Jump to content
IGNORERAD

Skoldpadds Porr.


Guest Chan2011

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • Soengsang

    6

  • Bibben

    5

  • acarls

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Chan2011

Nu när tråden ändå ser ut som den gör, så skulle jag vilja gå in och säga vad jag tycker...

Denna tråd hade utan "off topic"-inlägg varit borta ifrån fokus.

Alltså överlever den tack vare dessa OT-inlägg.

Det bästa man i dessa fall kan göra är att återgå till ämnet och helt enkelt ignorera de inlägg som man inte gillar.

Det gäller både trådskapare såsom intresserade skribenter.

Visst skulle vi som modererar kunna gå in och radera alla OT-inlägg och i och med det döda tråden helt eftersom den förmodligen faller i glömska.

Så där... En förklaring till varför OT är accepterat på detta forum i vissa fall.

Och för att inte helt vara OT, så säger jag: Sköldpadda.

Surin P3,

Jag ar inte intresserad att traden skall leva i all evighet eller ha nagon speciell hog focus,det ar ju upp till tradskaparen att halla den vid liv, det finns nagra stycken har pa forumet som delar mina intresse,sjalv tankte jag mej att kanske lagga in lite bilder nar det hander nagot i hagarna,ar inte ute efter att skapa tradar som samlar massa karma,samma sak med fageltraden som sparade ur totalt,och sa varkar det vara med dom flesta djurtradar undantaget hund och katt,Nej...fan...P3...ta bort djuravdelningen...in med mer supa och spruthistorier.da blir alla pa gott humor.och karmarn flodar i en aldrig sinande strom.Da blir dina varderade medlemmar lyckliga och kan fa utlopp for sina sandlade fantasier.

Skoldpadds Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin P3,

Jag ar inte intresserad att traden skall leva i all evighet eller ha nagon speciell hog focus,det ar ju upp till tradskaparen att halla den vid liv, det finns nagra stycken har pa forumet som delar mina intresse,sjalv tankte jag mej att kanske lagga in lite bilder nar det hander nagot i hagarna,ar inte ute efter att skapa tradar som samlar massa karma,samma sak med fageltraden som sparade ur totalt,och sa varkar det vara med dom flesta djurtradar undantaget hund och katt,Nej...fan...P3...ta bort djuravdelningen...in med mer supa och spruthistorier.da blir alla pa gott humor.och karmarn flodar i en aldrig sinande strom.Da blir dina varderade medlemmar lyckliga och kan fa utlopp for sina sandlade fantasier.

Skoldpadds Halsningar

Chan2011

Tror du behöver åka in till civilisationen några dagar för att se lite folk(även om du inte tror det)Du låter hemskt bitter just nu.Åk till en offentlig djurpark och gå och ät på en fin restaurang,det piggar säkert upp dig.Nu visar du grottmänniska syndrom.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips:

Läs vad måne skriver.

Ett tips till:

Svara på anos fråga.

Ytterligare ett tips: Läs en gång till vad Surin P3 skriver.

Det verkar faktiskt som du bara är ute efter att spy galla över, om inte allt och alla så i alla fall, det mesta.

Och. Sköldpaddor har en kloak, alltså ett (jag höll på att skriva ett ända) hål, där både kiss och bajs, penis och ägg kommer ut ifrån. Hur porrigt är detta?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

För att återgå till ämnet..

Vad är det för arter? Sköldpaddorna på bild 1 och 3 ser t.ex. väldigt olika ut.

Hej,

Det skulle jag ha namnt.

Tortoise ar landlevande skoldpaddor,bild 1-6.

Turtle ar vattenlevande skoldpaddor,bild 7-12.

Bild 1. Black Asian Tortoise,hona och hane,honan den storsta ca.40 kg,ca.35 ar gammal,anses som den mest primitiva arten av alla skoldpaddor,graver inte ner sina agg utan bygger ett bo av hopsamlade lov,gras osv.

Bild 2.Samma som ovan.

Bild 3.Burmese Star Tortoise,hona.

