Jump to content
IGNORERAD

Var i Pattaya kan jag låsa upp telefonen?


Tujtuj

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Personligen har jag valt att köpa mina telefoner bundna. Dels för att jag ändå inte tänker byta operatör eller avsluta abonnemanget, dels för att jag inte behöver lägga ut en stor klumpsumma och slutligen för att det faktiskt har varit billigare och verkar fortfarande vara så.

Nackdelen är bara att jag inte kan använda den med ett annat simkort första året om jag inte väljer jailbreaka den förståss.

Som tur är kan man välj vilket som passar bäst

Jo, som sagt så har vi alla olika behov.

Eftersom jag är 50/50 i Norge eller Sverige så vill jag ha möjlighet att använda vilket kort som helst i mina telefoner, så för min del är olåst grejen.

Men samtidigt så är jag ganska trogen min operatör och har varit det sedan mitt första GSM nummer.

Nu förhåller det sig så att jag har två telefoner likförbannat, så det skulle kunna köpas bundet även för min del.

Fast då gillar jag inte påtvingade månadsutgifter.

Nåja, tur att det finns olika alternativ, både abb. och telefoner.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tujtuj

    5

  • andrejsdenruskige

    4

  • Nicholas

    4

  • Mankan

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Låser dom även upp Samsung Galaxy II?

Dum fråga kanske:)

Rock on!

Detta gör du på ca 5sek. hemma på din pc. Bara ladda ner odin och se till att ha Samsung Kies installerat. Sen bara ta och flash med den senaste rom till S2 som är till för nordiska länder(NEE). Finns att läsa mer på http://swedroid.se och http://www.sammobile.com/

Har flashat en hel del telefoner åt tanten för att få Thai. Motorola V3i,Nokia N73 och Ericsson W800I mm.

"10 4 bend over and out "

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, som sagt så har vi alla olika behov.

Eftersom jag är 50/50 i Norge eller Sverige så vill jag ha möjlighet att använda vilket kort som helst i mina telefoner, så för min del är olåst grejen.

Men samtidigt så är jag ganska trogen min operatör och har varit det sedan mitt första GSM nummer.

Nu förhåller det sig så att jag har två telefoner likförbannat, så det skulle kunna köpas bundet även för min del.

Fast då gillar jag inte påtvingade månadsutgifter.

Nåja, tur att det finns olika alternativ, både abb. och telefoner.

En lur med två sim kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta gör du på ca 5sek. hemma på din pc. Bara ladda ner odin och se till att ha Samsung Kies installerat. Sen bara ta och flash med den senaste rom till S2 som är till för nordiska länder(NEE). Finns att läsa mer på http://swedroid.se och http://www.sammobile.com/

Har flashat en hel del telefoner åt tanten för att få Thai. Motorola V3i,Nokia N73 och Ericsson W800I mm.

Ska göra ett försök..

Tack

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Suveränt Lamai! Då kan man ta sig en pyttipanna medan man väntar på att telefonen ska bli klar! tack för hjälpen!

Du menar väl "pittianna"? :crazy:
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det nån som vet om dom har Micro sim kort till samsung s3 i 12call.

mvh

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är det nån som vet om dom har Micro sim kort till samsung s3 i 12call.

mvh

Det har dom nog, har du ett gammalt stort 12call-kort kan dom klippa det på Tucom åt dig för en billig peng.

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Det har dom nog, har du ett gammalt stort 12call-kort kan dom klippa det på Tucom åt dig för en billig peng.

tack för svaret knasen. blir till att åka till tucom och klippa kortet.

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar väl "pittianna"? :crazy:

Nej, jag menar en pyttipanna.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...