Jump to content
IGNORERAD

Skoldpadds Porr.


Guest Chan2011

Recommended Posts

Guest Chan2011

Nu blev det lite porr till slut,hoppas dom kritiska rosterna nu far sitt lystmate,annars kanske Bibben har nagra fragor om Ferrari :thumbsup: istallet for inlagg med anspelningar pa djurplageri.

post-9059-0-65671600-1352117192_thumb.jp

post-9059-0-59360600-1352117475_thumb.jp

post-9059-0-65671600-1352117192_thumb.jp

post-9059-0-59360600-1352117475_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • Soengsang

    6

  • Bibben

    5

  • acarls

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu blev det lite porr till slut,hoppas dom kritiska rosterna nu far sitt lystmate,annars kanske Bibben har nagra fragor om Ferrari :thumbsup: istallet for inlagg med anspelningar pa djurplageri.

Såg ju NÄSTAN verkliga ut de där paddorna!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur menar du da?

Pröva ett Lexikon och slå upp orden om du inte förstår?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Pröva ett Lexikon och slå upp orden om du inte förstår?

Ovanligt korkat svar,sjalvklart forstar jag vad orden betyder,men inte hur du menar,om du laser vad jag skriver kanske du fattar,eller far du val fraga Bibben,det ar ju hans stardard uttryck som jag gor allt for att slita ut.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ovanligt korkat svar,sjalvklart forstar jag vad orden betyder,men inte hur du menar,om du laser vad jag skriver kanske du fattar,eller far du val fraga Bibben,det ar ju hans stardard uttryck som jag gor allt for att slita ut.

Vad är problemet?

Om jag skriver att de ser verklighetstrogna ut, vad är det exakt du inte förstår i de orden?...

Och Bibben, vad har han med det att göra?..

Nu förstår jag verkligen inte hur du menar?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Vad är problemet?

Om jag skriver att de ser verklighetstrogna ut, vad är det exakt du inte förstår i de orden?...

Och Bibben, vad har han med det att göra?..

Nu förstår jag verkligen inte hur du menar?

Ja,ja lilla gubben,det blir nog bra ska du se,nar du fatt lite grot och vilat middag.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,ja lilla gubben,det blir nog bra ska du se,nar du fatt lite grot och vilat middag.

Såg liknande cementpaddor på vägen österut(226) från Korat, fanns i olika storlekar..vi köpte giraffer istället, men de du hade på bild såg ju roliga ut iaf.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom finns här nere i Khao lak också

Jag ska fota dem nästa gång vi stannar där...skulle tro att de Chans1111 hade på bild kommer därifrån, eller nått

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Jag ska fota dem nästa gång vi stannar där...skulle tro att de Chans1111 hade på bild kommer därifrån, eller nått

Du antar alltsa att jag har fejkade skoldpaddor och bilder?Aha ar det sa du menar.nu fattar jag,tycker nog du borde forkovrade lite om djur och natur innar du faller dylika kommentarer.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker de ser ganska naturtrogna ut faktiskt så tror att de är "the real deal".

Dock så ser de inte speciellt levande ut så min gissning är att de är uppstoppade och köttet användes i en soppa.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du antar alltsa att jag har fejkade skoldpaddor och bilder?Aha ar det sa du menar.nu fattar jag,tycker nog du borde forkovrade lite om djur och natur innar du faller dylika kommentarer.

Tydligen fler som sett liknande cementpaddor, men du menar att det är äkta paddor på bilden?

Att det skulle vara fejkade bilder tror jag nog inte, inget märkvärdigt att ha cementpaddor som prydnad i trädgården?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jag tycker de ser ganska naturtrogna ut faktiskt så tror att de är "the real deal".

Dock så ser de inte speciellt levande ut så min gissning är att de är uppstoppade och köttet användes i en soppa.

I en video med rörliga bilder så hade de kanske framstått som lite mer levande?

Foton blir ju lätt lite statiska ;)

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det lite porr till slut,hoppas dom kritiska rosterna nu far sitt lystmate,annars kanske Bibben har nagra fragor om Ferrari :thumbsup: istallet for inlagg med anspelningar pa djurplageri.

Tack för att du delar med dig bilder på dina fina djur. :thumbsup:
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...