och visst hade "Mutti" Merkel all anledning att vara stolt på sina pojkar.

Eftersom jag vet slutresultatet tycker jag att jag med fördel kan hoppa över andra halvleken. Man behöver ju inte plaga sig i onödan, hehe.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

hehee så är det clion dom sms jag skicka i halvtid var inte att leka med...ja dom gav oss lillfingret det räckte, men inte fan var sverige bra som lag

taktiken i första var rena självmordet...Bara hoppas dom lärde sig mycket...ska passa på att släppa en bomb till...zlatan som jag envist sågat

för det mesta...erkänner nu han e "rätt bra".. :14:

precis mitt tänk också :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för länken!

Tittade på första halvleken och tyckte att de spelade väldigt bra (tyskarna förståss) och visst hade "Mutti" Merkel all anledning att vara stolt på sina pojkar.

Eftersom jag vet slutresultatet tycker jag att jag med fördel kan hoppa över andra halvleken. Man behöver ju inte plaga sig i onödan, hehe.

//Singha711

En fotbollsmatch får man ju titta på i 90-95 min, vissa lag slappar i 1:a halvlek och börjar bruka allvar först i andra så om man väljer att se endast 45 min så går man ofta miste om mycket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...