sakaeo Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Varför hoppa på Bosse Hansson, Man säger ju om sig själva i USA, jag är svart min fru är vit. Var det inte några som tog Os guld och räkte upp armarna och sa Black Power, då var det inga som hade synpunkter på det men nu när en vit säger svarting, så blir det ett djävla liv i pressen och övrig media. Jag tycer synd om Bosse, han är nog ingen rasist. Och varför ska AIK stänga av honom från Arenan han som gjort så mycket för AIK. Jag sa själv Neger och svart nä jag bodde i USA. Snart får vi väl bo i resarvat och be om ursäkt för att man är vit. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Varför hoppa på Bosse Hansson, Man säger ju om sig själva i USA, jag är svart min fru är vit. Var det inte några som tog Os guld och räkte upp armarna och sa Black Power, då var det inga som hade synpunkter på det men nu när en vit säger svarting, så blir det ett djävla liv i pressen och övrig media. Jag tycer synd om Bosse, han är nog ingen rasist. Och varför ska AIK stänga av honom från Arenan han som gjort så mycket för AIK. Jag sa själv Neger och svart nä jag bodde i USA. Snart får vi väl bo i resarvat och be om ursäkt för att man är vit. MVH Sakaeo AIK -> Afrikas Idrotts Klubb ger jag inte mycket för, vilken pajasförening! Ändrades Oktober 12, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Varför hoppa på Bosse Hansson, Man säger ju om sig själva i USA, jag är svart min fru är vit. Var det inte några som tog Os guld och räkte upp armarna och sa Black Power, då var det inga som hade synpunkter på det men nu när en vit säger svarting, så blir det ett djävla liv i pressen och övrig media. Jag tycer synd om Bosse, han är nog ingen rasist. Och varför ska AIK stänga av honom från Arenan han som gjort så mycket för AIK. Jag sa själv Neger och svart nä jag bodde i USA. Snart får vi väl bo i resarvat och be om ursäkt för att man är vit. MVH Sakaeo Jag tycker du skall stängas av för dina skälls ord mot annan hudfärg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag tycker du skall stängas av för dina skälls ord mot annan hudfärg Exakt vilka nedlåtande formuleringar syftar du på..jag finner inget nedlåtande i TS inlägg! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Ett fötydligande, man får inte säga neger om en man, men det går bra att säga negress om en kvinna, vad är skillnaden. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Varför är det så viktigt för er att tala om hudfärger Exakt vilka nedlåtande formuleringar syftar du på..jag finner inget nedlåtande i TS inlägg! Varför är det så viktigt att tala om hudfärger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Varför är det så viktigt för er att tala om hudfärger Varför är det så viktigt att tala om hudfärger AIK tycker tydligen det är en stor sak! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Man får tänka på vad man säger i det nya sverige. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 På tal om det jag undrar finns det negerbollar att köpa nu för tiden eller är dom förbjudna? Dom köpte man för på kiosken när man handlade något eller man köpte en damsugare för skramlet. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag tycker du skall stängas av för dina skälls ord mot annan hudfärg om man i en händelse skulle bli vittne till ett brott å polisen frågar hur vederbörande såg ut får man då inte säga vit el svart menar du... dom säger väl black people om sej själva.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Hej Burabus, jag har jobbat flera år med Bosse på TV-sporten som kamraman, vi har ett gemensamt intresse för travet. Han sa aldrig varför vann den djävla svarta hästen. Angående hudfärg. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 om man i en händelse skulle bli vittne till ett brott å polisen frågar hur vederbörande såg ut får man då inte säga vit el svart menar du... dom säger väl black people om sej själva.. Du anar inte så rätt du har, tex på efterlyst på trean så säger de inte längre "av utländsk härkomst" "mörkt utseende" och dylikt, förövaren var mörkhårig är uttrycket de använder där idag.skrämmande!. Det här kan också bli en tokig fredagstråd.så jag skiter i den nu med detta sista inlägg! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag tycker du skall stängas av för dina skälls ord mot annan hudfärg Jag själv är vitt svartskalle. Skall jag också stängas av? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Hej Burabus, jag har jobbat flera år med Bosse på TV-sporten som kamraman, vi har ett gemensamt intresse för travet. Han sa aldrig varför vann den djävla svarta hästen. Angående hudfärg. MVH Sakaeo Hej för det första så är mitt namn BURRABUS nu är det så här att jag bryr mig inte egentligen om hudfärger.Men för vissa är det så viktigt att påtala vilken färg andra har tänk om Ändrades Oktober 12, 2012 av burrabus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag själv är vitt svartskalle. Skall jag också stängas av? Frågar du mig vad jag tycker så tycker jag du skall sluta fjanta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 På tal om det jag undrar finns det negerbollar att köpa nu för tiden eller är dom förbjudna? Dom köpte man för på kiosken när man handlade något eller man köpte en damsugare för skramlet. Ha det Sakaeo skrev ju att man får säga negress, så då döper vi om negerbollen rätt och slätt till negressbollen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Hej, BURRABUS, jag läser vad du skriver, men jag förstår inte vad du menar, efter ditt påhopp på mig. Effter som jag inte är rasist. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Frågar du mig vad jag tycker så tycker jag du skall sluta fjanta Fjanta? jag skriver som det är ingen fjant. Det gäller att inte vara för känslig och inse fakta. Jag är den jag är och jag fjantar inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Hej, BURRABUS, jag läser vad du skriver, men jag förstår inte vad du menar, efter ditt påhopp på mig. Effter som jag inte är rasist. MVH Sakaeo Påhopp jag lever i ett fritt DEMOKRATISKT LAND och får tycka vad jag vill du får gjärna tycka att jag skall stängas av om jag uttalat mig klumpigt mvh BURRABUS mest på skoj skepp ohoj :censored: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Bosse Hansson är ju AIKare det säger ju allt Han är ju dessutom så gammal att det var väl det språkbruket han är uppvuxen med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Fjanta? jag skriver som det är ingen fjant. Det gäller att inte vara för känslig och inse fakta. Jag är den jag är och jag fjantar inte. Härligt mannen jag fjantar inte heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Ett fötydligande, man får inte säga neger om en man, men det går bra att säga negress om en kvinna, vad är skillnaden. MVH Sakaeo Nu var det väl inte neger eller negress utan det var svarting som Bosse Hansson sa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Nu var det väl inte neger eller negress utan det var svarting som Bosse Hansson sa. Det var väl Putte Koch som pratade om negern och han var väl också AIK:are BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Ännu en smygrasse tråd! Kan bli en rolig fredagskväll detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Tydligen mer PK att påpeka att det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk..tror ingen blev arbetslös pga det uttalandet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu