Jump to content
IGNORERAD

VM kval Tyskland-Sverige


kenke

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    13

  • nitramj77

    7

  • Avregistrerad clion

    6

  • Tack och Hej

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Grabbarna vänder detta till ett oavgjort resultat 2-2 !

Förlåt 3-3 menade jag!

Bragden i Berlin, o dig ska jag bju på några stora öl om våra vägar korssas, man skall tro på sitt lag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bragden i Berlin, o dig ska jag bju på några stora öl om våra vägar korssas, man skall tro på sitt lag!

Hade jag bara hållt mig till dessa inlägg men tyvärr började även jag såga så jag får betala min öl själv, men vi kan ju ta ölen och minnas matchen i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade först fotbollen i vardagsrummet men efter fyra noll blev det sovrummet och fotbollen på datorn.

Jag la lilla kevin på min mage och tänkte somna till fotbollen men vad sjutton händer, lillkillen inbringar en fasans tur och jag skrämmer nästan slag på Kevin med vrålet efter fyra lika.

Starkt Sverige efter en sån svag början.

Link to comment
Dela på andra sajter

4-4 is da shit!!!!

Hur kan man spela bort en 4-0 ledning? ???

//Singha711

Vadå spela bort??? Tyskarna kunde inte stå emot den svenska pressen i andra så det var helt rättvist!

Link to comment
Dela på andra sajter

4-4 is da shit!!!!

Hur kan man spela bort en 4-0 ledning? ???

//Singha711

Spela bort?([size=4]Bild Zeitung)[/size].stöddiga Fritzar som råkade på patrull, när de tog ut segern i förskott!..varför kommer man att tänka på Stalingrad?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klipp från Süddeutsche Zeitung;

"Ett strålande Sverige springer över planen, de tyska spelarna verkar lite chockade. Vem kan klandra dem för det? Spelet var ju avgjort efter 45 minuter, det var bara det att det svenska laget inte begrep det."

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter denna inhämtning när Svenskarna till slut insåg vad de kunde uträtta får Tyskarna ta ett steg tillbaka och Sverige måste ses som den nya favoriten till gruppsegern!

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Efter denna inhämtning när Svenskarna till slut insåg vad de kunde uträtta får Tyskarna ta ett steg tillbaka och Sverige måste ses som den nya favoriten till gruppsegern!

Gruppsegern?.tycker nog att det luktar VM-guld nu! ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gruppsegern?.tycker nog att det luktar VM-guld nu! :wink:

Ja du har en poäng där, är det så lätt att göra 4 mål på en halvlek (när man anstränger sig lite) på en utav de så kallade topprankade nationerna enl. Fifa så är det fullt möjligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Först skrämmer man skiten ur hunden när Sverige gör4-4, sen så reser sig håret på armarna. "Vilken känsla" och va gott det är att vara svensk idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utöver upphämtningen så är det ju förfärligt tråkigt att Tyskarna fick gratismål när de spelade handboll, så där snodde de 2 poäng på en domarmiss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...