kenke Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tv5 verkar sända gratis http://www.kanal5pla...rtikel/14009437 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tyskland - Sverige 6-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tror inte vi gör mål. Tv-kommentatorn var överlycklig att vi fick hörna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Grabbarna vänder detta till ett oavgjort resultat 2-2 ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Grabbarna vänder detta till ett oavgjort resultat 2-2 ! Öhhh tror du de klarar att fixa 3-3 oxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Avgå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Förlåt 3-3 menade jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Håller ju igen min optimism och nöjer mig med oavgjort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 ytterbackarna är som rundningsmärken och mittbackarna är som stenstoder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Lättar upp stämningen så här i paus med glada svenska fans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Ja inte fanken kan man höra några halvtidsglädjerop ifrån gatan ikväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Hur kan svensk fotboll ha blivigt så dålig på 20 år 2004 var vi 3 a i vm nu spelar vi i juniorligan skrämmande Vad kan problemet vara.spelarna är ju ungefär som tidigare och då hade vi ju inte zlatan Nä byt ut förbund styrelsen med Manekängen i spettsen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tror inte vi gör mål. Tv-kommentatorn var överlycklig att vi fick hörna. Tänk lite positiv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tänk lite positiv ser inget positivt i det laget När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Hur kan svensk fotboll ha blivigt så dålig på 20 år 2004 var vi 3 a i vm nu spelar vi i juniorligan skrämmande Vad kan problemet vara.spelarna är ju ungefär som tidigare och då hade vi ju inte zlatan Nä byt ut förbund styrelsen med Manekängen i spettsen 1994 min bäste Clion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 1994 min bäste Clion. tack min vän När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 tack min vän Men du hade ju nästan rätt på hur många år sedan det var! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 (ändrad) PINSAMT! Ser ju ut som Ldb mot Aik! Ändrades Oktober 16, 2012 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 PINSAMT! fruktan svärt för os som gillar fotboll När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Nu tog det sig ju lite ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Lustig av Lustig att göra mål. och vilken lustig efternamn har Lustig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Hmm,,, Närma 4-3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Undrar hur Hamren tänkte när han tog ut Alm och Wernblom i startelvan. Jag menar, dom stod ju inte ens upp mot AIK i Europa League. Nu visar ju Källström direkt att det behövs rutin i sådana här sammanhang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Gött gubbar nu tar vi tüsken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 ja ja ...4-3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu