Jump to content
IGNORERAD

Blir det någon 13" Retina


andrejsdenruskige

  

27 röster

  1. 1. Hur blir det med det?

    • Ja
      9
    • Nej
      4
    • Kanske
      2
    • Inte ännu
      2
    • Jag fattar ingenting så jag lägger min röst här.
      10


Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Lite tveksam om det var laglig :crazy::crazy:

Äsch, det värsta som kan hända är att man blir beskylld för att vara en snyltare av Herr Chang :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    12

  • Tack och Hej

    10

  • Soengsang

    8

  • andrejsdenruskige

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Prova OpenOffice den är gratis

så kommer du upp lite i kvalitet på programvara

Har provat OpenOffice

Och avinstallerat den som inte bättre är det jag har,

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har provat OpenOffice

Och avinstallerat den som inte bättre är det jag har,

Hälsar pigge01

Om du tycker att OpenOffice är inte bättre än MSoffice 98 då är du bara en bakåt strävare.

Då har jag förståelse varför du ogillar allt nytt och innovativ. :crazy:

Vi är olika.

Link to comment
Dela på andra sajter

Billigaste MS Office jag hittar är gratis :crazy:

Ajaj inte diskutera olagligheter här för då kommer Afghanerna och tar dig i örat !

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt över 6000-6500 är överpris. :crazy:

Lite dyra är ok :nyam:

I en sund ekonomi. :nyam:

Hälsar pigge01

Man får vad man betalar för, 4000-5000 till och man är i helt annan nivå vad det gäller kvalité, jag har prövat de där billiga plastleksakerna och insett att de inte håller för mitt brukande..

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Den mac tråden handlar om med retina-skärm lär ju inte kosta några 10900:- Lär nog bli lite dyrare misstänker jag..

Själv skulle jag gissa på ca 16k.

Är det värt pengarna?

Det beror nog på konsumenten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv skulle jag gissa på ca 16k.

Är det värt pengarna?

Det beror nog på konsumenten.

Det är givetvis relativt till konsumentens inkomst om det är värt pengarna, 16000kr är kanske 1 månadslön för vissa, medan det är 1/5 dels för andra, så det är givetvis relativt till inkomsten. om det är dyrt eller inte!

Sen är ju också en avgörande faktor det sätt man brukar datorn, står den mest hemma på ett skrivbord eller vardagsrumsbord.för att kanske tas med på ett par resor per år?..eller flyttar du kanske datorn 10-15gr per dag, och har den i ständiga resor..ja då duger det inte med en 4500 kronors dator, då behövs mer kvalité, och det kostar pengar, även för en PC!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det är givetvis relativt till konsumentens inkomst om det är värt pengarna, 16000kr är kanske 1 månadslön för vissa, medan det är 1/5 dels för andra, så det är givetvis relativt till inkomsten. om det är dyrt eller inte!

Sen är ju också en avgörande faktor det sätt man brukar datorn, står den mest hemma på ett skrivbord eller vardagsrumsbord.för att kanske tas med på ett par resor per år?..eller flyttar du kanske datorn 10-15gr per dag, och har den i ständiga resor..ja då duger det inte med en 4500 kronors dator, då behövs mer kvalité, och det kostar pengar, även för en PC!

För mig som drar runt med datorn och är ganska beroende av den så satsar jag mina pengar på så bra grejer som möjligt.

Hade tidigare en HP som förövrigt kostade mer än den nya MBPr. I stort sett var jag nöjd med den med det är stor klass skilnad på den och min 15" MBP som jag har idag. Och det är klart, det ska det vara eftersom HP'n var 3år gammal när den byttes ut.

Då var batteriet dött, processorn gick varm, fläktarna rusade och mus var ett måste.

Idag behöver jag aldrig släpa med en mus. Kanske en mus ger bättre precision, men då skulle jag nog föredra en ritplatta, typ Wacom.

Att allting sedan känns lättare och smidigare är bara en fröjd för sinnet.

Väl använda pengar om man frågar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig som drar runt med datorn och är ganska beroende av den så satsar jag mina pengar på så bra grejer som möjligt.

Hade tidigare en HP som förövrigt kostade mer än den nya MBPr. I stort sett var jag nöjd med den med det är stor klass skilnad på den och min 15" MBP som jag har idag. Och det är klart, det ska det vara eftersom HP'n var 3år gammal när den byttes ut.

Då var batteriet dött, processorn gick varm, fläktarna rusade och mus var ett måste.

Idag behöver jag aldrig släpa med en mus. Kanske en mus ger bättre precision, men då skulle jag nog föredra en ritplatta, typ Wacom.

Att allting sedan känns lättare och smidigare är bara en fröjd för sinnet.

Väl använda pengar om man frågar mig.

Ursäkta en oupplyst yngling :-) vad är MBPr? Ett PC fabrikat?

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta en oupplyst yngling :-) vad är MBPr? Ett PC fabrikat?

MacBookPro med retina skärm :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...