Bild 4. Elongated Tortoise,unge fodd 2011.

Bild 5. Unge fran samma kull som ovan.

Bild 6. Elongated Tortoise,hona.

Bild 7. Yellow-headed Temple Turtle,hona.

Bild 8. Spiny Turtle.

Bild 9. Red-eared Terrapin.

Bild 10. Asian Box Turtle.

Bild 11. Smiling Terrapin.

Bild 12. Yellow-headed Temple Turtle,hane.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Tror du behöver åka in till civilisationen några dagar för att se lite folk(även om du inte tror det)Du låter hemskt bitter just nu.Åk till en offentlig djurpark och gå och ät på en fin restaurang,det piggar säkert upp dig.Nu visar du grottmänniska syndrom.

Mane,

Med risk for att du blir sur nu,tycker det ar du som ar bitter och inbunden i ditt lilla liv i kalla smastaden,du langtar sakert hit,las Driverns trad,dar ser du att jag rorar mej och ater gott lite imellanat,och aven roar mej furstligt,kan bade P3 och Knasen intyga,det ar sant som du bara drommer om hemma i stugan,jag har en egen djurpark sa det behover jag inte ga och titta pa.Vad bidrar du med sjalv min gode herre?

Skoldpadds Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Är dessa skölpaddor alla i Thailand förekommande?

Alla namda arter forutom Burmese Star Tortoise(Platynota)
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Ett tips:

Läs vad måne skriver.

Ett tips till:

Svara på anos fråga.

Ytterligare ett tips: Läs en gång till vad Surin P3 skriver.

Det verkar faktiskt som du bara är ute efter att spy galla över, om inte allt och alla så i alla fall, det mesta.

Och. Sköldpaddor har en kloak, alltså ett (jag höll på att skriva ett ända) hål, där både kiss och bajs, penis och ägg kommer ut ifrån. Hur porrigt är detta?

Behover varken kunskap eller tips i detta amne.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Behover varken kunskap eller tips i detta amne.

Halsningar

Chan2011

Lite uppskattning till de som faktiskt försöker hjälpa till är ju befängt.

Förstår precis hur du tänker. Undvik homo sapiens till alla pris och häng med dina paddor är mottot.

Logga ut är mitt råd som säkert inte heller bryr dig om.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla namda arter forutom Burmese Star Tortoise(Platynota)

Hur farligt lever sköldpaddor i Thailand?

Med tanke på att de kanske löper risk att hamna i grytan så att säga.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Lite uppskattning till de som faktiskt försöker hjälpa till är ju befängt.

Förstår precis hur du tänker. Undvik homo sapiens till alla pris och häng med dina paddor är mottot.

Logga ut är mitt råd som säkert inte heller bryr dig om.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Har du nagra fler fragor ang. min Ferrari Testarossa ar du valkommen med det,eller "hur menar du da".

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du nagra fler fragor ang. min Ferrari Testarossa ar du valkommen med det,eller "hur menar du da".

Halsningar

Chan2011

Jag vill ju inte gå OT och förstöra din fina porrtråd.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Hur farligt lever sköldpaddor i Thailand?

Med tanke på att de kanske löper risk att hamna i grytan så att säga.

Vissa delar i Thailand ater man skoldpaddor,da mest soft-shell turtles,annars anses skoldpaddan i Thailand bringa lycka och langt liv,det ar en av anledningarna varfor man slapper ut skoldpaddor i Tempel dammarna,det stora hotet ar Kina och Vietnam dar man konsumerar stora mangder utrotningshotade arter.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Jag vill ju inte gå OT och förstöra din fina porrtråd.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Hur menar du da?Det hade varit kul att traffa dej Bibben och snacka racing,det har du tydligen erfarenhet av,kan snacka F1 och MotGp over en pilsner eller tva.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur menar du da?Det hade varit kul att traffa dej Bibben och snacka racing,det har du tydligen erfarenhet av,kan snacka F1 och MotGp over en pilsner eller tva.

