Jump to content
IGNORERAD

Lillkrabban Vräker Inneboende


Gorocco

Recommended Posts

Emmigration till femstjärnigt hotell

Torsdag kväll bestämmer sig Lillkrabban att vattnet ska ut så det vara bara att åka in till BB.

Dator, surfplatta, kamera, batteriladdare och annat som barnet kan tänkas behöva packas ner av blivande pappan medan blivande modern packar barnkläder, blöjor m.m

Inga värkar kommer igång och huvudet på barnet var inte helt fixerat så vi fick ta in på det femstjärniga hotellet:

Grand SöS Inn

Här blev vi uppassade med dricka och mat och personalen var kanonbra.

post-3468-0-01183600-1349507833.jpg

Till och med jag fick en egen säng att sova i.

Undersökningar gjordes på Lillkrabban men ingen tog notis om min sticka i fingret.

Kände att man kanske kunde få lite mer uppmärksamhet om man spelade på att man var skengravid.

post-3468-0-72482800-1349507827.jpg

Men ingen såg mig.

På fredagen beslutades att starta upp Lillkrabban så att värkarna skulle komma igång.

Hon fick dricka något varannan timma för att det skulle starta och de lyssnade på hjärtat på barnet.

post-3468-0-97266100-1349507825.jpg

När jag lyssnade lät det bara som en thaisåpa på youtube men jag är ju ingen riktig barnmorska.

Via Dolorosa

Runt 16.30 började Lillkrabban få jätteont och barnmorska och sjuksköterska gjordes sig redo.

Själv fick jag assistera den mycket starkt kämpande Lillkrabban med lustgas som trots svåra smärtor kämpade så hårt för att få ut barnet.

Allt gick sen mycket ”fort” och jag var nog inte riktig klar huvudet men jag bistod så gott jag kunde och försökte lugna den svårt smärtande Lillkrabban som jag led med så mycket.

En ny bekantskap

17.36 öppnades dörren och en kille på 3,8 kg klev ut och presenterade sig som Kevin och undrade vad är det är för ståhej.

post-3468-0-04685300-1349507831.jpg

Min stora hjälte Lillkrabban tillsammans med vår nya familjemedlem Kevin.

post-3468-0-25348900-1349507829.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    3

  • Gorocco

    3

  • måne

    2

  • SWEDEMAN

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Borgmästarens Son

Stort grattis till er :)

Hoppas att man får träffa er när man är nere i Thailand

Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Ett jättestort GRATTIS till er alla tre !!!

Mvh Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det största grattis som jag kan uppbringa till er, upplevde detsamma för 41 år sedan men kommer ihåg det som det vore igår.

Återigen GRATTIS från Pla och flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ingen bajen keps :ahh: Grattis till er och den lille bajraren :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Emmigration till femstjärnigt hotell

Torsdag kväll bestämmer sig Lillkrabban att vattnet ska ut så det vara bara att åka in till BB.

Dator, surfplatta, kamera, batteriladdare och annat som barnet kan tänkas behöva packas ner av blivande pappan medan blivande modern packar barnkläder, blöjor m.m

Inga värkar kommer igång och huvudet på barnet var inte helt fixerat så vi fick ta in på det femstjärniga hotellet:

Grand SöS Inn

Här blev vi uppassade med dricka och mat och personalen var kanonbra.

post-3468-0-01183600-1349507833.jpg

Till och med jag fick en egen säng att sova i.

Undersökningar gjordes på Lillkrabban men ingen tog notis om min sticka i fingret.

Kände att man kanske kunde få lite mer uppmärksamhet om man spelade på att man var skengravid.

post-3468-0-72482800-1349507827.jpg

Men ingen såg mig.

På fredagen beslutades att starta upp Lillkrabban så att värkarna skulle komma igång.

Hon fick dricka något varannan timma för att det skulle starta och de lyssnade på hjärtat på barnet.

post-3468-0-97266100-1349507825.jpg

När jag lyssnade lät det bara som en thaisåpa på youtube men jag är ju ingen riktig barnmorska.

Via Dolorosa

Runt 16.30 började Lillkrabban få jätteont och barnmorska och sjuksköterska gjordes sig redo.

Själv fick jag assistera den mycket starkt kämpande Lillkrabban med lustgas som trots svåra smärtor kämpade så hårt för att få ut barnet.

Allt gick sen mycket ”fort” och jag var nog inte riktig klar huvudet men jag bistod så gott jag kunde och försökte lugna den svårt smärtande Lillkrabban som jag led med så mycket.

En ny bekantskap

17.36 öppnades dörren och en kille på 3,8 kg klev ut och presenterade sig som Kevin och undrade vad är det är för ståhej.

post-3468-0-04685300-1349507831.jpg

Min stora hjälte Lillkrabban tillsammans med vår nya familjemedlem Kevin.

post-3468-0-25348900-1349507829.jpg

Grattis.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett jättestort grattis till er från Kenneth, Phat och Jittra

post-3485-0-28828700-1349512311.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis, David hälsar till sin nya kompis.

mvh Christer Arunee David/Tawan

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...