Halsningar

Chan2011

Absolut. Det hade varit skoj :)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mane,

Med risk for att du blir sur nu,tycker det ar du som ar bitter och inbunden i ditt lilla liv i kalla smastaden,du langtar sakert hit,las Driverns trad,dar ser du att jag rorar mej och ater gott lite imellanat,och aven roar mej furstligt,kan bade P3 och Knasen intyga,det ar sant som du bara drommer om hemma i stugan,jag har en egen djurpark sa det behover jag inte ga och titta pa.Vad bidrar du med sjalv min gode herre?

Skoldpadds Halsningar

Chan2011

Nä,sur blir jag inte,det var faktiskt i all välmening jag skrev som jag gjorde för du har varit lite bitter på sista tiden.Det är ju bra att du unnar dig lite grann,med drivern har man garanterat trevligt.Vad det gäller mig själv skulle jag väl ljuga om jag sa att jag inte saknar Thailand och mina bekanta där och att sitta i Örebro nu när det börjar bli kallt känns sådär.Men min familj finns ju här och man kan inte bara tänka på sig själv eller.?Jag har ju bott här 50 år så staden är hemma för mig i dagsläget.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Nä,sur blir jag inte,det var faktiskt i all välmening jag skrev som jag gjorde för du har varit lite bitter på sista tiden.Det är ju bra att du unnar dig lite grann,med drivern har man garanterat trevligt.Vad det gäller mig själv skulle jag väl ljuga om jag sa att jag inte saknar Thailand och mina bekanta där och att sitta i Örebro nu när det börjar bli kallt känns sådär.Men min familj finns ju här och man kan inte bara tänka på sig själv eller.?Jag har ju bott här 50 år så staden är hemma för mig i dagsläget.

Jag ar inte ett skit bitter,ligger inte i min natur,alskar det grottmanna livet jag lever for narvarande,kanner mej valdigt privilegerad med det livet jag valt att leva,fa forunnat.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ar inte ett skit bitter,ligger inte i min natur,alskar det grottmanna livet jag lever for narvarande,kanner mej valdigt privilegerad med det livet jag valt att leva,fa forunnat.

Halsningar

Chan2011

Så bra då :ok: då kanske det kommer lite muntra inlägg framöver :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Så bra då :ok: då kanske det kommer lite muntra inlägg framöver :14:

Hur menar du da.muntergok,tycker inte jag ar negativ men maste ju svara pa korkade kommentarer och inlagg.Du ar valkommen nar som nar du kommer till Thailand nasta gang och se hur positivt jag har det har i djunglen.

Mvh

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur menar du da.muntergok,tycker inte jag ar negativ men maste ju svara pa korkade kommentarer och inlagg.Du ar valkommen nar som nar du kommer till Thailand nasta gang och se hur positivt jag har det har i djunglen.

Mvh

Chan2011

Nu har ju jag en egen "Jane" som styr kosan mot sina hemtrakter när vi är där och där har vi oxå våra grottor bevakade av "Guran" så träffas får vi nog göra på något mer befolkat ställe :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

"Hur menar du då"?Hoppas du glömde ironiskylten,personer som du bidrar starkt till att dom flesta arter sköldpaddor är utrotningshotade=finns på Cites A-lista.HalsningarChan2011

I USA verkar de inte direkt utrotningshotade, eller så bryr de sig inte, vad vet jag?

Från dokumentärserien The Office:

post-4721-0-68383200-1351622544_thumb.jp

post-4721-0-41736900-1351622581_thumb.jp

post-4721-0-49104700-1351622608_thumb.jp

post-4721-0-25742100-1351622633_thumb.jp

En sköldpadda hade rymt från bröllopspresenten

post-4721-0-72261400-1351623577_thumb.jp

post-4721-0-68383200-1351622544_thumb.jp

post-4721-0-41736900-1351622581_thumb.jp

post-4721-0-49104700-1351622608_thumb.jp

post-4721-0-25742100-1351622633_thumb.jp

post-4721-0-72261400-1351623577_thumb.jp

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...